grade grade
Програми та іспити
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

uk

  • RU
  • UK
  • EN

Кабінет

  • Навчальні програми
  • Англійська для дорослих Англійська для дітей 6–12 років Англійська для підлітків 13–17 років Корпоративна англійська Клуби нашої школи Бібліотека
  • Екзаменаційний центр
  • Cambridge Assessment English IELTS TOEFL iBT Cambridge Assessment Admissions Testing
  • Тренінговий центр
  • Teacher Training Centre Grade Teacher CELTA DELTA TKT Вебінари, воркшопи, конференції
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти

Кабінет

Перевірити свій рівень
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

info@grade.ua

  • RU
  • UK
  • EN
  1. Головна
  2. Блог
  3. Що дала CELTA

Що дала CELTA

Что дала CELTA
3.12.2018
3 хвилини
  • CELTA
  • Professional Development
  • Professional English
  • Teaching tips & tricks

Багато хто на своєму шляху викладача англійської мови замислюється, а що дає, наприклад, CELTA, окрім сертифікату, що визнається по всьому світові: чи є у цього курсу сторони, які можна одразу не помітити? Що дала CELTA особисто мені:

  1. Навчився більше ходити в класі aka microteaching

Перед тим, як я пройшов цей курс, я не дуже ходив від студента до студента, поки вони виконували завдання. Насправді, я майже не відходив від стільця та дошки. Проте моніторинг просто відкрив мені очі. Під час виконання студентами завдання можна перевірити, а чи справді вони його виконують, чи потрібна комусь допомога (вказати на помилки чи на неправильне виконання завдання), «помайкротічити» (викласти тему чи її елементи ще раз, якщо є студент, котрий не засвоїв її з першого разу) та багато чого іншого. Словом, моніторинг – сильний та потрібний інструмент.

  1. Розуміння структури уроку

На перший погляд, це може здаватися дуже простим, типу бери підручник – і там є вся структура та що за чим. Проте не все так просто, як здається. Якщо викладати англійську за комунікативним підходом, необхідно дотримуватися (загалом, є винятки, але про це якось наступного разу) такої послідовності:

  • активувати загальні знання студентів про тему (activate schemata);
  • дати текст, читання чи аудіювання із завданнями (reading or listening for gist/specific information/detailed understanding);
  • ввести граматику, використовуючи текст (guided discovery);
  • дати вправу на перетворення або підстановку (controlled or semi-controlled practice);
  • дати більш комунікативну вправу чи завдання (freer practice);
  • дати фідбек (emergent language focus/delayed error correction).

Якщо все це дати у правильній послідовності та з правильними техніками, воно однозначно матимете результат. Однак необхідно не забувати про час.

  1. Тайм менеджмент

Розуміння структури та послідовність етапів – це лише початок. Час, витрачений на всі вищезазначені елементи, може бути вирішальним фактором в успішності викладання. До СЕЛТИ я часто витрачав забагато часу на початкові стадії уроку, і через це у студентів не було часу достатньо попрактикуватися у граматиці та з лексичним матеріалом. Зараз я маю набагато краще уявлення, що і коли треба робити, коли саме треба перейти до наступного етапу, чи, може, щось потрібно змінити під час самого заняття.

  1. Ми для студентів, а не студенти для нас

Доволі часто, ще в ті дні, коли я був студентом, доводилося стикатися з ситуацією, коли викладачі навчають декілька груп за одним і тим же планом уроку (інколи без змін роками!). Однозначно, це не підходить студентам. Кожна група має потреби, сильні та слабкі сторони. Тому, навіть якщо у вас ідеальний план зі стадіями та таймінгом, це ще не означає, що це ідеальний урок для окремо взятої групи чи індивідуального студента. І саме тому під час курсу, ба, навіть під час заняття, не треба боятися вносити зміни, щоб якомога краще допомагати нашим студентам. Більшість людей жертвують багатьма речами (сон, час з родиною та друзями тощо), щоб бути у цей момент у цьому класі, тому варто максимально використати цей час, підлаштовуючись під потреби учнів.

  1. Менше – означає більше

Максимально використовувати час не означає навантажувати студентів максимальною кількістю матеріалів, граматики, лексики і т. д. Правильна подача необхідного мінімуму з повторенням, використанням граматики чи лексики на додачу зі student autonomy (про це також якось пізніше), приправленою якісним фідбеком від викладача, і є тим рецептом, завдяки якому студенти будуть прогресувати.

Звісно, багато хто зі мною не погодиться, кожен має власну історію та досвід. Я розповів власну, а що ви думаєте про це?

Що ще почитати: як включити до роботи всю групу.

Залишити коментар Скасувати відповідь

Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)

Читайте також

10 книг, які радить прочитати команда Grade

7 хвилин

Георгій Курбанов, CEO SvitSoft: про бізнес-англійську та досвід навчання у Grade

6 хвилин

Upper-Intermediate або В2: що за рівень англійської та чому до нього прагнуть?

4 хвилини

7 освітніх подій для викладачів, які варто відвідати

4 хвилини

Валерія Сидоренко про досвід роботи у Китаї та курс CELTA, який допоміг розпочати карʼєру у Grade

2 хвилини

16 незамінних ресурсів, які знадобляться під час підготовки до уроків

4 хвилини

Навчальні програми

  • Всі програми
  • Англійська для дорослих
  • Англійська для дітей 6–12 років
  • Англійська для підлітків 13–17 років
  • Корпоративна англійська
  • Клуби нашої школи
  • Бібліотека

Тренінговий центр

  • Teacher Training Centre
  • Grade teacher
  • CELTA
  • DELTA
  • TKT
  • Вебінари, воркшопи, конференції

Екзаменаційний центр

  • cambridge-assesment-english
  • Cambridge Assessment English
  • IELTS
  • TOEFL iBT
  • Cambridge Assessment Admissions Testing

Наш центр

  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контактні дані

Користувачу

  • Правила центру
  • Договір навчання
  • Privacy Policy
  • Знижки
  • Тест на рівень англійської
  • Знайти сертифікат
  • Мапа сайту

Контакти

  • Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б.

    Найближча станція метро — Золоті Ворота
  • Join our Telegram

    Grade Teacher Training

© 2008–2023 Grade Education Centre, Cambridge Assessment English (license UA007)