Чи чули ви, що засновник Amazon Джефф Безос оприлюднив свої плани щодо колонізації космосу? Колонії матимуть вигляд величезних, екологічно безпечних, плаваючих міст, сільськогосподарських угідь і навіть національних парків. Вони розташовуватимуться близько до Землі, щоби люди могли діставатися туди-сюди. Він також показав креслення постійних космічних поселень під час своєї промови у Вашингтоні і планує створити власну космічну компанію Blue Origin, яка очолить проект. Компанія має на меті возити людей до Місяця, як і місія НАСА, до 2024 року. Безос сказав: “Настав час повернутися на Місяць. І цього разу залишитися”.
Хоча деякі люди й готуються до польоту на Місяць, є ще стільки речей, які потрібно дослідити з нашими студентами тут, на Землі! Усвідомлення простору, розуміння розташування предметів та себе самого в просторі – важлива навичка, якою діти повинні оволодіти для майбутнього успішного навчання. Активності, які ми пропонуємо сьогодні, передбачають роботу з різними аспектами усвідомлення простору, що забезпечить краще розуміння його концепції.
Where’s Mr Monkey?
Це дивовижна пісня з рухами для учнів будь-якого віку від Genki English, яка передбачає навчання прийменників місця та дій і полегшує їхнє запам’ятовування. Така активність добре працює для кінестетичних учнів. Ви можете або вводити нові слова, або використовувати її як розминку чи brain break на своїх заняттях. Вивчаємо такі структури, як Where is…? near, next to, in front of, behind, under, on, in тощо. Ви можете знайти текст пісні, аудіо та інші вправи до пісні тут.
Квест із прийменниками
Це надзвичайно проста ESL гра для молодших школярів, що тренує вживання прийменників місця. Це також цікавий та інтерактивний спосіб їхнього вивчення, який обов’язково сподобається усім. Виберіть декілька карт зі словами, які ви хочете повторити. Сховайте їх у різних місцях по всьому класі. Скажіть своїм учням, що їм потрібен олівець і папір, а також, що ви заховали X кількість флеш-карт у кімнаті, а студентам потрібно знайти їх і записати їхнє місцезнаходження на папері. Перший учень, який знайшов усі флеш-карти та записав, де вони знаходяться, є переможцем.
Lego-містечко
Разом із дітьми побудуйте модель міста, включаючи деякі вулиці та будівлі (можна використовувати Lego та іграшки). Щоби зробити вправу захопливішою, скористайтеся радіокерованим автомобілем і передавайте контролер різним учням (вони можуть брати його по черзі). Практикуйте вказівки, наприклад, drive two blocks and turn right, go forward and back тощо. Спочатку учні слухають, що каже вчитель, а далі вони можуть самостійно говорити, куди потрібно проїхати.
Смуга перешкод
Складіть смугу перешкод у класі, використовуючи письмовий стіл, стільці тощо. Зав’яжіть очі одному із учнів за допомогою пов’язки. Інші учні повинні допомогти йому подолати смугу перешкод, даючи вказівки (наприклад, walk forward 2 steps, turn left, take on small step, тощо). Це також хороша вправа для тімбілдингу. Як варіант, можна розділити студентів на команди, які допомагатимуть своїм учасникам!
Where is the ball?
Попередньо вивчіть зі студентами прийменники місця. Дайте м’ячик одному учневі. Він/вона підкидає м’ячик і слідкує, де той опиниться. Інші учні запитують “Where is the ball?”. Студент повинен відповісти на запитання, використовуючи правильний прийменник.
Привид у класі!
Скажіть своїм учням, що у вас є погані новини: здається, що в школі оселився привид. Хтось переставив речі, коли ви вийшли зі школи вчора. Деякі предмети зараз знаходяться не на своїх місцях, але ви не можете згадати, що де було, і вам потрібна їхня допомога.
Така вправа потребує певної підготовки. Вам доведеться попересувати деякі предмети. Наприклад, ви можете розмістити якісь книги під кріслом учня, покласти маркер на підвіконня, поставити годинник на крісло вчителя, поставити CD-програвач за двері тощо. Поділіть учнів на пари та попросіть записати, що і куди «привид» перемістив. Скажіть, що вони повинні використовувати прийменники місця у своїх реченнях. Наприклад:
The bin is in the wrong corner. It should be behind the door.
The books are under Francesca’s chair. They are usually on the shelf.
Це чудова розвага для учнів будь-якого віку. Ви навіть можете призначити таємного привида (одного учня), який переміщуватиме предмети в класі наступні кілька днів, а потім наступного дня знову переглядати разом з учнями, чи все на своїх місцях, перевіряючи, що вони пам’ятають!
Полювання за предметами
Таку активність можна проводити в приміщенні школи або ж можна призначати як домашнє завдання, якщо ви навчаєте дорослих (або підлітків, якщо завдання контролюється). Створіть десять завдань із підказками, наприклад, “Walk out of the classroom, turn right and walk along the corridor. There’s a statue. Take a selfie with it”.
Роздайте кожній групі учнів список із завданнями та доручіть їм разом прочитати підказки та сфотографуватися в кожній точці під час полювання.
Коли учні повернуться до класу (або наступного дня), попросіть їх показати свої світлини та використати прийменники руху для їхнього опису, наприклад, “As we were going along the corridor, we saw this statue”.
Сподіваємося, що вашим учням буде весело навчатися орієнтуванню в просторі, та бажаємо ніколи не загубитися у світі англійської мови! Ви також можете переглянути кілька цікавих ідей тут:
— How To Teach Prepositions Of Place (8 Simple Steps)
— Giving Directions – ESL Activities, Games and Worksheets
— Maps and Directions. British Council
Що ще почитати: 3 вправи для розвитку креативного мислення молодших школярів на уроках англійської
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)