grade grade
Програми та іспити
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

uk

  • RU
  • UK
  • EN

Кабінет

  • Навчальні програми
  • Англійська для дорослих Англійська для дітей 6–12 років Англійська для підлітків 13–17 років Корпоративна англійська Клуби нашої школи Бібліотека
  • Екзаменаційний центр
  • Cambridge Assessment English IELTS TOEFL iBT Cambridge Assessment Admissions Testing
  • Тренінговий центр
  • Teacher Training Centre Grade Teacher CELTA DELTA TKT Вебінари, воркшопи, конференції
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
Перевірити свій рівень

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

info@grade.ua

  • RU
  • UK
  • EN
  1. Головна
  2. Блог
  3. Як залучити до роботи всю групу

Як залучити до роботи всю групу

  • Вікторія Перванюк

    General English, Teenagers

Как включить всю группу в работу
30.11.2018
2 хвилини

Щоразу, коли в мене намічується нова група високого рівня, я впадаю в певну ейфорію, уявляючи собі, які активні дискусії на цікаві теми ми вестимемо, як безстрашно й майже безпомилково студенти будуть висловлювати власні думки та ідеї… І ось я знайомлюся з групою, і, звісно ж, не всі володіють навичками розмови на одному рівні, дехто більш впевнений у собі, але менш компетентний, а дехто менш впевнений у собі, але з великими знаннями. І починається випробування, як же зробити так, щоби говорили та розвивалися всі.

Як правило, у кожній групі є відносний баланс між приблизно такими категоріями студентів (це не образа, класифікація особиста):

Вискочки. У них завжди напоготові відповідь ще до того, як вони почують питання, вони рвуться до бою й першими пропонують ідеї, ставлять питання викладачу до того, як він встиг дійти до тієї частини заняття, де все має стати зрозумілим. 

Сором’язливці. З них дуже складно витягти слово, ніколи не ставлять питань, навіть якщо щось не зрозуміло, вони, загалом, досить пасивні під час занять.

Самовпевнені ледацюги. Такі (особливо на цьому рівні) вважають, що вже вивчили все, що потрібно, усього досягли і прийшли просто потусити. Найчастіше вони докладають мінімум зусиль на заняттях, полюбляють поговорити хоч про що-небудь, аби не робити те, що попросив викладач, особливо писати.

Прискіпливі ботани. Хочуть знати все й одразу, ладні копати так глибоко та широко, як тільки можливо, навіть якщо це не стосується теми уроку. Можуть поставити десь посередині заняття питання щодо того матеріалу, що був на початку.

Адекватники. Ніяк не виділяються, іноді ставлять питання, виконують усі інструкції викладача й у роботі пристосовуються до будь-якого з перерахованих вище типів (майже милі ягнята).

Я вважаю, що в кожного в арсеналі знайдеться певне завданнячко, щоби приборкати норовливих та розворушити тишків. Просто ділюся тим, що я випробувала, і що спрацювало.

Как включить всю группу в работу

Отже, все по порядку. Зосередимся на найпроблемніших типах. Для вискочки важливо виділити яку-небудь важливу роль, наприклад, у книзі Speak Out є завдання на розв’язання проблем у місті знаходженням компромісу з представниками інших міст. Такого студента-вискочку може не задовольнити одна з запропонованих ролей. Тому можна зробити його головою засідання, дати завдання проводити збори, слідкувати за успішністю переговорів і прийняттям остаточного рішення.

На прикладі цього ж завдання сором’язливцям потрібно нагадати, що для них прописана певна позиція в рольовій картці, і що вони зобов’язані активно її обстоювати, можна допомогти в напрямі підготовки аргументів.

Самовпевнені ледацюги будуть ладні говорити й без рольової карти, тому їм ставимо завдання представляти компанію з розробки найновіших технологій, яка винайшла новий пристрій (придумати, який) і намагається впровадити його на ринку, переконуючи владу в його необхідності для рішення проблем міст.

Прискіпливим ботанам потрібно дати завдання, по-перше, самим використовувати як можна більше нової лексики, а по-друге, відслідковувати, наскільки інші її використовують.

Адекватники цілком спроможні впоратися з завданням згідно з інструкцією посібника. Найголовніше – у будь-якому типі завдання відштовхуватися від особливостей студента та адаптувати власне завдання для них. Сподіваюся, мій варіант надихне та направить вас.

Що ще почитати: Teaching one-to-one – traps and pitfalls

Залишити коментар Скасувати відповідь

Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)

Читайте также

Говоримо про родину англійською: перелік корисних фраз

5 хвилин

Все про контекст на заняттях англійської

5 хвилин

60 корисних синонімів для високого балу на IELTS, TOEFL і Кембриджських іспитах

5 хвилин

Англійська транскрипція: кому і навіщо потрібна?

5 хвилин

Як писати мотиваційний лист англійською: інструкція

7 хвилин

Як ефективно планувати заняття з англійської мови

3 хвилини

Навчальні програми

  • Англійська для дорослих
  • Англійська для дітей 6–12 років
  • Англійська для підлітків 13–17 років
  • Корпоративна англійська
  • Клуби нашої школи
  • Бібліотека

Тренінговий центр

  • Teacher Training Centre
  • Grade teacher
  • CELTA
  • DELTA
  • TKT
  • Вебінари, воркшопи, конференції

Екзаменаційний центр

  • cambridge-assesment-english
  • Cambridge Assessment English
  • IELTS
  • TOEFL iBT
  • Cambridge Assessment Admissions Testing

Наш центр

  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контактні дані

Користувачу

  • Правила центру
  • Договір навчання
  • Privacy Policy
  • Знижки
  • Знайти сертифікат
  • Мапа сайту

Контакти

  • Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б.

    Найближча станція метро — Золоті Ворота
  • Join our Telegram

    Grade Teacher Training

© 2008–2022 Grade Education Centre, Cambridge Assessment English (license UA007)