grade grade
Програми та іспити
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

uk

  • RU
  • UK
  • EN

Кабінет

  • Навчальні програми
  • Англійська для дорослих Англійська для дітей 6–12 років Англійська для підлітків 13–17 років Корпоративна англійська Клуби нашої школи Бібліотека
  • Екзаменаційний центр
  • Cambridge Assessment English IELTS TOEFL iBT Cambridge Assessment Admissions Testing
  • Тренінговий центр
  • Teacher Training Centre Grade Teacher CELTA DELTA TKT Вебінари, воркшопи, конференції
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
Перевірити свій рівень

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

info@grade.ua

  • RU
  • UK
  • EN
  1. Головна
  2. Блог
  3. Чому ми працюємо над англійською в парах

Чому ми працюємо над англійською в парах

  • Яна Грідасова

    General English, Young Learners & Teenagers

Почему мы работаем над английским в парах
15.04.2019
3 хвилини
  • General English
  • Teaching tips & tricks

Основним завданням вивчення будь-якої мови є розвиток комунікативної компетенції тих, хто навчається. Це – одна з причин, чому на заняттях англійської студенти дуже часто працюють у парах, розглядаючи різні питання, перевіряючи та обговорюючи власні відповіді з партнером. Дуже часто іншим викладачам і мені студенти ставлять такі питання:

– Навіщо працювати в парах?

– Чому ми не можемо працювати завжди з одним і тим самим партнером, а міняємося?

– Чому викладач не завжди вислуховує кожного з нас, а іноді просить відповісти когось одного з партнерів?

Один із найголовніших аргументів роботи в парах – це те, що це дає можливість студентам більше практикувати розмовну мову. Також це дозволяє більшій кількості учнів висловлюватися, зняти психологічний бар’єр, спонукає до самостійного спілкування, забезпечує різноманітність діяльності на занятті. Це дуже важливо, з огляду на те, що не всі студенти з готовністю можуть висловити власну думку перед усією групою, відповідати на поставлене питання з впевненістю. Адже у всіх, певне, хоч раз під час виконання завдання виникало питання: а раптом я щось роблю не так? Робота в парі в цьому випадку дозволяє студентові, не соромлячись власних помилок, перевірити себе та відчути підтримку інших.

Часто під час виконання завдань викладач просить студентів попрацювати з одним із партнерів, а потім змінює пари. Звісно, дуже зручно працювати в парі постійно з однією й тою самою людиною. Але в цьому випадку важливо зазначити психологічний аспект, як, наприклад, вміння вислухати, зрозуміти іншу людину, зняти психологічний бар’єр.

Плюс, якщо розібратися, ми кожен день спілкуємося з різними людьми: з колегами, нашими дітьми, родичами, друзями. Чи всі вони розмовляють у одному темпі, чи всі вони багатослівні? Чи всі вони притримуються тої ж манери спілкування, що й ви? Але нам доводиться знаходити з ними спільну мову, іноді навіть не помічаючи, що хтось має невеличкий акцент регіону, з якого приїхав, хтось, можливо, трохи гаркавить або говорить, вживаючи короткі вирази. Але ж ми розуміємо одне одного, і це головне.

Уявімо, що ви прямо зараз перебуваєте в англомовній країні. З чого розпочати розмову з незнайомими людьми? Чи всі вони говорять з одним і тим же акцентом? Чи всіх легко зрозуміти? Звісно, ні. Але те, що важливо розвивати це вміння – це факт.

Я вважаю, що парна робота є лише додатковим способом створення максимально комфортного психологічного середовища: під час роботи в парах студенти реалізують власну потребу в спілкуванні, водночас саме спілкування може бути спрямоване на реалізацію процесу пізнання та формує комунікативну компетенцію.

Читайте також: 7 порад, щоби вільно говорити англійською.

Залишити коментар Скасувати відповідь

Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)

Читайте також

Твір «Як я провів літо»: кілька альтернатив «бородатому» завданню

4 хвилини

Типи умовних речень в англійській: як утворити та коли вживати

2 хвилини

Скільки коштує курс CELTA у світі та де його пройти найдешевше?

3 хвилини

Всe, що потрібно знати про множину іменників в англійській

6 хвилин

5 речей, які варто зробити вчителю до початку нового навчального року

4 хвилини

Погляд мами vs викладача на складання Cambridge English Young Learners Exams

5 хвилин

Навчальні програми

  • Англійська для дорослих
  • Англійська для дітей 6–12 років
  • Англійська для підлітків 13–17 років
  • Корпоративна англійська
  • Клуби нашої школи
  • Бібліотека

Тренінговий центр

  • Teacher Training Centre
  • Grade teacher
  • CELTA
  • DELTA
  • TKT
  • Вебінари, воркшопи, конференції

Екзаменаційний центр

  • cambridge-assesment-english
  • Cambridge Assessment English
  • IELTS
  • TOEFL iBT
  • Cambridge Assessment Admissions Testing

Наш центр

  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контактні дані

Користувачу

  • Правила центру
  • Договір навчання
  • Privacy Policy
  • Знижки
  • Знайти сертифікат
  • Мапа сайту

Контакти

  • Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б.

    Найближча станція метро — Золоті Ворота
  • Join our Telegram

    Grade Teacher Training

© 2008–2022 Grade Education Centre, Cambridge Assessment English (license UA007)