Платиновий партнер Cambridge Assessment English

Ліцензія UA007

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@grade.ua
confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

  1. Головна
  2. Блог
  3. Чому ми працюємо над англійською в парах

Чому ми працюємо над англійською в парах

Почему мы работаем над английским в парах

Основним завданням вивчення будь-якої мови є розвиток комунікативної компетенції тих, хто навчається. Це – одна з причин, чому на заняттях англійської студенти дуже часто працюють у парах, розглядаючи різні питання, перевіряючи та обговорюючи власні відповіді з партнером. Дуже часто іншим викладачам і мені студенти ставлять такі питання:

– Навіщо працювати в парах?

– Чому ми не можемо працювати завжди з одним і тим самим партнером, а міняємося?

– Чому викладач не завжди вислуховує кожного з нас, а іноді просить відповісти когось одного з партнерів?

Один із найголовніших аргументів роботи в парах – це те, що це дає можливість студентам більше практикувати розмовну мову. Також це дозволяє більшій кількості учнів висловлюватися, зняти психологічний бар’єр, спонукає до самостійного спілкування, забезпечує різноманітність діяльності на занятті. Це дуже важливо, з огляду на те, що не всі студенти з готовністю можуть висловити власну думку перед усією групою, відповідати на поставлене питання з впевненістю. Адже у всіх, певне, хоч раз під час виконання завдання виникало питання: а раптом я щось роблю не так? Робота в парі в цьому випадку дозволяє студентові, не соромлячись власних помилок, перевірити себе та відчути підтримку інших.

Часто під час виконання завдань викладач просить студентів попрацювати з одним із партнерів, а потім змінює пари. Звісно, дуже зручно працювати в парі постійно з однією й тою самою людиною. Але в цьому випадку важливо зазначити психологічний аспект, як, наприклад, вміння вислухати, зрозуміти іншу людину, зняти психологічний бар’єр.

Плюс, якщо розібратися, ми кожен день спілкуємося з різними людьми: з колегами, нашими дітьми, родичами, друзями. Чи всі вони розмовляють у одному темпі, чи всі вони багатослівні? Чи всі вони притримуються тої ж манери спілкування, що й ви? Але нам доводиться знаходити з ними спільну мову, іноді навіть не помічаючи, що хтось має невеличкий акцент регіону, з якого приїхав, хтось, можливо, трохи гаркавить або говорить, вживаючи короткі вирази. Але ж ми розуміємо одне одного, і це головне.

Уявімо, що ви прямо зараз перебуваєте в англомовній країні. З чого розпочати розмову з незнайомими людьми? Чи всі вони говорять з одним і тим же акцентом? Чи всіх легко зрозуміти? Звісно, ні. Але те, що важливо розвивати це вміння – це факт.

Я вважаю, що парна робота є лише додатковим способом створення максимально комфортного психологічного середовища: під час роботи в парах студенти реалізують власну потребу в спілкуванні, водночас саме спілкування може бути спрямоване на реалізацію процесу пізнання та формує комунікативну компетенцію.

Читайте також: 7 порад, щоби вільно говорити англійською.

Підписка на корисну розсилку

Пропонуємо підписатися на нашу розсилку, яка виходить один чи два рази на тиждень. У ній ви знайдете анонси статей з нашого блогу, ексклюзивні статті, а також Grade Teacher Tips.

 

 

Rate this post