Платиновий партнер Cambridge Assessment English

Ліцензія UA007

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@grade.ua
confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

9.04.2019

Юлія Чорна - photo
Юлія Чорна
Контент-менеджер
Eye icon Spinner

Ігри та завдання для тренування розмовної англійської в класі

Игры и задания для тренировки разговорного английского в классе

Різноманітні завдання та ігри на тренування розмовної мови – чудова можливість для студентів попрактикувати реальні життєві ситуації в безпечному середовищі класу. Подібні заходи можуть допомогти студентам навчатися вільному володінню англійською, а викладачу забезпечити цінний зворотний зв’язок.

Завдання та ігри потрібно підбирати так, щоб усі студенти брали участь у повному обсязі. Якщо викладач правильно підібрав і організував гру або завдання та може забезпечити досить чутливий фідбек, студенти отримають від цього превелике задоволення. Пропонуємо кілька прикладів того, як створити більше комунікативних можливостей у класі.

  1. Завдання з інформаційною нерівністю (information gap)

Це таке завдання, коли двом учасникам розмови видані різні шматочки інформації, але цілу картину вони отримують лише ділячись цією інформацією. Оскільки в кожного з них – абсолютно різний набір фактів, між ними є «інформаційна нерівність».

 Mona Lisa Dictation

Задля цього завдання знадобиться кілька картин. Найкраще використовувати добре відомі полотна, наприклад, авторства Леонардо да Вінчі, Ван Гога або Олега Шупляка. Це створить незабутній досвід. Оберіть студента, який стане «художником», але не буде бачити саму картину. Усі інші студенти мають словами змальовувати все, що вони бачать на полотні учневі біля дошки. Він слухатиме своїх одногрупників і малюватиме. Коли студентам не залишиться вже чого змальовувати, викладач показує картину «художникові». Студенти порівнюють оригінал із «копією».

Ще один варіант подібних завдань – це гра «знайди відмінності».

  1. Опитування

Опитування можна використати, щоби залучити студентів до процесу інтерв’ювання одне одного. Найпопулярніший варіант подібних опитувань – Find someone who…

Молодята

­­Розділіть студентів на дві команди, наприклад, «нареченого» та «нареченої». Спочатку ці дві команди вигадують перелік із 8–10 питань про особисте. Це можуть бути улюблені кольори, їжа, фільми тощо. Потім обираються по одному представнику кожної команди, і вони повинні відповісти на ці  питання так, щоби ніхто з команди-суперниці не почув відповіді. Тепер, коли в кожної групи є перелік питань і правильних відповідей, ці дві людини з кожної з команд сідають на стільці один навпроти другого.

Питаємо «молоду» про вподобання «молодого». Якщо «молода» відгадує правильно, їй зараховується бал. Після цього «молодий» намагається вгадати вподобання «молодої» й так далі, поки не закінчаться питання. Виграє команда, представник якої набирає найбільше балів.

Така гра не лише потребує від студентів вміння слухати та відповідати на питання англійською, але і зближує членів команд.

  1. Розповідання історій

Спочатку ставте студентам різноманітні питання та записуйте відповіді на дошці. Усі відповіді мають бути односкладними та не пов’язаними між собою. Розділіть студентів на пари або групи та запропонуйте вигадати історії, використовуючи всі слова на дошці.

Більше подібних ідей тут.

  1. Відігравання ролей

Студентів можна залучити до симуляцій та відігравання ролей. У симуляціях студенти поводитимуться так, як вони поводяться в ситуаціях у реальному житті. Можна попросити їх симулювати, наприклад, реєстрацію на рейс в аеропорті, співбесіду на роботу або презентацію під час конференції.

Відігравання ролей точно так же симулює справжні ситуації, але кожному студентові видаються певні ролі (або картки персонажів): їм говорять, хто вони та що думають із певного приводу. Вони повинні вжитися в роль, говорити та діяти з точки зору власного персонажа.

Ще більше ідей та матеріалів для відігравання ролей тут:

  1. https://www.fluentu.com/blog/educator-english/esl-role-play-ideas/
  2. https://www.fluentu.com/blog/educator-english/role-play-activities-for-esl-students/
  3. https://eslflow.com/roleplaysdramatheatregames.html

Запам’ятайте:

  • Завдання на розвиток розмовної мови – це не просто вправи на повторення.
  • У них має бути мета, якої студенти повинні досягнути під час своєї розмовної практики.
  • Забезпечте їх чіткими інструкціями, будь-якою інформацією та мовними підказками, які можуть їм знадобитися.

Якщо ви готові підвищити власну кваліфікацію в якості викладача англійської, наш курс CELTA вже чекає на вас.

Що ще почитати: 10 словникових ігор для дітей, які не потребують підготовки.

Підписка на розсилку для викладачів

Пропонуємо підписатися на нашу розсилку, яка виходить один чи два рази на тиждень. У ній ви знайдете нові ідеї, методики та корисні в роботі викладача речі. Періодично ми анонсуємо цікаві події, конеференції та семінари.

 

Teachers Newsletter

5 (100%) 3 vote[s]