grade grade
Програми та іспити
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

uk

  • RU
  • UK
  • EN

Кабінет

  • Навчальні програми
  • Англійська для дорослих Англійська для дітей 6–12 років Англійська для підлітків 13–17 років Корпоративна англійська Клуби нашої школи Бібліотека
  • Екзаменаційний центр
  • Cambridge Assessment English IELTS TOEFL iBT Cambridge Assessment Admissions Testing
  • Тренінговий центр
  • Teacher Training Centre Grade Teacher CELTA DELTA TKT Вебінари, воркшопи, конференції
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти

Кабінет

Перевірити свій рівень
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

info@grade.ua

  • RU
  • UK
  • EN
  1. Головна
  2. Блог
  3. Ігри та завдання для тренування розмовної англійської в класі

Ігри та завдання для тренування розмовної англійської в класі

  • Юлія Чорна

    Content manager

Игры и задания для тренировки разговорного английского в классе
9.04.2019
3 хвилини
  • Activities & Resources
  • Speaking
  • Teaching tips & tricks

Різноманітні завдання та ігри на тренування розмовної мови – чудова можливість для студентів попрактикувати реальні життєві ситуації в безпечному середовищі класу. Подібні заходи можуть допомогти студентам навчатися вільному володінню англійською, а викладачу забезпечити цінний зворотний зв’язок.

Завдання та ігри потрібно підбирати так, щоб усі студенти брали участь у повному обсязі. Якщо викладач правильно підібрав і організував гру або завдання та може забезпечити досить чутливий фідбек, студенти отримають від цього превелике задоволення. Пропонуємо кілька прикладів того, як створити більше комунікативних можливостей у класі.

  1. Завдання з інформаційною нерівністю (information gap)

Це таке завдання, коли двом учасникам розмови видані різні шматочки інформації, але цілу картину вони отримують лише ділячись цією інформацією. Оскільки в кожного з них – абсолютно різний набір фактів, між ними є «інформаційна нерівність».

 Mona Lisa Dictation

Задля цього завдання знадобиться кілька картин. Найкраще використовувати добре відомі полотна, наприклад, авторства Леонардо да Вінчі, Ван Гога або Олега Шупляка. Це створить незабутній досвід. Оберіть студента, який стане «художником», але не буде бачити саму картину. Усі інші студенти мають словами змальовувати все, що вони бачать на полотні учневі біля дошки. Він слухатиме своїх одногрупників і малюватиме. Коли студентам не залишиться вже чого змальовувати, викладач показує картину «художникові». Студенти порівнюють оригінал із «копією».

Ще один варіант подібних завдань – це гра «знайди відмінності».

  1. Опитування

Опитування можна використати, щоби залучити студентів до процесу інтерв’ювання одне одного. Найпопулярніший варіант подібних опитувань – Find someone who…

Молодята

­­Розділіть студентів на дві команди, наприклад, «нареченого» та «нареченої». Спочатку ці дві команди вигадують перелік із 8–10 питань про особисте. Це можуть бути улюблені кольори, їжа, фільми тощо. Потім обираються по одному представнику кожної команди, і вони повинні відповісти на ці  питання так, щоби ніхто з команди-суперниці не почув відповіді. Тепер, коли в кожної групи є перелік питань і правильних відповідей, ці дві людини з кожної з команд сідають на стільці один навпроти другого.

Питаємо «молоду» про вподобання «молодого». Якщо «молода» відгадує правильно, їй зараховується бал. Після цього «молодий» намагається вгадати вподобання «молодої» й так далі, поки не закінчаться питання. Виграє команда, представник якої набирає найбільше балів.

Така гра не лише потребує від студентів вміння слухати та відповідати на питання англійською, але і зближує членів команд.

  1. Розповідання історій

Спочатку ставте студентам різноманітні питання та записуйте відповіді на дошці. Усі відповіді мають бути односкладними та не пов’язаними між собою. Розділіть студентів на пари або групи та запропонуйте вигадати історії, використовуючи всі слова на дошці.

Більше подібних ідей тут.

  1. Відігравання ролей

Студентів можна залучити до симуляцій та відігравання ролей. У симуляціях студенти поводитимуться так, як вони поводяться в ситуаціях у реальному житті. Можна попросити їх симулювати, наприклад, реєстрацію на рейс в аеропорті, співбесіду на роботу або презентацію під час конференції.

Відігравання ролей точно так же симулює справжні ситуації, але кожному студентові видаються певні ролі (або картки персонажів): їм говорять, хто вони та що думають із певного приводу. Вони повинні вжитися в роль, говорити та діяти з точки зору власного персонажа.

Ще більше ідей та матеріалів для відігравання ролей тут:

  1. https://www.fluentu.com/blog/educator-english/esl-role-play-ideas/
  2. https://www.fluentu.com/blog/educator-english/role-play-activities-for-esl-students/
  3. https://eslflow.com/roleplaysdramatheatregames.html

Запам’ятайте:

  • Завдання на розвиток розмовної мови – це не просто вправи на повторення.
  • У них має бути мета, якої студенти повинні досягнути під час своєї розмовної практики.
  • Забезпечте їх чіткими інструкціями, будь-якою інформацією та мовними підказками, які можуть їм знадобитися.

Якщо ви готові підвищити власну кваліфікацію в якості викладача англійської, наш курс CELTA вже чекає на вас.

Що ще почитати: 10 словникових ігор для дітей, які не потребують підготовки.

Залишити коментар Скасувати відповідь

Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)

Читайте також

Valentine’s Day. Ідеї уроків для студентів різних рівнів

4 хвилини

Адреса англійською: правила та поширені помилки

6 хвилин

Much&many: досліджуємо різницю між ними та способи використання

6 хвилин

Перекладачка за освітою, вчитель за покликанням: історія Анни Стегній

7 хвилин

Префікси в англійській мові. Як запам’ятати і використовувати правильно?

5 хвилин

За ким «стежити» викладачам англійської? Блоги колег для натхнення

5 хвилин

Навчальні програми

  • Всі програми
  • Англійська для дорослих
  • Англійська для дітей 6–12 років
  • Англійська для підлітків 13–17 років
  • Корпоративна англійська
  • Клуби нашої школи
  • Бібліотека

Тренінговий центр

  • Teacher Training Centre
  • Grade teacher
  • CELTA
  • DELTA
  • TKT
  • Вебінари, воркшопи, конференції

Екзаменаційний центр

  • cambridge-assesment-english
  • Cambridge Assessment English
  • IELTS
  • TOEFL iBT
  • Cambridge Assessment Admissions Testing

Наш центр

  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контактні дані

Користувачу

  • Правила центру
  • Договір навчання
  • Privacy Policy
  • Знижки
  • Тест на рівень англійської
  • Знайти сертифікат
  • Мапа сайту

Контакти

  • Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б.

    Найближча станція метро — Золоті Ворота
  • Join our Telegram

    Grade Teacher Training

© 2008–2023 Grade Education Centre, Cambridge Assessment English (license UA007)