Платиновий партнер Cambridge Assessment English

Ліцензія UA007

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@grade.ua
confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

  1. Головна
  2. Блог
  3. Чому teacher не перериває студентів?

22.12.2018

Чому teacher не перериває студентів?

Почему teacher не перебивает студентов?

Усім знайомі типові заняття англійською в школі. На 25 учнів всього лише один вчитель, який, як би не намагався, не завжди встигає опитати всіх своїх студентів. І часто трапляється, що на заняттях відповідають одні й ті ж самі – найактивніші, а трохи сором’язливіші учні відмовчуються та чекають кінця заняття, тому що за журналом до них просто не доходить черга. А коли все ж доходить, то дитина може так рознервуватися, відповідаючи перед усім класом, що буде думати лише про те, як би швидше повернутися на своє місце, а не про оцінку або англійську мову. У таких випадках робота в парах більш ніж виправдана та перетворюється на справжню цінність.

Ви помічали, як змінюється ритм та тематика бесіди, коли студенти розмовляють між собою, без вчителя? Підлітки обговорюють новий серіал, який вийшов минулого тижня, а діти сперечаються про те, який супергерой крутіший: Бетмен або Супермен. А тепер помістіть їх на заняття англійської та дайте поговорити. Щось змінилося? Ні, усе так же сидять та спілкуються. О, так, точно! Вони спілкуються англійською.

У реальному житті складно уявити ситуацію, коли під час спілкування одна людина ставить питання всім іншим і чекає відповіді від кожного, ймовірніше друзі спілкуються між собою всі разом або в парі. Таким чином, якщо на заняттях англійської студентам дати можливість працювати в парах, у них з’являється більше цікавих ідей, і, найголовніше, учні почувають себе максимально природньо, буцімто вони були не на занятті, а в кафе з друзями.

Багато хто зі студентів, які з дитинства звикли, що на заняттях помилки завжди миттєво виправлялися, губляться, коли заняття вже майже закінчилося, а викладач їх ще жодного разу не перервав. У чому підступ? Де ж ефективність? Я що, усі п’ять разів використав Present Perfect правильно? Чому мене не виправляють?

Не переймайтеся, викладач увесь цей час був із вами та підмічав усі-усі ваші помилки, і після закінчення завдання або наприкінці заняття обов’язково розкаже, чому в нього так засмикалося око від вашого «more better». І, о диво, виявляється, що так говорили не лише ви! Виходить, що викладач економить час, «збираючи» однакові помилки та пояснюючи їх усій групі одночасно наприкінці заняття. А уявіть собі, якщо б вас переривали кожні 15 секунд та вказували, ЯК правильно казати, а не ЩО. Як швидко ви б збилися з думки?

Й останнє, але не менш важливе питання: для чого ви вчите англійську? Найчастіше я чую у відповідь: щоби вільно спілкуватися, коли подорожую та спілкуюсь з іноземцями. Коли студенти працюють у парах, у кожного є можливість висловити думку, вони відчувають, що їхні ідеї важливі та цінні. Крім того, виконуючи завдання разом, студенти почувають себе впевнено, у них з’являється мотивація та «дух суперництва», адже ми завжди прагнемо бути та здаватися кращими, вдосконалюватися.

Вивчення мови – процес довгий, він містить багато помилок і спроб, і тому дуже важливо дати студентам можливість «спробувати» англійську, щоби вони застосовували її, навіть якщо не впевнені, чи правильно використана ця граматична конструкція, чи ні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Mixed ability class – challenge for good? Досвід викладача