Офіційний платиновий партнер Cambridge Assessment English

Ліцензія UA007

Ярославів вал, 13/2-Б

Золоті ворота

info@grade.ua
  • (044) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00
  • (050) 580 11 00

Cambridge English

IELTS

TOEFL iBT

SAT, GRE, GMAT

Англійська для дітей

CELTA, CELT-P/S and Delta

Teacher Training Centre

Admissions tests

Англійська для підлітків

Корпоративна англійська

Підготовка до YLE, FCE, CAE, CPE, IELTS, TOEFL

Курси англійської мови

26.09.18

Чим може бути корисний курс CELT-S

CELT-S My Way

Учні вивчають англійську мову в школі майже протягом усього періоду навчання. Вчителі витрачають багато сил і часу на підготовку занять. Проте чи завжди ми задоволені результатами своєї праці? Який процент учнів стабільно прогресує з року в рік? Чи дійсно вони запам’ятовують нові слова, а не зазубрюють їх для диктантів і контрольних? Чи можуть вони правильно та доречно вживати вивчені граматичні структури й лексику в реальному житті? Чи здатні учні вільно спілкуватися англійською за межами класу?

Ці питання рано чи пізно виникають у кожного вчителя. Вони виникли в мене, коли я викладала англійську мову в державній школі. Я раділа, коли мої учні прогресували, і дуже непокоїлася, коли хтось «зупинявся» чи «губився» в процесі, та починався регрес. Це особливо помітно, якщо довго навчати одну групу. У мене був досвід навчання декількох груп протягом 7(!) років, і на цьому довгому шляху траплялося різне.

Я намагалася зрозуміти причини своїх втрат і поразок. Спочатку я списувала все на те, що учні переставали вчити матеріал вдома або втрачали інтерес. Потім прийшло розуміння, що, можливо, я чогось не знаю і проводжу свої уроки неефективно. Почалися пошуки, і майже випадково я потрапила на курс комунікативної методики CELTA, який дав мені розуміння, як ефективно планувати та проводити кожен урок, як забезпечувати швидкий  прогрес і реальні знання моїх студентів.

Курс CELT-S також є курсом комунікативної методики, але він спрямований на ефективне навчання учнів середньої та старшої школи (з 12 до 18 років). Він дає теоретичні знання та практичні навички.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому кожен вчитель має пройти курс CELT-P

Що саме робить цей курс необхідним і корисним для вчителя?

  1. Коли я працювала до CELTA, у мене завжди у вересні були проблеми з голосом. Чому? Бо я постійно розмовляла. А це означає, що більшість заняття мої учні мовчали і слухали мене (у кращому випадку) або не слухали взагалі. Тепер у мене болить горло тільки після семінарів, які я проводжу для вчителів. На уроках говорять мої учні, а я більшість часу проводжу за моніторингом (ефективний моніторинг – один із компонентів курсу).
  2. У групі завжди було декілька «розумників», які швидко робили всі завдання й першими відповідали на питання. Були всі інші, які ледве встигали або взагалі за ними не встигали. Зараз на моїх заняттях працюють абсолютно всі учні, протягом усього часу. Вони постійно розмовляють між собою. Але не просто так: вони відпрацьовують вивчений матеріал у ситуаціях, які трапляються в реальному житті.
  3. Я можу спланувати і провести урок так, що учні з різним темпераментом і здібностями будуть зайняті якісною практикою. Кожен – у своєму темпі. І всі вони так засвоюють матеріал, що легко застосовують його в житті.
  4. Раніше одна людина відповідала, а решта в цей час фактично нічим не була зайнята. Зараз усі мої учні працюють одночасно та практикують граматичний і лексичний матеріал увесь урок.
  5. Завдяки комунікативній методиці всі мої студенти починають спілкуватися англійською мовою практично з перших занять. І я з ними також розмовляю виключно англійською. Тепер я вмію навчати нової лексики без перекладу (або з мінімальним його використанням). Також у студентів немає потреби перекладати все, що вони читають або сприймають на слух.
  6. Раніше підручники британських видавництв були для мене малозрозуміліми. Зараз я бачу філософію та логіку кожного підручника і знаю, як їх використовувати ефективно. Я можу сама обрати кращий підручник для своїх учнів. А якщо вибору немає, я легко його адаптую і пристосовую до потреб і інтересів своїх студентів.
  7. Я навчилася планувати заняття так, щоб учні навчалися самі, разом аналізували мовний матеріал і на його основі самі виводили граматичні правила. І навіть навчали своїх одногрупників під моїм керівництвом. Тобто учні стають активними учасниками процесу навчання. У такий спосіб знання засвоюються краще та швидше, а діти стають більш автономними та відповідальними. Навчання стало активним процесом.
  8. Навчання мовних навичок (читання, письма, сприйняття на слух і говоріння) не менш важливі, ніж лексика та граматика. Якщо колись я вважала, що усне мовлення – це переказ ‘теми’, то зараз на моїх уроках це або висловлення своєї думки, або розмова в певній комунікативній ситуації. І я знаю, як, і вмію ці навички розвивати та практикувати.
  9. Завдяки курсам я навчилася контролювати, організовувати, моніторити й оцінювати своїх учнів на заняттях. Я знаю, як спланувати урок так, щоби кожна хвилина використовувалася з максимальною користю для студентів. І якщо на початку моєї роботи за комунікативною методикою я витрачала декілька годин на планування уроку, то зараз у мене виробилися необхідні навички, і мені достатньо півгодини або максимум година, щоб спланувати ефективне заняття.
  10. Крім того, звичайно, частина курсу присвячена особливостям навчання молодших і старших підлітків.

Усе це доступне для шкільних вчителів завдяки курсу CELT-S.

Join us, and your lessons (and achievements of your students) will never be the same!

Лідія Сімак

Підписатись на розсилку