Платиновий партнер Cambridge Assessment English

Ліцензія UA007

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@grade.ua
confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

17.07
2019

Безкоштовний воркшоп із планування уроків для кандидатів CELTA

Eye icon Spinner
Бесплатный воркшоп для участников CELTA

Коли ми питаємо наших випускників CELTA про те, що для них було найважче та забрало найбільше часу на курсі, майже всі називають планування уроків на аналіз граматики, лексики та функцій, що викладаються. Це – невід’ємні складники майже кожного уроку, який кандидати проводять на курсі.

Що таке план уроку?

План уроку – це бачення кандидатом CELTA того, як він проводитиме урок. План включає в себе:

  • інформацію про тему та фокус уроку;
  • мету, яку кандидат ставить перед собою – чого саме його учні мають досягти під кінець уроку, як кожна вправа на уроці допоможе їм у цьому, а також які особисті цілі кандидат ставить перед собою (це можуть бути ефективні інструкції, моніторинг прогресу, правильне використання мови, що відповідає рівню студентів та не “перевантажує” їх, тощо);
  • етапи уроку, включно з цілями для кожного етапу, приблизною кількістю часу, який він займе, а також уточненням, що саме відбуватиметься – це можливі інструкції, уточнення, що кандидат очікує від учнів, що планує робити сам тощо.

Усе це кандидати мають ретельно продумати, записати у відповідну форму та віддати на перевірку тренерам перед заняттям. Дуже часто вміння планувати уроки має значний вплив на те, яку оцінку за курс отримає кандидат.

Другий складник – це аналіз мови (тобто лексики, граматики чи функцій), якої кандидат навчатиме учнів під час уроку. Наприклад, якщо кандидат CELTA викладатиме Pesent Perfect учням рівня Elementary, він має проаналізувати:

  • значення (meaning) часу, якого він планує навчити учнів;
  • його можливі форми (forms) – стверджувальні, заперечні та питальні речення, короткі та повні відповіді;
  • аспекти вимовляння (pronunciation) цих структур, включно зі складними звуками, логічними наголосами в реченні, можливими поєднаннями звуків та інтонації;
  • можливі проблеми, пов’язані з усіма цими аспектами, а також запланувати варіанти вирішення цих проблем. Наприклад, якщо студенти гублять дієслово have і замість “I’ve never been to Paris” кажуть “I never been to Paris”, вони мають запланувати міні-пояснення та міні-вправу, щоби допомогти учням говорити правильно.

Звучить як багато роботи? Ми теж так думаємо. Ми погоджуємося, що це нелегко – тому вирішили допомогти всім нашим кандидатам, які проходитимуть CELTA в освітньому центрі Grade!

У неділю перед початком кожного курсу ми пропонуємо кандидатам пройти безкоштовний тригодинний воркшоп. У його рамках вони познайомляться з тим, що таке планування уроків та аналіз мови, побачать успішні приклади та потренуються це робити разом із тренерами. 

Це, звісно ж, не скасовує того, що ми навчатимемо кандидатів усьому цьому на курсі. Але ми вважаємо, що такий приємний бонус не завадить, а навпаки, зробить життя кандидатів легшим та цікавішим.

Тому реєструйтеся на курс CELTA в освітньому центрі Grade та отримайте можливість відвідати цей воркшоп безкоштовно! Наші кандидати дуже задоволені курсом:

P.S. Уже зареєструвалися на CELTA в іншому центрі? Не біда, ви можете відвідати наш воркшоп за додаткову оплату – деталі дивіться за цим посиланням. Найближчий воркшоп – 28 липня!

5 (100%) 2 vote[s]
ЗМІ про нас