Офіційний платиновий партнер Cambridge Assessment English

Ліцензія UA007

Ярославів вал, 13/2-Б

Золоті ворота

info@grade.ua
  • (044) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00
  • (050) 580 11 00

Cambridge English

IELTS

TOEFL iBT

SAT, GRE, GMAT

Англійська для дітей

CELTA, CELT-P/S and Delta

Teacher Training Centre

Admissions tests

Англійська для підлітків

Корпоративна англійська

Підготовка до YLE, FCE, CAE, CPE, IELTS, TOEFL

Курси англійської мови

25.05.18

Innovate ELT у Барселоні

Викладачі Grade – справжні професіонали, котрі намагаються йти у ногу із часом, тому завжди тримають руку на пульсі сучасних тенденцій. Нещодавно троє з них відвідали конференцію Innovate ELT у Барселоні, котра проходила з 11 по 12 травня. Її основним мотивом стало залучення розваг до процесу навчання, те, як зробити його більш захопливим. Тепер можна точно стверджувати, що наші Анфіса Маточкіна, Олена Тригуб та Ліна Мережана знають відповіді на це питання.

Конференція включала кілька різноманітних заходів, і наші викладачі мали можливість обирати лекції та воркшопи за своїм смаком. Усі знайшли для себе щось захопливе та із задоволенням поділилися враженнями.

Ліна Мережана відмітила особливо доброзичливу та позитивну атмосферу. «Дана конференція надала можливість поглянути на процес навчання та вивчення мови із зовсім іншого ракурсу. Надихаюче, легко та креативно!» – додала вона, розповівши про те, що їй вдалося дізнатися.

По-перше, побувати на воркшопі Teaching Very Young Learners, який включав теорію планування уроків для маленьких студентів, а також практичне застосування здобутих знань. Учасники планували навчання та презентували свої плани іншим групам. Цікаво, що під час воркшопу проводилися дискусії, у результаті котрих з’являлися свіжі ідеї. Тому девіз воркшопу “When teachers gather together new things can be created” був повністю виправданим.

По-друге, їй вдалося відвідати воркшоп Escaping from the Class Routine, який також включав теоретичну та практичну частини. У другій учасникам довелося застосовувати навички виконання завдань іспитів FCE, щоб вибратися із квест-кімнати, що стало новим захопливим досвідом. «Ми на власному досвіді змогли переконатися, як можна втекти від одноманітного виконання екзаменаційних завдань», – відмітила Ліна.

Третє – це перебування на одній з Drop in sessions, ‘Using different apps to create a fun atmosphere’, під час якої лектор Тетяна Миронова на практиці демонструвала, як можна застосовувати інформаційні технології у процесі вивчення англійської мови. Олена Тригуб, яка також відвідала цю сесію, відмітила, що для того, щоб вивчати англійську мову, тепер не обов’язково купувати дорогі книжки та постійно знаходитися в класі. Це можливо робити за допомогою онлайн додатків, які є, по-перше, безкоштовними, а по-друге, надають викладачу та студенту можливість ефективно контролювати процес навчання дистанційно.

Олена Тригуб відмітила лекцію Just for fun: ‘All work & no play’ & ‘no pain, no gain’, котру проводив Scott Thornbury. Як виявилося, вивчення мови – не лише напруження, концентрація та довгі роки наполегливої праці, воно може бути також веселим та захоплюючим. Більш того, Скотт продемонстрував, що це ще й дуже ефективно: процес навчання проходить неймовірно швидко, якщо поєднати його з елементами гри.

Друга цікава лекція, котру відмітила Олена – це Authenticity in the classroom, яку проводив Phil Warwick. Він показав, як визначати автентичність матеріалу, завдань, ситуацій для покращення навчального процесу, а також як зробити його більш ефективним та захопливим для студентів.

Ще одна корисна лекція, що привернула увагу Олени, How to stay motivated & keep developing as an experienced teacher, яку проводила Shanel Summers. Шанел визначила способи, за допомогою яких вже досвідчений вчитель може залишатися мотивованим та отримувати задоволення від своєї щоденної праці.

Олені також вдалося побувати на інтерактивному воркшопі ‘Trouble & strife: making Teacher observations work for all’, який проводила Melody Philip. Мелоді розглянула основні проблеми, що виникають під час спостережень та ознайомила зі способами, за допомогою яких можливо зробити процес спостереження більш продуктивним та рефлекивним.

Анфіса Маточкіна відмітила лекцію Jamie Keddie, викладача, письменника та блогера, який розповідав, як можна цікаво працювати із відеоматеріалами на заняттях, щоб отримати з них максимум користі. Анфіса пропонує усім, хто цікавиться темою, завітати на сайт Джеймі, де можна знайти корисні уроки, посилання на його соцмережі, підписатися на розсилку та придбати його книжки.

Від Sue Kay та Karen Spiller, професійних викладачів та укладачів учбових матеріалів, Анфіса дізналась, як можна стати укладачем, і навіть придбала книгу “How to Write Excellent ELT Materials”. Для усіх зацікавлених розробкою матеріалів для занять вона пропонує заходити на сайт цих спікерів.

Ще одну примітну презентацію відмітила Анфіса – лекцію Phil Warwick, яка була присвячена роботі зі студентами в умовах швидкого розвитку технологій. Її приблизний зміст можна дізнатися із наступного відео. Воно зводиться до того, що цілком можливо, що у майбутньому зовсім не знадобляться викладачі мов і взагалі, навчання мовам, оскільки цю функцію візьмуть на себе вбудовані у навушники перекладачі. Проте для розвитку компетенцій, які губляться у технологічному прогресі, все одно знадобиться навчання. Компанія Pearson, з якою лектор співпрацює, виступає за активне використання технологій та відео у процесі навчання.

Підписатись на розсилку