Що нового у вступній кампанії-2020 і ключові дати ЗНО

Після завершення вступної кампанії-2019 МОН зібрало дані, а на їхній основі почало коректувати особливості кампанії 2020 року. Наприклад, хоча у 2019 році було зареєстровано більше кабінетів, ніж у 2018, заяв було подано менше.
У МОН вважають, що цьому чимало сприяла спеціальна сторінка із тестом від CEDOS, створена, щоби допомогти випускникам краще зрозуміти, куди та на що вступати. За період вступної кампанії на цій сторінці була зафіксована 131 тисяча переглядів.
Крім того, виявилося, що здебільшого (75,4%) абітурієнти отримали свої рекомендації за першим (58,7%) та другим (16,7%) пріоритетами. Дуже невелика кількість студентів отримали свої місця за шостим та сьомим.
У МОН вважать, це демонструє, що учасники стали краще обмірковувати власний вибір. Тому в Міністерстві планують обмежити кількість заяв від одного абітурієнта п’ятьма (замість семи), але прибрати обмеження за кількістю спеціальностей.
Серед інших запланованих змін – розширення переліку спеціальностей, де для вступу на магістратуру складається єдиний іспит за технологією ЗНО. Загалом у МОН вкрай задоволені результатами ЗНО на магістратуру, зазначаючи, як виріс рівень знань бакалаврів та магістрів.
Втім, у МОН підкреслили, що всі рішення ще публікуватимуться у вигляді проекту Умов прийому. Після публікації громада отримає можливість вносити власні пропозиції та робити зауваження.
А от ключові дати для ЗНО вже затверджені. Реєстрація на тестування триватиме з 3 лютого до 24 березня 2020. Власні запрошення-перепустки учасники отримають до 30 квітня. Розпочнеться основна сесія 21 травня з іспиту з математики, а завершиться тестуванням із хімії 15 червня.
Іспит ЗНО з англійської призначений на 2 червня. У випускників2020 року ще є час, щоби добре підтягнути знання та якісно підготуватися до цього іспиту. У 2020 він ще не буде обов’язковим, але серед необов’язкових тестів ЗНО з англійської все так же залишається найпопулярнішим.