Якщо ви викладаєте англійську, то напевно чули про гру “Find Someone Who…”, а можливо і грали зі своїми студентами. У цій грі потрібно ходити по аудиторії та ставити запитання іншим студентам, аж поки не знайдеш потрібну інформацію. Це також чудовий спосіб змусити учнів встати та нарешті порухатися, адже доведеться піднятися з крісла, розмовляти одне з одним у парах, далі утворювати нові пари й знову розмовляти і так далі, і знову й знову…Мріяли про таке? Еге ж!
Саме для того, аби змусити наших учнів нарешті прокинутися й існують так звані “mingles”. Навчальний центр Grade розповідає детально про таку активність.
ЩО ТАКЕ “MINGLE” ?
“A mingle is a short activity where learners walk around the classroom and talk to each other”
British Council
Отже, “mingle” – це короткотривалий вид діяльності на уроці англійської, під час якого учні ходять по класу та розмовляють один з одним. Якщо зовсім коротко, то:
MINGLE = MOVEMENT+INTERACTION
Для того, щоб “mingle” був ефективним, слід дотримуватися трьох простих правил.
ПРАВИЛО 1. Звільніть якомога більше площі для руху: розсуньте стільці та столи в сторони, перейдіть на відкритий простір або працюйте на вулиці.
ПРАВИЛО 2. Давайте учням чіткі інструкції щодо того, як організовуватися в лінії, кола, групи пари тощо. Якщо інструкції незрозумілі це може викликати незручні ситуації або небажання учнів працювати.
ПРАВИЛО 3. Кожен “mingle” має мати чітку ціль. Потрібно не просто “talk about travel” зі своїм напарником, а радше, “find a country you’ve both visited twice,” чи “compare your favorite sightseeing activities.”
ТАКОЖ ЧИТАЙТЕ: “Як ефективно планувати уроки англійської мови?”
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?
Have you ever?
Група студентів сідає в коло на стільцях. Стільців має бути на один менше, ніж самих учасників. Один доброволець стає всередині кола і задає питання, що починається зі слів “Have you ever…?”, наприклад, “Have you ever been skateboarding?”. Усі, хто робив це, повинні встати та пересісти на інший стілець, в тому числі й учень, який запитував. Таким чином, хтось знову залишається без стільця, виходить на середину та ставить нове запитання.
Guess the answer
Запропонуйте учням придумати відповідь на запитання про себе. Запитання не повинно бути дуже легким. Під час “mingle”, учасники підходять один до одного та називають відповідь (наприклад, Grounhog Day). Завдання напарника – відгадати яким було запитання (наприклад, What’s my favorite movie? What’s my favorite book? What did I watch when I was 13?). Кожному новому напарникові дається лише три спроби вгадати. Після останньої спроби можна давати правильну відповідь.
Bingo Mingle
Якщо у вас є студенти, яким важко чи нудно вивчати граматику, є гра, яка перетворить вивчення граматики на спілкування. Наприклад, для засвоєння Present Perfect. Гра схожа на бінго, але передбачає “mingle”.
У поле 4 на 5 або 5 на 5 впишіть речення на кшталт “I have never been to London” чи “I have been to the cinema twice this month”. Для того, щоб урізноманітнити завдання, можна створити декілька видів карток бінго.
Учні встають, ходять по класу та задають один одному запитання, щоб спробувати заповнити ігрове поле. Для виграшу в грі застосовуються стандартні правила Бінго. (Закреслити рядок чи стовпець.)
Звичайно, ви можете адаптувати цю гру під інші потреби ваших учнів. Тут ви знайдете ще один варіант гри Bingo mingle.
ARM
Вправа ARM означає – Accept, Reject or Modify (її пропонує використовувати тренер та співавтор підручника Face2face Джиллі Каннінгем). Потрібно або погодитися, або не погодитися із твердженням, або змінити його.
Виберіть суперечливе твердження. Наприклад:
‘Women are the best drivers’
‘Mobile phones should be banned from public spaces’
‘Homework should be optional’
‘Burgers are better than pizzas’
Продиктуйте або запишіть його на дошці. Студенти вирішують, чи приймають, відхиляють чи змінюють це твердження, відповідно до їх особистої думки. Коли вони приймуть своє рішення, скажіть: “OK go round the room and try to find somebody who has the opposite opinion to you” або “OK go round the room and find someone who has a similar opinion”.
Як альтернатива, учні можуть провести невелике опитування про всі думки та підрахувати кількість тих, хто погоджується чи не погоджується, чи змінив твердження. Таке завдання справді може викликати шквал обговорень, і в центрі уваги буде учень, а не вчитель. Для завершення вправи проведіть фідбек з усім класом.
I am special
Дайте студентам час подумати що, на їх думку, вони вміють робити, мають, чи зробили (наприклад, “I have lived in Thailand for 2 years”). Далі вони встають та розповідають одне одному цю інформацію. Якщо вони знаходять того, хто розповідає ті самі факти, вони повинні змінити інформацію про себе.
Підказка: Для того, щоб уникнути мовчання, дайте їм можливість придумати 3-5 фактів про себе.
НЕ СУМНІВАЙТЕСЯ!
Якщо ви все ще вагаєтеся, чи використовувати “mingles” на заняттях, будьте певні, що це один із найпопулярніших видів діяльності на уроках англійської у всьому світі. Ось чому:
- Цінна мовленнєва практика. Студентам пропонується використовувати слова та фрази, які вони знають, щоб виразити себе.
- Дозволяє студентам індивідуалізувати своє навчання. Студенти вибирають з ким хочуть поговорити й (певною мірою), що хочуть сказати.
- Дозволяє студентам розім’ятися. Вони втомилися сидіти протягом більшої частини заняття. Мінглінг дозволяє їм рухатися і дає ще більше енергії на решту уроку.
- Допомагає студентам зблизитися. Вони отримують численні можливості спілкуватися зі студентами, з якими вони зазвичай не мають можливості поговорити. Це може покращити динаміку групи.
- Гнучкість. “Mingles” можна використовувати для багатьох типів мовної практики, починаючи від вивчення імен, до компліментів, запитань та відповідей.
Отже, наш тренінговий центр завжди готує актуальну інформацію та курси для викладачів. Залишайтесь на звʼязку!
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)