Що говорять про конференцію 21 lessons for the 21st century

Що говорять про конференцію 21 lessons for the 21st century
31.10.2019

Звісно ж, нам дуже цікаво, які враження залишилися у відвідувачів нашої першої конференції, яка дістала назву 21 lessons for the 21st century. Ось, що розповіла нам викладачка англійської мови, Юлія Чорна:

«Найперше, що мене вразило – це атмосфера. Як тільки я увійшла до приміщення, неначе опинилася у величезному вулику, де всі метушилися, ніби бджілки, щоб огорнути кожного учасника величезною турботою. Вона відчувалась у всьому – зустрічі, подарунках, вітальному слові, промовах головних спікерів та практичних воркшопах. Усе було продумане до найменших дрібниць. І цього складно було не помітити.

Звісно, найбільше мене вразив Едріен Андерхілл. Я мріяла побачити його ще відтоді, як почула про нього вперше під час курсу CELTA. Тому можу сказати, ще одна моя мрія здійснилася. Він зачарував мене з першої ж хвилини свого виступу, тому час промайнув зовсім непомітно. Я рада, що наступного дня ми змогли продовжити це задоволення вже під час тренінгу для викладачів вже в центрі Grade.

Відгуки про 21 lessons for the 21st century

Свій виступ він розпочав зі слів “Pronunciation is Cinderella of teaching”, маючи на увазі, що вимові ми не приділяємо достатньо уваги на заняттях, хоча насправді “Every lesson is a pronunciation lesson,” – каже він. Я ніколи не могла подумати, що навчання вимови може бути настільки легким і цікавим. Його підхід повністю перевернув мої уявлення про те, як правильно вимовляти звуки, слова, речення будь-якої іноземної мови, а найголовніше, що потрібно робити, щоб у моїх учнів не виникало із цим проблем. “There is no correct accent,” – сказав Едріен. “Teach your student to speak your accent and expose them to as many other accents as possible.” І тепер я точно знаю, як це робити!

Серед воркшопів мені найбільше запам’ятався дует ТараненкоПазяк! Викладачі буквально «озброїли» учасників інструментами для навчання lexical chunks, які можна застосовувати зі студентами всіх рівнів. Це був найпрактичніший завершальний акорд конференції. Я відчула, ніби проходжу CELTA вдруге. Усі учасники виконували завдання тренерів, а ті неодмінно «моніторили». Щонайменше 8 вправ, готових до використання, вже в мене в кишені. Не терпиться спробувати їх зі своїми учнями.

Ще мені запам’ятався виступ Лілії Карденас, мабуть, тому що вона була найемоційнішою з усіх спікерів. Її завдання, що поєднували в собі елементи психології та, власне, англійської мови, були цікавими. Здавалося б, що надзвичайного в деревах чи предметах навколо нас? Виявляється, за допомогою них ми можемо багато цікавого дізнатися про наших учнів, а ще вони, навіть над тим не задумуючись, із легкістю розмовлятимуть англійською. З виступу Лілії я зрозуміла, що тільки якщо вчитель справді прагнутиме допомогти та зрозуміти краще свого учня, тоді й учень буде успішним у вивченні іноземних мов».

Ще під час події ми питали відвідувачів, як їм сподобалася наша конференція, і ось, що вони нам розповіли:

А як вам конференція 21 lessons for the 21st century? Нам завжди цікаво дізнатися, що сподобалося, які спікери справили враження, а які покращення ми могли б зробити для наступної нашої події. Поділіться власною думкою з нами!