grade grade
Програми та іспити
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

uk

  • RU
  • UK
  • EN

Кабінет

  • Навчальні програми
  • Англійська для дорослих Англійська для дітей 6–12 років Англійська для підлітків 13–17 років Корпоративна англійська Клуби нашої школи Бібліотека
  • Екзаменаційний центр
  • Cambridge Assessment English IELTS TOEFL iBT Cambridge Assessment Admissions Testing
  • Тренінговий центр
  • Teacher Training Centre Grade Teacher CELTA DELTA TKT Вебінари, воркшопи, конференції
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти

Кабінет

Перевірити свій рівень
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

info@grade.ua

  • RU
  • UK
  • EN
  1. Головна
  2. Блог
  3. Про формувальне оцінювання на уроках англійської мови
  • В чому суть формувального оцінювання?
  • Як проводити формувальне оцінювання?

Про формувальне оцінювання на уроках англійської мови

  • Юлія Чорна

    Content manager

1.10.2021
4 хвилини
  • Teaching tips & tricks

Поняття формувального оцінювання не обов’язково має асоціюватися з  традиційним навчанням. Його також можна використовувати для того, щоб урізноманітнити та збагатити уроки англійської мови. А все тому, що формувальне оцінювання має ряд переваг як для студентів, так і для викладачів англійської. Що таке формувальне оцінювання, яка від нього користь, та як його застосовувати на заняттях – далі у блозі.

В чому суть формувального оцінювання?

Якщо коротко, формувальне оцінювання – це коли вчитель проводить моніторинг того, що учні вже знають поки вони ще навчаються. Основна мета формувального оцінювання полягає в тому, що вчитель оцінює чи успішно студенти діють під час навчання, визначає як в подальшому необхідно будувати навчання  та на майбутнє коригує цей процес. З іншого боку формувальне оцінювання – це всі інструменти, які ми можемо використати для того аби перевірити як добре студенти засвоїли матеріал. Воно може мати вигляд вікторини чи окремого завдання, гри, роботи у групі, проекту, презентації, запитань, тестів, тощо. Усе це допомагає вчителю оцінити чи були виконані цілі окремих уроків, модулів, довгострокові і короткострокові цілі. Крім того таке оцінювання допомагає нам втримати учнів на шляху до досягнення цілей, що стосуються засвоєння мови у межах навчальної програми.
Чим добре таке оцінювання для наших студентів? 

  • Якщо регулярно використовувати формувальне оцінювання (наприклад, проводити вікторину щоп’ятниці), це забезпечує елемент стабільності для учнів.
  • Оскільки формувальне оцінювання може мати різні форми, це розриває монотонність традиційного середовища класу, де панує система “навчання-перевірка-навчання”.
  • Формувальне оцінювання не вимагає використання традиційних оцінок у вигляді числа (1-12) чи літери (A,B,C,D). Натомість використовується система “здав”/ “не здав” або навіть позначки кольорами, зірками або іншими символами. Це знімає частину стресу з учнів і дозволяє їм просто зосередитися на засвоєнні мови замість оцінок.
  • Формувальне оцінювання покращує засвоєння мови.

Хочете стати вчителем-супергероєм для молодших школярів?

Курси CELT-P

Які бонуси для вчителів?

  • Ми можемо використовувати формувальне оцінювання для того, щоб скоригувати наші методи навчання або стратегії.
  • Формувальне оцінювання може допомогти нам розпізнати  наші слабкі місця. Оскільки всі класи є групами, до яких входять різні студенти, з різними здібностями та рівнем англійської, ми не можемо використовувати до кожного з них якийсь універсальний підхід. Формувальне оцінювання допомагає визначити ці окремі слабкі зони.
  • Формувальне оцінювання допомагає виявляти проблеми швидше, ніж підсумкове оцінювання та вирішувати їх поки не пізно.
  • Формувальне оцінювання може мати будь-яку форму. Таким чином, є доволі гнучким інструментом в руках викладача.
  • Формувальне оцінювання допомагає нам вирішувати, чи рухатися вперед, чи затриматися трохи довше на певному мовному моменті.
  • Впровадження формувального оцінювання допомагає вчителю краще розуміти своїх учнів, а також стати сильнішим вчителем. 

формувальне оцінювання з англійської мови

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Англійські аудіокниги для початкової школи: де знайти та як використовувати.

Як проводити формувальне оцінювання?

Ми зібрали кілька ідей, які допоможуть вам провести формувальне оцінювання зі своїми студентами на заняттях англійської. Головне пам’ятати, що формувальне оцінювання має бути простим, адже, як правило, такі заходи потрібні лише  для перевірки, а не для того, щоб поставити оцінку. Суть полягає в тому, щоб дізнатися про прогрес окремих студентів або класу в цілому.

Вікторини та опитування

Якщо ви хочете дізнатися, чи дійсно ваші студенти знають стільки, скільки ви думаєте, що вони знають, в пригоді стануть опитування та вікторини, створені за допомогою програм Socrative або Quizlet чи ігор та інструментів, таких як Quizalize, Kahoot, FlipQuiz, Gimkit, Plickers та Flippity. 

Peer-instruction

Один із найефективніших способів перевірити розуміння – віддати студенту роль вчителя і попросити його навчити іншого студента тому, чого він вже сам навчився. Студенти зрозуміють, чого навчили ви, коли зможуть успішно навчити іншого студента.

Як варіант попросіть студентів самостійно написати три запитання для тесту, які, на їхню думку, стосуються теми уроку. Це може бути питання із кількома варіантами відповіді, заповнення пропуску та запитання з короткою відповіддю.

Наступного уроку складіть вікторину, використовуючи запитання, які написали ваші студенти.

Креативні “швидкі” проєкти

Студенти можуть створити величезну кількість проєктів, що демонструватимуть їхнє розуміння. Короткострокові проекти допомагають студентам застосовувати вищі рівні таксономії Блума. Це мають бути невеликі та і не складні завдання, що можуть зайняти день, півдня або навіть годину. Ось деякі ідеї швидких проектів:

  • намалювати плакат або колаж, що ілюструє тему;
  • записати відрепетирувану сценку або подкаст, де обговорюються висвітлені теми;
  • побудувати діораму та створити розповідь за нею;
  • намалювати mind-map;
  • створити комікси за допомогою Canva;
  • розробити власні завдання / питання / флеш-картки для перевірки один одного, тощо.

Три-два-один

В кінці уроку попросіть студентів записати:

  • 3 речі, які він сьогодні дізнався/вивчив;
  • 2 цікаві речі, що відбулися на заняття / які вони дізналися;
  • 1 питання, яке у них все ще є.

BioPoem

Щоб описати персонажа чи людину, студенти пишуть вірш, який містить:

  • (Line 1) First name
  • (Line 2) 3-4 adjectives that describe the person
  • (Line 3) Important relationship
  • (Line 4) 2-3 things, people, or ideas the person loved
  • (Line 5) Three feelings the person experienced
  • (Line 6) Three fears the person experienced
  • (Line 7) Accomplishments
  • (Line 8) 2-3 things the person wanted to see happen or wanted to experience
  • (Line 9) His or her residence
  • (Line 10) Last name

Graffiti Wall

Розмістіть в аудиторії серію завдань або sticky notes. Студенти ходять по класу та  записують відповіді маркерами. Вони також можуть вибирати стрілку для «доповнення» до ідей своїх одногрупників або ставити галочку біля тих ідей, з якими вони згодні. Таке завдання доволі веселе, і може також допомогти слабшим студентам, тому що вони побачать відповіді більш просунутих однолітків.

Навчаєте підлітків та хочете бути в темі?

Курси CELT-S

Залишити коментар Скасувати відповідь

Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)

Читайте також

Що потрібно знати про рівень англійської B1 (Intermediate) та іспит B1 Preliminary (PET)

4 хвилини

Valentine’s Day. Ідеї уроків для студентів різних рівнів

4 хвилини

Адреса англійською: правила та поширені помилки

6 хвилин

Much&many: досліджуємо різницю між ними та способи використання

6 хвилин

Перекладачка за освітою, вчитель за покликанням: історія Анни Стегній

7 хвилин

Префікси в англійській мові. Як запам’ятати і використовувати правильно?

5 хвилин

Навчальні програми

  • Всі програми
  • Англійська для дорослих
  • Англійська для дітей 6–12 років
  • Англійська для підлітків 13–17 років
  • Корпоративна англійська
  • Клуби нашої школи
  • Бібліотека

Тренінговий центр

  • Teacher Training Centre
  • Grade teacher
  • CELTA
  • DELTA
  • TKT
  • Вебінари, воркшопи, конференції

Екзаменаційний центр

  • cambridge-assesment-english
  • Cambridge Assessment English
  • IELTS
  • TOEFL iBT
  • Cambridge Assessment Admissions Testing

Наш центр

  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контактні дані

Користувачу

  • Правила центру
  • Договір навчання
  • Privacy Policy
  • Знижки
  • Тест на рівень англійської
  • Знайти сертифікат
  • Мапа сайту

Контакти

  • Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б.

    Найближча станція метро — Золоті Ворота
  • Join our Telegram

    Grade Teacher Training

© 2008–2023 Grade Education Centre, Cambridge Assessment English (license UA007)