Новий методичний посібник для освітян: правила створення шкільних кіноклубів
ГО EdCamp Ukraine розповіли про публікацію методичного посібника «Створення кіноклубів і проведення кінодискусій: ідеї та поради для вчительства».
У ньому зібрані найважливіші аспекти створення і проведення кіноклубів — від технічної підготовки до сенсового наповнення обговорень.
Кіноклуб — це системна і тривала у часі робота, яка може бути виконана у вигляді факультативу, гуртка, класних годин чи навіть складовою уроку, щоб закріпити ту чи іншу тему.
Такі інтерактиви можна інтегрувати в усі шкільні дисципліни: від хімії й географії до правознавства чи англійської мови.
У посібнику зібрані поради, які допоможуть педагогам організувати та успішно провести кіноклуб для своїх учнів. Всього, видання містить 8 розділів, в яких йдеться про:
- основні аспекти створення кіноклубу;
- особливості перегляду фільмів з учнями;
- технічні моменти створення кіноклубу;
- поради з модерації обговорень;
- підготовку учнів до перегляду;
- створення дискусії після перегляду.
Ознайомитися з посібником і безплатно завантажити його можна за посиланням.
Зауважимо, що обговорення після перегляду кіно дають змогу краще зрозуміти думки й погляди дітей, проявити їхні таланти та знайти ефективні шляхи до покращення навчання.
До речі, ми в Grade теж часто створюємо нові можливості для викладачів, які хочуть постійно прогресувати в професії.
Наразі, ви можете зареєструватись на велику онлайн-конференцію для викладачів англійської мови — Grade Teacher Talks: Teachspiration 2024. На конференції ви дізнаєтесь, звідки брати натхнення викладачеві, як гармонійно рости в професії та які нові підходи варто спробувати у навчальному процесі.