Травневий self-development в Grade: як і де розвивались наші викладачі
Щомісяця ті, хто викладають англійську мову в нашому центрі, навчаються і самі! Викладачі Grade Education Centre організовують, проводять та відвідують різні професійні заходи, аби переймати досвід і покращувати свої уроки.
У травні відбулося два ключові заходи для наших teachers — це:
- Training session: Smart drilling. Beyond 'Repeat after me'.
- Professional Development Day: Bring sparkle and fun to your YL class.
Ділимося з вами, що саме обговорювали на цих подіях та чому це важливо, аби надихнути на навчання та круті зміни!
Дриллінг на уроках англійської
Перший захід відбувся 16 травня онлайн — Training session: Smart drilling. Beyond ‘Repeat after me’. Спікеркою була сертифікована CELTA, DELTA викладачка Ольга Іванченко.
Drilling — це техніка, яку застосовують в аудіолінгвальному методі для тренування нової лексики та правильної вимови.
Детально про використання цієї техніки ми писали в блозі, а от Ольга Іванченко про це розповіла на своєму тренінгу.
Коли на уроці приходить момент опрацювання вимови, ми звикли чути такий вираз від вчителя: 'Repeat after me'. У більшості він звучав на нудних уроках іноземної в школі. Тому ця фраза вже демотивує студентів повторювати щось, а викладача з цієї причини змушує пропускати цей важливий етап.
Оскільки робота над вимовою — дуже важливий етап у навчанні, його можна зробити цікавим. Викладачка пояснила, як саме.
Дриллінг — невіддільна частина вивчення граматики та лексики. Протягом тренінгу ми працювати над різними його видами і говорили про ефективність кожного з них.
Крім цього, на тренінгу викладачі мали змогу попрактикувати цю техніку, а саме ті види, які вони раніше ніколи не використовували.
Після цього тренінгу 28 травня відбувся традиційний PDD — Professional Development Day, який у травні був присвячений темі викладання для молодших учнів.
Як зацікавити young learners?
Сучасних дітей та підлітків неможливо уявити без ґаджетів та технологій, які вони застосовують щодня в навчанні, дозвіллі та інших сферах життя.
Тож, сертифікована CELTA викладачка Олександра Литвиненко провела лекцію з темою Bring sparkle and fun to your YL class.
Основна проблема, яка може виникнути у викладача на уроці, повʼязана з розвитком технологій, це те, що викладачеві складно з ними конкурувати за увагу студентів.
Іноді вчителю доводиться змагатись з TikTok, YouTube й іншими популярними застосунками за увагу учнів.
Отож, Олександра сфокусувалась на тому, як ці технології використовувати на уроці. А саме — на заняттях з дітьми.
Мій PDD був направлений на те, щоб допомогти тічерам урізноманітнити уроки за допомогою технологій, як-то використання звуків, ігор, ШІ й створення відеоконтенту. Все для того, аби утримувати увагу маленьких студентів і допомогти їм бути максимально залученими в процес.
Відтак, сьогодні викладання виходить далеко за межі підручників, і ми ділимось методами, техніками та ресурсами, які допоможуть утримувати цікавість студентів та адаптувати уроки під сучасне швидке та гнучке мислення.
Однак, крім заходів, які відбулись в Grade, цього місяця наші фахівці розширювали кордони викладання на міжнародних конференціях.
17 та 18 травня наші експертки Юлія Чорна, Олена Лисиця та Лідія Сімак виступили на 22nd ELTA Serbia International Conference.
Вони розкрили три різні теми та поділились відкриттями з конференції в Белграді. Читайте про це тут.
А вже 24-26 травня викладачки були у Львові на Compassionate ELT: Voices of Resilience and Diversity in a Time of War. Більше про цю подію також читайте в новині.
Ми прагнемо розширювати спільноту тих, працює над освітою та розвитком і намагається зростати професійно. Слідкуйте за нашими соцмережами, подіями та долучайтесь!