Освітян запрошують на онлайн-презентацію національного звіту за результатами PISA-2022
Міжнародне дослідження якості освіти PISA-2022 про вплив пандемії COVID-19 на навчання 15-річних підлітків порушило комплекс питань, відповідь на які неможливо дати в одному звіті.
Саме тому Український центр оцінювання якості освіти підготував другу частину мінізвіту «Досвід 15-річних підлітків і закладів освіти під час віддаленого навчання» та запрошує освітян на онлайн-презентацію його результатів.
Трансляція відбудеться 20 вересня 2024 року о 15:00 на YouTube-каналі УЦОЯО.
Під час заходу, аналітики центру та запрошені спікери будуть говорити про певні теми.
- Визначення поняття «креативне мислення», згідно з дослідженням PISA.
- За допомогою яких інструментів дослідники визначали «малу», або буденну креативність.
- Які результати показали українські підлітки у віці 15 років, порівняно з однолітками країн Європи.
- Як впливають на розвиток і креативне спрямування підлітків такі характеристики: гендерні особливості, соціально-економічний статус, рівень базових знань у предметних галузях, учнівські переконання щодо креативності та позакласні заходи творчого спрямування.
- Яку роль відіграють вчителі у питанні підтримки та розвитку креативності школярів.
- Як досвід PISA щодо оцінювання креативного мислення підлітків може бути використано в розвитку освітньої системи України.
Нагадуємо, що перша частина мінізвіту була присвячена вивченню реакції систем освіти різних країн на пандемію COVID-19.
У ній було висвітлено такі питання:
- вплив тривалості закриття закладів освіти на успішність 15-річних учнів,
- готовність підлітків до дистанційного й автономного навчання,
- здатність освітніх систем надати рівний доступ до якісної освіти учням усіх рівнів забезпеченості.
Велика частина цього мінізвіту була присвячена взаємозв’язку цих показників зі стійкістю освітньої системи.
Своєю чергою, в другій частині мінізвіту йдеться про проблеми логістичного характеру, які виникали в учнів під час дистанційного навчання. Мова йде про:
- проблеми з інтернетом чи звʼязком,
- пошук тихого місця для навчання,
- час для освіти з розрахунком на потребу виконання домашніх обовʼязків,
- мотивація учнівства до виконання завдань,
- заходи закладів освіти з підтримки дітей під час дистанційного навчання.
Вищезазначені пункти також будуть обговорені на онлайн-зустрічі 20 вересня.
До прочитання для всіх охочих доступні як перша, так і друга частини мінізвіту «Досвід 15-річних підлітків і закладів освіти під час віддаленого навчання».
Сподіваємося, що спостереження, висвітлені в цьому числі мінізвіту, а також у попередньому, можуть допомогти нашим освітянам вже сьогодні покращувати підходи до організації дистанційного навчання.
Також в УЦОЯО заявили, що дистанційне навчання під час пандемії треба розглядати як унікальний досвід, адже він є цінним для розроблення стратегії готовності освітньої системи до непередбачуваних викликів та може стати у пригоді в майбутньому.