grade grade
Програми та іспити
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

uk

  • RU
  • UK
  • EN

Кабінет

  • Навчальні програми
  • Англійська для дорослих Англійська для дітей 6–12 років Англійська для підлітків 13–17 років Корпоративна англійська Клуби нашої школи Бібліотека
  • Екзаменаційний центр
  • Cambridge Assessment English IELTS TOEFL iBT Cambridge Assessment Admissions Testing
  • Тренінговий центр
  • Teacher Training Centre Grade Teacher CELTA DELTA TKT Вебінари, воркшопи, конференції
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
Перевірити свій рівень

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

info@grade.ua

  • RU
  • UK
  • EN
  1. Головна
  2. Блог
  3. Вікторія Ломака, фіналістка Global Teacher Prize, про курс CELT-S: “Не можна постійно виїзджати на одних і тих самих фішках”

Вікторія Ломака, фіналістка Global Teacher Prize, про курс CELT-S: “Не можна постійно виїзджати на одних і тих самих фішках”

  • Вовк Ванда

    Content manager

Виктория Ломака про курс CELT-S
3.10.2021
4 хвилини

Торік Вікторія Ломака, фіналістка Global Teacher Prize Ukraine-2020, отримала від нас можливість пройти курс CELT-S. Ми брали в неї інтерв’ю ще до самого курсу, а тепер поцікавилися його результатами.

Grade: Поділіться, будь ласка, загальними враженнями від курсу. Як відбувалася комунікація з одногрупниками та тренерами? Чи допомогло це в навчанні?

Вікторія: Із самого початку я відчула підтримку від своїх викладачів. Цей курс мені доводилося проходити, на жаль, у складний період мого життя, коли я захворіла на ковід. Щиро дякую своїм наставникам, які з розумінням поставилися до цієї ситуації.

З одногрупниками я спілкувалася як онлайн, так і безпосередньо на офлайн-заняттях в офісі Grade Education Centre. Це завжди чудово – зустріти навколо себе стільки однодумців та коллег, які працюють саме з підлітками, і ми можемо поділитися один з одним цікавими та корисними ідеями.

Grade: Чи знали ваші учні, що ви проходите курс, і чи підтримували вас?

Вікторія: Так. Мої учні були в курсі, адже із самого початку я всю нову інформацію застосовувала на своїх уроках. Плюс я мала зняти три відео своїх уроків. Пам’ятаю, як нам важко було під час першого уроку. Робота на камеру – це ще той челлендж. Але другий та третій рази пройшли просто на ура. Діти із задоволенням відповідали та вже не боялися того, що на них націлено об’єктив.

Grade: Чи було на курсі щось, чого ви не чекали?

Вікторія: Блок про менеджмент навчального процесу виявився для мене не скажу, що незнайомим, але досить актуальним.

впечатления Виктории Ломаки о celt-s

Grade: Що на вас справило найбільше враження та що виявилося найціннішим на цьому курсі?

Вікторія: Найціннішою для мене була саме інформація про менеджмент у класі. Вчитель зараз – це не джерело знань, а більше менеджер, організатор навчального процесу. Наразі успішність уроку, навчального процесу залежить багато в чому від його правильної організації. Плюс мені сподобалася особлива увага, яка була приділена самоаналізу. Що вдалося на уроці, що ні, і чому.

Особливо потішило те, що після кожного модулю давався величезний список літератури з методики викладання. Це взагалі бомба.

Grade: Чого вам не вистачало на CELT-S? Можливо, ви хотіли би щось додати до курсу, а, можливо, щось було зайвим, на вашу думку?

Вікторія: Через епідеміологічну ситуацію не вистачило тіснішого спілкування з колегами на курсі. Хотілося б більше спілкуватися з ними в офлайн-середовищі. Але подібні речі не завжди від нас залежать. Сам курс був дуже насичений, і робота над ним значно підвищила мою самооцінку як вчителя.

виктория ломака про преподавание тинейджерам

Grade: Що було для вас викликом на CELT-S? Чи було складно?

Вікторія: Як я вже говорила, викликом була перша зйомка уроку на відео. Після чого я реально зрозуміла всю важкість роботи моделей. After all, practice makes perfect. Уже другий та третій урок в нас з учнями пішли як по маслу. Ми з ними працювали вже як злагоджена команда, яка не звертала увагу на знімальний процес.

Grade: Які завдання курсу були найважчі, а які найлегші?

Вікторія: Найлегше було придумати креативні завдання для засвоєння матеріалу. Найважчим – спрогнозувати всі можливі варіанти дій учнів під час уроку.

Grade: Ми вас запитували про очікування від курсу CELT-S, і ви відповіли, що очікуєте нових цікавих методик, знайомств і професійного розвитку. Як ви оцінюєте, наскільки справдилися ваші очікування?

Вікторія: Я в захваті від того, що отримала під час проходження курсу. Робота з підлітками – це завжди виклик. Діти змінюються, і треба підлаштовуватися під сучасні реалії, потрібно їх мотивувати новими засобами. І саме інформацію про підбір вправ для тінейджерів та організацію уроків із ними вважаю найкориснішим для себе.

виктория ломака про celt-s это бомба

Grade: Як ви вважаєте, чи потрібно походити такі курси вчителям, які працюють у звичайних школах, і чому?

Вікторія: Насамперед потрібно їх пройти, щоби почувати себе впевненіше з підлітками. По-друге, одна з проблем вчителів – нерозуміння того, що вчитель вже не джерело знань, а організатор освітнього процесу. Потрібно учням знання не передавати, а вчити їх ці знання здобувати. І саме для цього такі курси й необхідні.

Grade: Поділіться, будь ласка, порадами для тих, хто лише збирається йти на CELT-S.

Вікторія: Приготуйтеся до повноцінного занурення в океан нових знань. Але не хвилюйтеся, що він вас поглине. Навпаки, ви отримаєте нові можливості для свого професійного зростання.

Навчаєте підлітків та хочете бути в темі?

Курси CELT-S

Grade: Як вплинув курс на ваше викладання та роботу вчителькою взагалі? Що “зайшло” вашим студентам найбільше з того, що пропонувалося на курсі?

Вікторія: З учнями ми пробуємо вже все із самого початку курсу. Кожен модуль уже відпрацьовано з ними і продовжує використовуватися. Найбільше їм заходять групові завдання. Вони із задоволенням працюють у команді. Осторонь не залишаються навіть найслабші учні.

Grade: Чи є життя після CELT-S?

Вікторія: Сміливо можу сказати, що життя лише починається. Не можна постійно виїзджати лише на одних і тих самих фішках. З часом вони перестають працювати. Нові діти – нові прийоми.

Оскільки за архетипом я Дослідник, мені надзвичайно важко використовувати одні й ті самі методики. Постійно хочеться чогось нового, креативного та цікавого. І я дуже рада, що Grade Education Centre втілив мою мрію в реальність.

Дякуємо Вікторії за цікаву бесіду!

Залишити коментар Скасувати відповідь

Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)

Читайте также

Sight words — для чого та як їх вчити?

5 хвилин

Що таке DELTA Module 2 і як його складають?

6 хвилин

Говоримо про родину англійською: перелік корисних фраз

5 хвилин

Все про контекст на заняттях англійської

5 хвилин

60 корисних синонімів для високого балу на IELTS, TOEFL і Кембриджських іспитах

5 хвилин

Англійська транскрипція: кому і навіщо потрібна?

5 хвилин

Навчальні програми

  • Англійська для дорослих
  • Англійська для дітей 6–12 років
  • Англійська для підлітків 13–17 років
  • Корпоративна англійська
  • Клуби нашої школи
  • Бібліотека

Тренінговий центр

  • Teacher Training Centre
  • Grade teacher
  • CELTA
  • DELTA
  • TKT
  • Вебінари, воркшопи, конференції

Екзаменаційний центр

  • cambridge-assesment-english
  • Cambridge Assessment English
  • IELTS
  • TOEFL iBT
  • Cambridge Assessment Admissions Testing

Наш центр

  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контактні дані

Користувачу

  • Правила центру
  • Договір навчання
  • Privacy Policy
  • Знижки
  • Знайти сертифікат
  • Мапа сайту

Контакти

  • Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б.

    Найближча станція метро — Золоті Ворота
  • Join our Telegram

    Grade Teacher Training

© 2008–2022 Grade Education Centre, Cambridge Assessment English (license UA007)