Схвалюють чи засуджують: як викладачі англійської мови ставляться до ШІ
У British Council провели нове дослідження стосовно того, як вчителі англійської мови використовують АІ у своїй роботі та ставляться до нього.
Вибірка охоплює 1348 викладачів зі 118 країн, які працюють у початкових, середніх та старших школах.
Яке ставлення викладачів англійської мови до ШІ?
У Британській Раді наголошують на необхідності навчання майбутніх викладачів англійської мови ефективному використанню АІ.
Так от, за результатами дослідження більшість учителів уже застосовують ШІ в тій чи іншій формі.
Найпоширенішими інструментами серед викладачів є:
- додатки для вивчення мови — 48%,
- ШІ для створення мови — 37%,
- чат-боти — 31%.
А от серед найбільш популярних причин використання АІ виокремили:
- створення навчальних матеріалів — 57%,
- допомога учням у вивченні англійської мови — 53%,
- створення планів уроків — 43%.
Інфографіка: British Council
Цікаво, що більшість педагогів погодилась з твердженням про те, що інструменти штучного інтелекту допомагають розвивати мовні навички, а саме: читання, письмо, аудіювання та говоріння.
Викладачі висловили найбільший захват від інструментів штучного інтелекту, які пропонують інноваційні інструменти для навчання, редагування текстів в реальному часі, здатність адаптуватися до рівня учнів і надають цікаві матеріали для уроків.
Чому освітяни висловлюють стурбованість щодо ШІ?
Найбільшим недоліком, на думку опитаних, є відсутність у ШІ людських емоцій і нездатність повністю сприймати такі мовні нюанси, як гумор.
Загалом вчителі вважають, що інструменти та контент на основі штучного інтелекту повинні доповнювати, а не замінювати чинні методи викладання.
Приблизно 51% вчителів висловили незгоду з твердженням, що до 2035 року штучний інтелект зможе самостійно викладати англійську мову. У той час як 23% вважають такий сценарій повністю прийнятним, ще 26% висловили нейтралітет стосовно цього питання.
За результатами опитування, більшість вчителів переконані, що вони пройшли недостатню підготовку, щоб використовувати штучний інтелект у своїй роботі.
До речі, нагадаємо, що в Україні провели опитування серед викладачів і учнів щодо використання штучного інтелекту під час навчального процесу. Виявилось, що понад 30% школярів використовують інструменти штучного інтелекту щотижня з різною метою.
Детальніше про дослідження можна почитати за посиланням.