У вік активного розвитку сучасних технологій – і захворювань – дехто і справді знімає стрес відвідуванням найрізноманітніших тренінгів і майстер-класів. Проводити карантин у такий спосіб нас заохочує бажання хоч десь розширити свої, тепер, на жаль, обмежені можливості. Це – природна реакція організму. Але часом бажання експериментувати виходить далеко за межі гранично допустимих норм, і тоді в голову приходять незвичайні думки. Саме тому, як тільки я дізналася, що First Cambridge Education Centre та Grade Education Centre проводять два марафони (для студентів та вчителів) одночасно, я зрозуміла, що якщо втрачу цей шанс, буду жалкувати до часу проведення наступних. Тож ось, тепер ми з вами тут, і ви читаєте про результати мого імпровізованого дослідження. Хіба не чудово?
Disclaimers
По-перше, хто я така, щоби робити такі гучні висновки? Я маю педагогічну освіту та багатий досвід викладання людям різного віку. Моєму наймолодшому студенту було 4 рочки, а найстаршому – 55. Greetings 🙂
По-друге, тиждень проведення марафонів (так, вони були одночасними) у мене був доволі зайнятим, тож я могла брати участь тільки відсотків на 85 зі 100.
По-третє, цією статтею я не намагаюся прославити чи засудити компанію. Тут я просто хочу висловити власні думки та враження. IMHO, як то кажуть:)
Із цим розібралися, тож переходимо до найважливішого.
Готуйтеся до іспитів разом з нами!
Insights
Марафон для студентів проходив в Інстаграм. Обов’язковою вимогою була підписка на акаунт @cambridge.ua і подача заявки на участь. Після цього підписника додавали в список “Близьких друзів”. Кожного дня з понеділка до п’ятниці методисти публікували матеріали в сторіз, де теорію було подано у вигляді відео, а часом можна було навіть попрактикуватися, виконуючи нескладні тести. Було домашнє завдання. Якщо студент ділився враженнями або виконаним домашнім завданням щодня впродовж марафону у власних сторіз із позначенням вказаного акаунту, він брав участь у розіграші 10 термокружок із логотипом компанії.
Марафон для вчителів від Grade проходив у Фейсбуці в схожому форматі. На сторінці спеціально створеної групи кожного дня публікували короткі (до 5 хвилин) відео від досвідчених викладачів, які часом не тільки говорили про теорію, але й показували уривки проведення занять із застосуванням певного підходу. Було домашнє завдання, виконавши яке потрібно було скинути його в особисті повідомлення вказаному акаунту. У відповідь учасники отримували одне слово щодня, а наприкінці робочого тижня виходила фраза-промокод на знижку на курси підвищення кваліфікації для вчителів англійської від Grade Education Centre. Якими ж були ці марафони?
Практичними
Теми обох марафонів були підібрані просто ідеально. Студентам однозначно було цікаво заглибитися в британську культуру й обговорити поширені скорочення, які часто використовуються носіями в неформальному спілкуванні. Викладачам, без сумніву, було цікаво дізнатися про нові ідеї для роботи з дітьми та підлітками на уроках, а також для організації учбового процесу онлайн. Процес підкріплявся ще й регулярним виконанням домашніх завдань, які були здебільшого невеличкими та завжди практичними.
Короткими
Марафони були щедро насиченими інформацією, але не займали багато часу. По-перше, погодьтеся, робити щось 5 днів поспіль значно простіше, ніж навіть робити те саме, тільки вже 30 днів поспіль. Це гарний старт, бо мета проста й досяжна, навіть для тих, кого за час карантину накрило щільним захисним коконом із лінощів і нічогонеробіння.
По-друге, навіть у ДУЖЕ занятому графіку було доволі просто знайти декілька хвилин на перегляд відео та виконання домашніх завдань. Матеріал був достатньо цікавим для перегляду, що робило ті пару хвилин ще коротшими за відчуттями.
Тож, знайшовши підхід до двох настільки різних груп людей, обидва центри в черговий раз довели, що стислість і справді сестра таланту.
Зрозумілими
Марафон для студентів проходив російською або українською, а ось викладачі вже мали сприймати нову інформацію англійською. Усе ж матеріал і без того був поданий у простій і зрозумілій формі. Дуже часто я не відчувала потреби повертатися до самого відео, щоби зробити домашнє завдання. Перехід до нього відбувався сам собою, як природне продовження процесу на ентузіазмі від отриманих знань. Ну, і як же стримати бажання показати команді, який ти молодець?! Золота зірка у відповідь на зроблену домашку сама себе не відправить! До речі, щодо золотої зірки…
Контрольованими
Не з точки зору тюремного наглядача, що стоїть над тобою і бризкає слиною на кожну зроблену помилку, а з точки зору групи підтримки, що надсилає тобі золоті зірки та круті повідомлення зі словами підтримання та спеціальною анімацією. Я користуюсь схожим підходом у проведенні власних уроків: так, студента потрібно виправляти, бо ніхто не хоче, щоби він чи вона запам’ятали неправильний варіант вимови чи побудови речень. Та сприятливий фон і приємні слова там, де це доречно, можуть створити умови для просто неймовірного розвитку. Наче кактус у ботанічному саду: зацвіте в особливо сприятливих умовах, навіть якщо ніколи цього не робив у природних. До речі, щодо результатів…
Приєднуйтеся до нашого курсу CELTA!
Продуктивними
Так ми висловлюємося, коли не шкодуємо витрачених зусиль і часу. Як студенти, так і викладачі активно отримували нову, цікаву для себе інформацію та закріпляли отримане виконанням домашніх завдань. А це, зі свого боку, приносило нові можливості, бо спеціалісти First Cambridge Education Centre та Grade не забували залишати свій фідбек усім, хто докладав чесних зусиль. Ось я, наприклад, виграла термокружку у марафоні для студентів 🙂
Висновки
Що ж я дізналася, взявши участь у марафонах із точки зору студента і викладача? По-перше, що мені треба переглянути свої навички тайм-менеджменту. По-друге, що навчитися новому можна, навіть не сильно відриваючись від своїх повсякденних справ. По-третє, що для навчання не потрібно бути певного віку чи мати певну освіту. Бажання та зусилля значно важливіші.
Ну й по-четверте, якщо вже Grade Education Centre та First Cambridge Education Centre беруться за навчання інших, вони роблять це ґрунтовно, остаточно та результативно 🙂
Take care 🙂
Читайте також: 5 крутих завдань для практики Past Perfect.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)