Нова історія викладачки Grade Education Centre буде про те, що мрії здійснюються! ⭐️
Це черговий блог із серії матеріалів про спеціалістів нашого центру, які отримали кваліфікацію CELTA. Certificate in English Language Teaching to Adults Міжнародний сертифікат є обовʼязковим для тих, хто хоче розвинути своє викладання до усвідомленого та високого рівня.
І це доводить досвід Ірини Тарасенко. Викладачка, яка вже після тривалого шляху у викладацькій справі вирішила отримати сертифікат CELTA, поділилась, як змінилось її сприйняття кваліфікації, і як вона вплинула на стиль викладання.
Ключову інформацію про CELTA та підготовчі курси можна знайти тут, а ми переходимо до історії Ірини, для якої англійська почалась із мрії!
Неомріяна професія
Ірина народилась у Харківській області й зараз живе у місті Харків. Дівчина переїхала туди одразу після завершення школи, аби вчитися в Українській інженерно-педагогічній академії на спеціальності «Технології легкої промисловості».
Відтак, Ірина вивчалась на кравчиню, хоча по-справжньому цього ніколи не хотіла.
На 3 курсі інституту я усвідомила, що не буду працювати по професії, бо мені вона не подобається. А згодом подумала: «О, буду вчити англійську! Чому ні?!», і вступила в Харківський педінститут.
Хоча зараз шиття — одне з моїх хобі. Інколи я шию, аби відволіктись від думок.
Далі Ірина вчилась одночасно у двох закладах, а пізніше зʼявились нові труднощі: з певних причин їй довелось покинути навчання в педінституті.
Викладачка поділилась, що на той момент їй було близько 20 років і її саме ятрило відчуття, ніби мрія вислизнула з рук.
Однак, це не стало кінцем історії, тому вона почала займатися з репетитором, аби розвивати свою англійську.
Було так: я працювала, паралельно вчилася в своєму першому інституті на денному навчанні і раз на тиждень ходила до репетитора, аби просто не забувати англійську. Звісно, я не могла весь час присвятити цьому, крім того, у мене не було конкретної мети — для чого я вчу, куди йду далі.
І врешті після отримання першого диплому Ірина знову вступила в педагогічний, бо зрозуміла, що хоче бути вчителькою.
Вона каже, що навчання не завжди було якісним, тож доводилось постійно шукати додаткові можливості для здобуття необхідних знань.
Дівчина все ж отримала диплом, який дозволив їй влаштуватися працювати в школу. І з цього почалась її карʼєра викладачки.
Хоч і не з першого разу, але мрії здійснюються!
«У 27 починати пізно» та перший досвід
Першими учнями в Ірини були діти в початковій школі. Паралельно вона займалась репетиторством і каже, що була дуже задоволена роботою. Попри те, що тиск суспільства був немалим.
На той час знайти роботу в школі було складно. І насамперед тому, що я була без досвіду у свої 27 років. Завдяки знайомим я все-таки влаштувалась в школу, але моя директорка сказала: «У 27 ти вже стара, аби починати викладати в школі». Це був цікавий досвід, скажімо так...
Звісно, це не зупинило Ірину, і згодом вона почала викладати вже для всіх класів: від 1 до 11. Каже, що тінейджери завжди перевіряють молодих вчителів, і їй вдалось знайти спільну мову і точно зрозуміти, що викладання — її справа життя.
Перші групи в Grade Ірина почала навчати наприкінці 2023 року. І потрапила в компанію вона саме через CELTA.
Мені сподобалось, який тут підхід, рівень викладання, спілкування, поваги один до одного, як все чітко організовано. Почала читати про Grade більше, і вирішила, що прийшов час змінити оточення.
У травні 2023-го закінчила курс CELTA, випустила групу студентів на попередній роботі, і подала резюме. Тепер я тут.
«Якби я знала про CELTA, точно б не йшла в інститут»
Курс для отримання міжнародної кваліфікації досить інтенсивний та цінний для спеціалістів. Ірина каже, що вперше про неї почула, коли перед повномасштабною війною з рф почала готуватися до Кембриджського іспиту B2 First FCE.
Я взагалі не хотіла проходити CELTA. Перше, що чуєш про неї — це висока ціна, а вже потім про те, що вона дає купу можливостей для викладання. Зокрема, за кордоном.
Я подумала, що за кордоном викладати не планую, і особливо не занурювалась в цю тему. Однак, з часом мені все ж довелось піти на курс і вже в перший тиждень навчання я усвідомила, для чого потрібна CELTA. І якби я це розуміла раніше, то пішла б вчитись ще років 5 тому.
Ось основне, що Ірина усвідомила на CELTA:
- курс показав методику, основи викладання та структурування уроків;
- кожен урок та завдання має мету, і її потрібно ставити на самому початку;
- онлайн-заняття такі ж ефективні, як і офлайн, завдяки методам організації уроків та адаптованим вправам;
- як підбирати ефективні вправи для конкретних цілей.
Фідбек, який ми отримали — це конструктивний і адекватний відгук, де тебе оцінюють як викладача.
Тому перше, на що треба збирати викладачу, це на CELTA, бо воно дійсно того варте. Тепер я розумію чому така ціна.
Міжнародні сертифікати, які підтверджують кваліфікацію викладачів, є найбільш важливими документами для карʼєри.
Саме тому Ірина продовжує розвиватись і також цього року планує скласти Кембриджський іспит C1 Advanced (CAE). А ще вона щодня стає кращою разом з нашим колективом.
Я ходжу на наші воркшопи в Grade по 5-6 разів на місяць. Планую також купувати курси на платформі Grade University. А ще підписана на наші соцмережі і закордонних викладачів, переважно з Америки та Британії. Особливо люблю слухати їхні поради щодо вимови.
На початку весни в Ірини декілька різних груп початкових рівнів. Вона викладає на курсах корпоративної англійської, а також на рівнях A1 та B2.
Навчатися в Ірини можна лише дистанційно, адже офлайн-уроки в центрі проходять лише в офісі в Києві.
Робота після прильотів, хобі й емоції студентів
Прикордонний Харків постійно потерпає від обстрілів з боку росії. Після року життя у Львові Ірина повернулась до рідного міста попри небезпеку.
Інколи ти просто вночі не спиш через прильоти, або півночі перевіряєш повідомлення — летить, чи не летить.
А потім уранці складно проводити уроки, бо ти маєш прийти, залишивши свої проблеми за дверима. Адже люди приходять на уроки також отримати якесь задоволення. Не лише знання, але й атмосфера важлива. Тому намагаєшся випити трохи більше кави та почати урок із посмішкою.
Попри все дівчина підготувалась до таких умов і каже, що всі уроки проходять успішно. На кожному з них для неї найважливіше бачити емоції студентів і те, наскільки вони задоволені собою.
Нещодавно моя група A1 говорила на уроці цілими реченнями, не фразами. Вони були такі задоволені! Це були прості речення, але вони спілкувалися. І я коли їх слухала — теж кайфувала!
А перезарядитися і знайти сили допомагають хобі. Окрім шиття, Ірина займається танцями — exotic pole dance. Дівчина завжди мріяла про них, але і завжди знаходились причини відкласти цю справу.
Тепер Ірина втілює свої бажання та насолоджується тим, чим займається. CELTA стала одним із переломних для неї етапів.
Досвід викладачки доводить: ніколи не настає ідеальний час для старту, завжди щось заважатиме. Однак, головне — знайти в собі сміливість і все ж використати шанс.
А якщо ви прагнете покращувати знання англійської — приходьте до Ірини у групи, аби досягти нових звершень вже зовсім скоро! ✨
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)