Як англійська впливає на зарплатню у сфері інтернет-маркетингу
Інтернет-маркетинг – досить «молода» сфера: поріг входу до нього невеликий, тому туди часто приходять молоді фахівці. Що, окрім знань та досвіду, може стати перевагою в умовах великого напливу кандидатів? Як виявилося, освіта.
Serpstat запустили опитування, у якому взяли участь 3447 особи, що працюють у сфері інтернет-маркетингу, і на основі їхніх анкет вдалося зробити певні висновки. Як виявилося, у 74% з опитуваних була вища освіта, в 10% – незакінчена вища, а ще у 10% – понад одної вищої освіти. Вона не обов’язково профільна, але можна дійти висновку, що освіта для працевлаштування у сфері інтернет-маркетингу все ж важлива.
Також досліджувався рівень зарплат залежно від рівня англійської для окремих посад. Середня зарплатня для SEO за рівнями англійської мала такий вигляд:
- Beginner – $800
- Pre-intermediate – $800
- Intermediate – $900
- Upper-intermediate – $1200
- Advanced – $1085
- Mastery – $780
Для digital marketing:
- Beginner – $800
- Pre-intermediate – $963
- Intermediate – $1000
- Upper-intermediate – $1200
- Advanced – $1475
- Mastery – $1500
Для PPC
- Beginner – $800
- Pre-intermediate – $875
- Intermediate – $1000
- Upper-intermediate – $1000
- Advanced – $1150
Загалом, чим вище рівень англійської, тим вище рівень зарплатні у сфері. Звісно, на оплату праці впливає не лише рівень знання англійської, проте сертифікат TOEFL, IELTS чи Cambridge Assessment English може стати вагомим аргументом як на користь працевлаштування, так і для аргументації вищого рівня зарплатні.