✔️ Зовсім скоро ми повертаємося до наших учнів та уроків – й уже бачимо, як багато роботи попереду. А кожен урок має бути цікавим та незабутнім, чи не так? Проте після довгої перерви діти можуть бути пасивними та незібраними, а інколи – і зовсім здивовано дивляться на вчителя англійської мови, ніби забули все, чому їх вчили впродовж року.
Процес повернення так би мовити «у колію» для дітей такий же нелегкий, як і для дорослих. Тому варто хоча б на перших уроках просто нагадати дітям, що таке «англомовне середовище», а найкращим прийомом для цього є використання warmers. Що таке «вормери»? Це короткі динамічні ігри, що допомагають «розігріти» учнів та підготувати їх до вивчення нового матеріалу.
Їх також можна використовувати наприкінці уроку або як «чарівну паличку», якщо потрібно трохи розважитися та відволіктися під час вивчення складної теми.
Отже, із задоволенням ділимося з вами добіркою «вормерів» для учнів початкової школи. Вони не потребують багато підготовки та ресурсів, але можуть стати в пригоді:
1. Сніжки
Що потрібно: аркуші паперу, ручки або олівці.
Як грати: вчитель дає кожному учневі аркуш паперу і просить написати запитання, наприклад: «Do you like lemons?», «What’s your favourite drink?» тощо. Потім кожен учень зі свого аркуша робить «сніжку». Вчитель ділить учнів на дві команди, і діти грають у сніжки, допоки грає музика. Як тільки музика зупиняється, кожен учень має знайти одну сніжку, розгорнути її та поставити питання, яке в нього на листку, кожному учневі в класі.
2. Теніс
Що потрібно: повітряні кульки та мухобійки.
Як грати: учні можуть працювати в парах або мінігрупах. Вчитель називає будь-яку категорію (тему), яку діти вивчали. Завдання дітей – щоразу, коли вони відбивають кульку, назвати слово, що стосується цієї категорії (наприклад, категорія «Colours»: blue, green, pink, yellow, red тощо). Повторювати слова, які вже назвали, не можна.
3. Човняр
Що потрібно: просторе приміщення.
Як грати: вчитель обирає одного учня («човняра»), який стає спиною до інших дітей. Завдання учнів – переправитися на інший берег. Для цього вони запитують у човняра: «Boatman, can we go across the river?». Човняр, не дивлячись на дітей, відповідає: «Yes, if you are wearing blue!» і швидко обертається, щоби перевірити, хто з дітей одягнений у блакитний колір. Діти, які мають одяг відповідного кольору, можуть спокійно перейти на інший бік класу. Ті, у кого такого кольору немає, мають пробігти повз човняра, який намагається їх упіймати. Якщо човняр упіймав когось із дітей, той стає його помічником – і вони удвох будуть обирати категорію, за якою можуть пропустити дітей та ловити тих, хто під названу категорію не підходить.
4. “Дай 5!”
Що потрібно: просторе приміщення.
Як грати: вчитель ділить клас на дві команди, які стають у два ряди, обличчям до суперників. Отже, у кожного учня є напарник, який стоїть обличчям до нього. Вчитель називає твердження, наприклад: «I like cats», «I like pizza», учні думають над відповіддю. Якщо відповідь «так» – учень має зробити крок уперед, якщо «ні» – крок назад. Водночас, якщо обидва учні, що стоять навпроти одне одного, одночасно відповіли «так» і зробили крок уперед, вони «дають одне одному 5», плескаючи долоньками. Після кожного твердження учні повертаються у вихідне положення.
5. “Кольорові теми”
Що потрібно: кольорові скріпки.
Як грати: діти обирають по 3–5 скріпок різного кольору. Вчитель ділить дітей на мінігрупи або пари, й учні мають впродовж хвилини поговорити на теми відповідно до кольору скріпок, які вони обрали. Наприклад: червоний – улюблена їжа, зелений – хобі, жовтий – улюблені фільми, оранжевий – улюблене місце, білий – будь-яка тема на вибір.
Англійська для дітей у Києві — чудова можливість розвинути мовні навички вашої малечі. Навчальні програми у Grade Education Centre розроблені, відповідно до вікових потреб діток, що робить вивчення англійської ще ефективнішим!
Приємних вам занять!
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)