grade grade
Програми та іспити
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

uk

  • RU
  • UK
  • EN

Кабінет

  • Навчальні програми
  • Англійська для дорослих Англійська для дітей 6–12 років Англійська для підлітків 13–17 років Корпоративна англійська Клуби нашої школи Бібліотека
  • Екзаменаційний центр
  • Cambridge Assessment English IELTS TOEFL iBT Cambridge Assessment Admissions Testing
  • Тренінговий центр
  • Teacher Training Centre Grade Teacher CELTA DELTA TKT Вебінари, воркшопи, конференції
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти

Кабінет

Перевірити свій рівень
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

info@grade.ua

  • RU
  • UK
  • EN
  1. Головна
  2. Блог
  3. Яким має бути classroom management під час онлайн-навчання?
  • Усуваємо відволікаючі фактори
  • Уявіть, що вебкамера — це людина
  • Домовтеся про дрес-код
  • Протестуйте технічні новинки заздалегідь
  • Додайте якомога більше візуальних підказок
  • Використовуйте flipped classroom
  • Домовтеся зі студентами про умовні сигнали
  • Question Parking Lot
  • Додайте рутину та звичні процедури до своїх уроків
  • Реагуйте на порушників тиші
  • Виділіть час на спілкування зі студентами
8

Яким має бути classroom management під час онлайн-навчання?

  • Юлія Чорна

    Content manager

classroom-management-during-online-learning
30.06.2022
8
5 хвилин
  • Professional Development
  • Teaching tips & tricks

Не зважаючи на те, що ми перейшли в онлайн ще два роки тому, у багатьох колег все ще виникають труднощі з дисципліною на уроках, адже все ж таки віртуальний клас відрізняється від реального. У кожного студента, дорослого чи малого, розуміння поняття “бути тихо на уроці” — різне, і часто воно не відповідає нашому, вчительському, уявленню.

Наведемо кілька прикладів проблем, які можуть турбувати вчителя під час навчання онлайн. Наприклад, коли студенти:

  • перебивають один одного і постійно розмовляють;
  • підписуються чужим іменем, коли заходять на урок, та заважають вчителю;
  • не вмикають камеру;
  • вмикають урок і продовжують солодко спати;
  • відповідають на питання вчителя усі разом;
  • надсилають виконані завдання 24/7 тощо.

Знайомо? Тоді подумаймо як це виправити.

12 кроків, що підвищать мотивацію учнів до вивчення

Англійської

Усуваємо відволікаючі фактори

Віртуальний клас потрібно зробити якомога схожим на реальний — а це означає, що студенти мають відкласти телефони, іграшки та інші предмети, які можуть їх відривати від заняття. Хіба що студент використовує телефон для підключення до уроку. Це стосується і братиків, сестричок, батьків та домашніх улюбленців, яким не місце на уроці. Звичайно, це не завжди можливо, особливо, якщо всі працюють чи навчаються дистанційно. Однак, за можливості, потрібно прибрати фактори, які заважатимуть.

Ви можете нагадати студентам, що у вас будуть моменти, коли не лише можна, а й потрібно буде показати своїх песиків та котиків. Також абсолютно нормально пояснити батькам, що їхня присутність на уроці лише відволікає дитину.

Уявіть, що вебкамера — це людина

Вимкнути камеру та мікрофон — найпростіший спосіб змусити студентів ігнорувати не лише ваші уроки, а й школу загалом. Домовтеся зі студентами, що під час уроку всі мають бути в рівних умовах: сидіти перед екраном з увімкненою камерою. Викладач — в першу чергу. Поясніть, що це також прояв поваги один до одного.

Продемонструйте учням що таке зоровий контакт та як він працює. Заохочуйте їх посміхатися до одного та спілкуватися ввічливо. Навіть коли ви бачите людину лише через віконечко, яке відкривається через Інтернет, слід пам’ятати, що це — така ж сама людина з почуттями та цілями, як і ви.

Домовтеся про дрес-код

Це ще один зі способів зробити віртуальний клас схожим на реальний. Ніхто ж не приходить в школу в піжамах, за винятком піжамних вечірок. Тому ви цілком можете домовитися зі студентами, що на занятті вони мають бути одягнені відповідно. Не обов’язково прасувати шкільну форму, це можуть бути штани та футболка чи сорочка. Єдине, що це не може бути піжама, і урок не має проходити в теплому ліжечку. Інакше навчання перетвориться на чергове відео з YouTube чи TikTok.

Цікавлять програми підготовки до ТКТ?

Приєднуйтесь до курсу вже в липні!

Протестуйте технічні новинки заздалегідь

Ніщо не зруйнує ваш онлайн-урок швидше, ніж налаштування презентації чи відеоконференції.

Зараз існує велика спокуса випробовувати кожну нову програму, яка тільки з’являється. Але найефективніші онлайн-вчителі не відволікаються на найяскравіший застосунок. Вони зосереджені на тому, щоб гарно розбиратися у кількох інструментах.

Якщо ви навчаєте в режимі реального часу (синхронні уроки), вам знадобиться програма для проведення конференції, а також система управління навчанням (LMS) для призначення домашніх завдань та надання зворотного зв’язку. Інші “фішки” — це програма для створення презентацій, спільні документи та персоналізована навчальна платформа.

Ось декілька кращих програм для кожної категорії:

1. Learning Management System (LMS)

 

  • Google Classroom
  • Moodle

2. Відеоконференції

 

  • Zoom
  • Microsoft Teams
  • Google Meet
  • Skype

3. Презентації

 

  • Google Slides
  • PearDeck
  • NearPod
  • Canva
  • Keynote
  • SlideShare

4. Спільні документи

 

  • Google Suite
  • Microsoft Word

5. Інше

 

  • Quizlet
  • FlipGrid
  • Kahoot

Кожен з додатків має свої переваги та недоліки. Обирайте, що зручно для вас та ваших студентів.

Готуючись до онлайн-уроку, не ускладнюйте, а спростіть все. Замість того, щоб заново винаходити велосипед, скористайтеся перевагами доступних ресурсів.

Додайте якомога більше візуальних підказок

Під час онлайн-уроку ви контролюєте що та на що дивляться студенти, тож варто використати це як перевагу. Коли ви ділитеся своїм екраном, робите слайди або навіть вибираєте фон для вебкамери, вибирайте візуальні підказки, які можуть вказувати на певні дії. Наприклад, значок блокнота може означати “письмове завдання”, а гірка на дитячому майданчику може означати “ви можете встати й пересуватися”. Оскільки учні все більше звикають до цих піктограм, ви можете активно використовувати їх під час планування та проведення уроків. Завантажити піктограми можна тут.

Використовуйте flipped classroom

Досить важко контролювати студентів, якщо клас не ділиться на підгрупи. Якщо ви раніше замислювалися або навіть експериментували з flipped classroom, зараз саме час у нього зануритися.

Використовуйте час на уроці, аби практикувати мову, а пояснення та записані інструкції залишіть на той час, коли студенти навчатимуться поза школою. Ці частини уроку можна навіть записати та надіслати учням для перегляду пізніше чи раніше.

Домовтеся зі студентами про умовні сигнали

Це потрібно робити, аби ви змогли працювати, навіть якщо ваш (чи звук студента) вимкнено. Наприклад, великий палець вгору може означати «у мене є запитання», а якщо учні торкаються свого носа пальцем, це може означати «мені потрібно піти» (наприклад, вийти до туалету).

Ви також можете мати власні умовні сигнали. Наприклад, коли вам потрібно, щоб усі звернули увагу, ви можете припинити говорити та підняти обидві руки, щоб решта класу також підняла руки.

В Zoom можна використовувати відповідні реакції. Наприклад, студенти можуть подавати сигнал, коли закінчили виконувати завдання, чи коли хочуть поставити питання або відповісти.

Question Parking Lot

У віртуальному класі іноді важко, коли всі одразу починають говорити. Можна, звичайно, використовувати breakout rooms, але що робити, якщо потрібно, щоб вас слухав увесь клас? Ви можете створити своєрідну parking lot для запитань. Це може бути, наприклад Google Document або електронна таблиця, до якої мають доступ усі студенти. Коли у них виникне питання чи ідея, вони можуть додавати їх, поки не настане перерва для перегляду цього списку.

Додайте рутину та звичні процедури до своїх уроків

Крім того, що на самому початку ми позбуваємося відволікаючих факторів, важливо, щоб студенти знали що буде відбуватися під час уроку.

Для цього потрібні певні routines. Коли студенти знають, о котрій годині вони повинні прийти на урок, що вони будуть робити в перші хвилини уроку, як отримати доступ до онлайн-підручників і де шукати домашні завдання, перебіг онлайн-уроку буде передбачуваним, і студенти матимуть більше часу для більш ефективного виконання завдань.

А ще вашим студентам точно необхідно знати:

  • щоденний або тижневий графік навчання;
  • як і де шукати завдання;
  • як відбувається оцінювання;
  • відповіді на найчастіші запитання;
  • способи як можна зв’язатися з вами.

Поряд із встановленням правил не забудьте поставити чіткі очікування:

  • як і куди здавати виконані завдання;
  • який вигляд повинна мати готова робота. поділіться прикладами

Реагуйте на порушників тиші

Шум та розмови з боку ваших учнів — неминучі. Якщо такі відволікаючі фактори виникають і вам важко спілкуватися з учнем, який відволікає інших, ви можете впоратися з порушників, вимкнувши його мікрофон, а потім, за потреби, надіславши йому чи їй повідомлення про порушення.

Виділіть час на спілкування зі студентами

Якщо ви не бажаєте отримувати повідомлення та дзвінки від студентів чи батьків, або ж цілодобово перевіряти домашні завдання, це досить легко вирішити.

Встановіть час і день, коли ви зможете спілкуватися та відповідати на питання учнів та батьків. Або ж повідомте студентам до котрої години та де саме ви будете відповідати на їх питання та прохання.

Якщо ж учні виконують домашнє завдання, встановлюйте дедлайни, до яких вони можуть надсилати роботи на перевірку. Те ж саме працює і з тестами чи контрольними роботами.

Студенти мають чітко розуміти, що вони можуть розраховувати на вашу допомогу, але водночас знати, що існують певна межа, яку не варто порушувати.

Як не мати проблем з поведінкою учнів під час онлайн-уроків?

Розглядаємо цей аспект!

Під час навчання онлайн можуть виникати різні проблеми. Однак, застосовуючи наші поради, ви зможете впевнено впоратися з будь-якою поведінкою учнів і продовжувати уроки з мінімальними втратами. Напишіть нам у коментарях, які стратегії застосовуєте ви!

8

Залишити коментар Скасувати відповідь

Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)

Читайте також

Вивчаємо як говорити про час англійською з учнями

5 хвилин

Все, що ви хотіли знати про присвійні займенники в англійській, і навіть більше

7 хвилин

Кембриджський тест на рівень англійської: що це та навіщо його складати

5 хвилин

Finance vocabulary: англомовна лексика для фінансистів

7 хвилин

Conditionals: типи та правила використання умовних речень в англійській мові

5 хвилин

Вигорання у викладачів та як з цим боротися

6 хвилин

Навчальні програми

  • Всі програми
  • Англійська для дорослих
  • Англійська для дітей 6–12 років
  • Англійська для підлітків 13–17 років
  • Корпоративна англійська
  • Клуби нашої школи
  • Бібліотека

Тренінговий центр

  • Teacher Training Centre
  • Grade teacher
  • CELTA
  • DELTA
  • TKT
  • Вебінари, воркшопи, конференції

Екзаменаційний центр

  • cambridge-assesment-english
  • Cambridge Assessment English
  • IELTS
  • TOEFL iBT
  • Cambridge Assessment Admissions Testing

Наш центр

  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контактні дані

Користувачу

  • Правила центру
  • Договір навчання
  • Privacy Policy
  • Знижки
  • Тест на рівень англійської
  • Знайти сертифікат
  • Мапа сайту

Контакти

  • Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б.

    Найближча станція метро — Золоті Ворота
  • Join our Telegram

    Grade Teacher Training

© 2008–2023 Grade Education Centre, Cambridge Assessment English (license UA007)