Платиновий партнер Cambridge Assessment English

Ліцензія UA007

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@grade.ua
confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

5.09.2019

Юлія Чорна - photo
Юлія Чорна
Контент-менеджер
Eye icon Spinner

Пізнаємо поняття часу на уроках англійської

Познаем понятие времени на уроках английского

Час – це дуже важливий складник нашого повсякденного життя. Він допомагає нам бути організованими, жити у світі та спілкуватися з іншими. Ми завжди посилаємося на час, коли говоримо про те, що сталося чи станеться. Дітям також важливо виробити здорове відчуття часу, щоби вони могли контролювати та планувати своє життя раціонально.

Ми поділяємо час на секунди, хвилини, години, дні, місяці тощо. Ми також говоримо про минуле, теперішнє чи майбутнє. Розуміння часу означає також порівняння його відрізків (наприклад, швидко чи повільно) і такі співвідношення, як пізно чи рано, після чи до.

Діти часто плутаються під час поєднання відрізків часу, у розумінні фактичної тривалості хвилини чи години тощо. Для них також важливо знати, як вимірюється час та які інструменти для цього використовуються. Пропонуємо вашій увазі завдання, які допоможуть дослідити способи розподілу часу, а також засвоїти лексику, пов’язану з часом.

Гра “What’s the time, Mr. Wolf?”

Як тільки ваші учні навчаться рахувати від одного до дванадцяти, ви можете пограти в цю гру, яка допоможе повторити та засвоїти лексику, пов’язану з числами, а також розпочати розповідати про час англійською мовою. У цю гру можна грати в приміщенні або на відкритому повітрі, у невеликих або великих групах дітей віком 5–7 років.

Учні вишикуються в лінію перед дошкою або в задній частині класу та тримаються за руки. Одна дитина, яка є вовком (Mr.Wolf), стає спиною до решти класу біля протилежної стіни або на відстані хоча б 20 м від інших.

Перший учень запитує вовка: “What’s the time, Mr. Wolf?” Вовк відповідає випадковим чином, використовуючи речення на зразок: “It’s five o’clock”. Усі діти, що стоять у рядку, повинні просунутися вперед на п’ять кроків. Кожен учень має можливість запитати про час, і щоразу учні в рядку просуваються на відповідну кількість кроків.

У будь-який час вовк може обернутися, крикнути: “It’s time to eat!” і спробувати упіймати дитину, яка потім стане наступним вовком.

преподаем понятие времени на английском детям

Африканський танок

Як і будь-який інший метод, TPR (метод повного фізичного реагування), про який ми нещодавно писали в нашому блозі, можна також ефективно застосовувати на заняттях для вивчення поняття часу.

Африканський танок – це саме те, що потрібно маленьким непосидам, сповненим сил та енергії. У цьому відео вчителька демонструє, як використовувати поняття годинника в танці. Гарантуємо вам справжній workout, якщо спробуєте потанцювати разом із нею, коли вона прискорюється!

Скільки триває хвилина? (3 вправи)

Ці вправи – з книги ‘Teaching Young Learners to Think’, авторами якої є Герберт Пухта та Марріон Уільямс. Їх можна виконувати з учнями віком 9–12 років. Вам знадобиться годинник, що рахує секунди, чи секундомір.

Вправа 1 “Заплющені очі”

Попросіть учнів заплющити очі на стільки часу, скільки, на їхню думку, триває хвилина. Порадьте їм зосередитися на собі та відкрити очі лише тоді, коли вони вважатимуть, що хвилина закінчилася. Скажіть, щоби вони підняли руку, а не повідомляли вголос, коли розплющили очі, а після того сиділи тихо та не заважали іншим.

Стійте біля дошки та спостерігайте за класом. Щоразу, коли хтось відкриває очі, записуйте час (секунди) на дошці. Невербально нагадайте їм, що потрібно мовчати. Коли всі учні закінчили, повторіть вправу.

Вправа 2 “Репетиція”

Попросіть учнів виконати такі (чи подібні) завдання:

  • Draw а flower
  • Say аn English sеntеnсе
  • Nаmе а pet
  • Jumр
  • Веnd your knееs
  • Sing ‘Old MacDonald’
  • Whisper ‘Five fresh fish for Frаnk’
  • Take off your shoes and put them on again

Коли діти достатньо попрактикувалися виконувати зазначені вище завдання так, що виконують їх без проблем у довільному порядку, запишіть інструкції на дошці.

прививаем понятие времени на английском детям

Вправа 3 “Челендж”

Запишіть наступні запитання на дошці та потренуйтеся з класом їх ставити, використовуючи дії з попередньої вправи.

How mаnу… ? How often… ?

How mаnу times саn уоu… in а minutе?

Далі запросіть одного з учнів до дошки та запропонуйте виконати одну з дій багато разів підряд на час. Запитайте в нього, наприклад:

How mаnу pets саn you nаmе in а minutе? або

How mаnу times саn you take off аnd put оn your shoes in а minutе?

Поки учень виконуватиме ту чи іншу дію, клас повільно рахуватиме від 1 до 60. Коли хвилина закінчиться, вчитель каже ‘Stop!’. Виконайте вправу декілька разів із різними дітьми. Залежно від рівня ваших учнів, ви можете продовжити виконувати вправу в парах на одному з наступних уроків.

Гадаємо, запропоновані вправи додадуть більше різноманітності заняттям та розуміння поняття часу вашим маленьким студентам. Ще більше ідей та матеріалів:

— Worksheets designed for learning and practicing English words related to the theme Time

— First grade Math lesson with great teaching strategies

— 8 Telling Time Lessons & Activities

— Activities and resources for teaching Time from British Council

— Time and Seasons of the Year