grade grade
Програми та іспити
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

uk

  • RU
  • UK
  • EN

Кабінет

  • Навчальні програми
  • Англійська для дорослих Англійська для дітей 6–12 років Англійська для підлітків 13–17 років Корпоративна англійська Клуби нашої школи Бібліотека
  • Екзаменаційний центр
  • Cambridge Assessment English IELTS TOEFL iBT Cambridge Assessment Admissions Testing
  • Тренінговий центр
  • Teacher Training Centre Grade Teacher CELTA DELTA TKT Вебінари, воркшопи, конференції
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
Перевірити свій рівень

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

info@grade.ua

  • RU
  • UK
  • EN
  1. Головна
  2. Блог
  3. Як використовувати граматичні чанти для дітей на уроках англійської

Як використовувати граматичні чанти для дітей на уроках англійської

  • Юлія Чорна

    Content manager

6.03.2020
3 хвилини

Чанти (з англ. chants – наспіви) – це повторювані ритмічні фрази, які зазвичай потрібно кричати або співати хором. Більшість із них служать чудовим джерелом лексики та допомагають студентам покращити вимову. Оскільки чанти зазвичай будуються навколо певних слів або структур, викладачі англійської можуть використовувати їх на уроках для повторення та вивчення нового матеріалу.

У цьому матеріали ми розповімо про секрети ефективного використання chants, які допоможуть вашим маленьким студентам звучати природніше. Тому якщо ви шукаєте цікавий спосіб, який допоможе учням початкової школи легко запам’ятовувати нові слова, та додасть заняттям трохи ритму й веселощів, радимо спробувати чанти на практиці. 

Чанти, які використовують для навчання англійської мови, базуються на повторенні, за допомогою якого залучається права півкуля мозку, що відповідає за “музичний” інтелект. Використання різних інтелектів допомагає студентам розмовляти англійською “автоматично”.

У відео від TED Ed ви дізнаєтеся, чому повторення у музиці, оповіданнях та вивченні мови вважається дуже потужною діяльністю.

Як виконувати чанти

Виконувати чанти досить легко — вчитель зазвичай встає перед усім класом і “наспівує” рядки. Важливо робити це максимально ритмічно, оскільки ритми допомагають мозку в процесі навчання. Основна ідея полягає в тому, щоб розбити те, чому ви хочете навчити, на невеликі шматочки.

Наприклад, для практики питальної форми ви можете почати із питального слова, а потім перейти до простого початку запитання: питальне слово, допоміжне дієслово, за яким йде основне дієслово. Таким чином учні вчаться групувати фраменти мови (chunks), які часто вживаються разом.

У даному випадку: auxiliary verb + subject + main verb, наприклад, do you do, did you go, has she done і т.д.

Після того, як учні виконають чант услід за вами, розділіть їх на дві групи. Одна група виконує питання, інша — відповідає. Коли діти відчувають себе досить впевнено, ви можете попросити їх виконати чант у парах.

Ще один спосіб виконувати чанти – робити це експресивно. Запропонуйте учням урізноманітнити виконання, зробивши його більш драматичним, або виділіть ролі допитливого колеги чи нудного сусіда. Буде весело!

Як створити власний чант

Граматичний чант покращує запам’ятовування граматичної структури, наприклад, час дієслова, форму множини або використання артикля. Цей вид діяльності можна використовувати або для введення, або для закріплення певної структури. Важливо, щоб схема наголосів у чанті збігалася граматичною одиницею або доповнювала її.

Якщо знати, як складати чанти, можна врятувати урок. Ось поради, взяті з майстерки How to Make A Jazz Chant від Керолін Грехем, безперечної королеви жанру. У цьому уривку вона показує, як вчителі можуть створювати чанти для закріплення будь-якої лексики чи граматики. 

5 легких кроків, які допоможуть створити власний чант:

  1. Оберіть тему, яка буде цікавою вашим учням.
  2. Використовуйте “реальну” мову, що відповідає віковим особливостям ваших учнів. (“What’s your name?” – реальна мова. “What is your name?” мова не реальна, тому, що ніхто так не говорить.)
  3. Якщо ви складаєте чант зі словами, виберіть 3 слова: двоскладове, трискладове та односкладове слово. Складіть їх разом та додайте трохи повторення, наприклад,

Baseball, basketball, golf

Baseball, basketball, golf

Baseball, basketball, baseball, basketball

Baseball, basketball, golf.

  1. Для того, щоб закріпити граматику, додайте граматичну структуру: He plays baseball. She plays basketball. They play golf. They play golf.
  2. Розважайтеся та не бійтеся грати зі словами!

Переваги та недоліки

Як і будь-яка із технік викладання мови, чанти мають свої переваги та недоліки. Але саме від вас залежить, чи будете ви використовувати їх у своєму класі. Ви ніколи не дізнаєтесь, якщо не спробуєте!

Vocabulary Chant, Grammar Chant

Якщо ви хочете дізнатися більше про інші способи використання чантів, переходьте за посиланнями:

  • Ants in the Pants? Enchant Your ESL Students with These Great Chants
  • Teaching Tips: Using chants, rhymes and rounds

Керолін Грехем розробила техніку джазових чантів (jazz chanting), коли впродовж двадцяти п’яти років викладала англійську в Нью-Йоркському університеті. Протягом 80-х та 90-х років минулого століття її чанти розповсюдилися далеко за межі США разом із іншими методами та методиками навчання ESL. Грехем опублікувала ряд книг, касет та компакт-дисків для навчання за її методом разом із Oxford University Press. Семінар з підготовки викладачів до викладання з чантами можна переглянути тут:

— Teaching Jazz Chants – Carolyn Graham

— Carolyn Graham Part 2 — Vocabulary Chant, Grammar Chant, Song

— Carolyn Graham Part 3– Chants’ The Weather and Days of the Week

— Carolyn Graham Part 4 (With Kathleen Kampa Vilina)– 3-2-2-1, Adding Color Words, From Chant to Song

Нагадаємо, що нещодавно ми писали, що робити, щоб учні молодших класів заговорили англійською з перших уроків.

Залишити коментар Скасувати відповідь

Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)

Читайте также

Some, Any, No: в чому відмінність та коли краще використовувати

4 хвилини

Британський чи американський акцент: якому навчати студентів?

4 хвилини

15 найдовших та найхимерніших англійських слів, яких ви точно не знаєте

4 хвилини

Sight words — для чого та як їх вчити?

5 хвилин

Що таке DELTA Module 2 і як його складають?

6 хвилин

Говоримо про родину англійською: перелік корисних фраз

5 хвилин

Навчальні програми

  • Англійська для дорослих
  • Англійська для дітей 6–12 років
  • Англійська для підлітків 13–17 років
  • Корпоративна англійська
  • Клуби нашої школи
  • Бібліотека

Тренінговий центр

  • Teacher Training Centre
  • Grade teacher
  • CELTA
  • DELTA
  • TKT
  • Вебінари, воркшопи, конференції

Екзаменаційний центр

  • cambridge-assesment-english
  • Cambridge Assessment English
  • IELTS
  • TOEFL iBT
  • Cambridge Assessment Admissions Testing

Наш центр

  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контактні дані

Користувачу

  • Правила центру
  • Договір навчання
  • Privacy Policy
  • Знижки
  • Знайти сертифікат
  • Мапа сайту

Контакти

  • Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б.

    Найближча станція метро — Золоті Ворота
  • Join our Telegram

    Grade Teacher Training

© 2008–2022 Grade Education Centre, Cambridge Assessment English (license UA007)