If you had to teach Conditionals to your students, how would you do that? Насправді вчити умовні речення легше, ніж використовувати всі типи на практиці.
Деяким студентам важко зрозуміти та вживати у своєму мовленні англійські умовні речення. Іноді буває й так, що студент, наче розуміє всі conditionals окремо, робить правильно граматичні вправи, а коли доходить до вживання в усному мовленні чи на письмі, відбувається щось дивне. Чи знайома вам ця ситуація?
Сьогодні пропонуємо добірку завдань для практики умовних речень на заняттях англійської. Основна їх перевага у тому, що практично будь-яке із завдань можна адаптувати до будь-якого типу умовних речень.
Chain Conditionals
Це завдання зосереджується на формі умовного речення та на відточенні граматичної точності. Студенти також виконують controlled practice, адже їм доведеться вживати цю граматичну структуру в обмеженому контексті. Суть завдання полягає у тому, що вчитель зачитує перше речення. Наприклад, умовне речення 3 типу: “If I had bought that car a year ago, I would have saved a lot of money”. Наступний учень має використати 2 частину умовного речення, яке зачитав вчитель, і скласти нове. Наприклад: “If I had saved a lot of money, I would have gone on holiday”. Далі учні продовжують, використовуючи ідеї з попередніх речень: “If I had gone on holiday, I would have visited many countries” і т.д. Можна додати елемент змагань і поділити учнів на команди. Команди складають речення по черзі. Перемагає команда, яка останньою скаже речення, якщо в суперників не залишиться ідей.Речення мають бути граматично правильні.
Clues
У цю гру можна грати усім класом, і вона зосереджується на практиці вільного вживання умовних речень, тобто використовуємо її на етапі freer practice. Один з учнів виходить з класу. Тим часом ви та решта учнів погоджуєте слово, яке цей учень має відгадати.
Коли студент повертається інші студенти дають йому підказки, використовуючи умовні речення. Знову ж таки, залежно від того, який саме тип речень ви бажаєте відпрацьовувати. Наприклад, якщо ви з учнями вибрали слово “mustard”, то підказки можуть мати наступний вигляд:
- If I were you, I’d be careful not to get this on my clothes.
- If I were you, I’d never eat this by itself.
- If you were a waitress, you would put this on the table next to the ketchup.
- If I were you, I would always put it on hot dogs.
Студент може також ставити запитання до інших учнів, але він повинен використовувати структуру умовного речення. Наприклад: “If I didn’t eat spicy food, would I eat this?”
Гра триває поки студент не скаже правильну відповідь.
Активність можна з легкістю адаптувати до інших типів умовних речень.
Line-Ups
Це комунікативне завдання, яке ви можете приготувати заздалегідь або з учнями прямо на уроці. Вам знадобляться картки з питаннями, які ви можете скласти самі, або попросити учнів на уроці скласти запитання та записати їх на картки. Наприклад:
- If your parents told you not to see your boyfriend/girlfriend, what would you do?
- If your friend gave you a puppy for your birthday, what would you do?
- If your friend makes mistakes in grammar while speaking, do you correct him/her?
- If you were invited for dinner to a friend’s house and the food was terrible, what would you say or do?
Знову ж таки, запитання можуть бути складені в різних типах умовних речень.
Далі учнів потрібно розділити на 2 групи та попросити стати у “question line” та “answer line” обличчям один до одного. Студенти з “question line” отримують картки із запитанням і ставлять його своєму напарнику. Той відповідає і переходить до наступного студента з “question line”. Студенти з “question line” не рухаються. Їх завдання запам’ятовувати відповіді студентів із “answer line”. Коли запитання закінчуються, проводимо “whole class feedback”. Далі можна студентів поміняти місцями та зіграти у гру ще раз.
Songs
Не слід недооцінювати й англійські пісні, адже у них є чудові приклади вживання умовних речень. Взяти хоча б :
- If It Hadn’t Been for Love (Adele)
- Count On Me (Bruno Mars)
- If I Had A Million Dollars (Barenaked Ladies)
- Should’ve Said No (Taylor Swift)
- In My Place (Coldplay)
- If Everyone Cared (Nickelback)
- Hurt (Christina Aguilera)
- Rich Girl (Gwen Stephani)
- Time After Time (Cyndi Lauper)
Раніше ми вже писали що можна робити з піснями на заняттях англійської.
Крім того, що у піснях студенти вчаться розпізнавати різні форми conditionals, зосереджують свою увагу на вимові, пісні також можуть слугувати відправною точкою для дискусії чи письмового завдання. Наприклад, пісня Cher “If I Could Turn Back Time”. Запропонуйте учням написати письмове висловлювання або подискутувати на тему: “If you could change something you did in the past, what would it be?”
На домашнє завдання можна дати учням прослухати декілька пісень та знайти як у них вживаються ті чи інші типи умовних речень.
Як бачите, завдання, які пропонуються сьогодні, легко адаптуються до потреб ваших учнів та до теми, яка вивчається. А як ви практикуєте Conditionals зі своїми студентами?
Коментарі
[…] узнать, как практиковать условные предложения, читайте об этом в еще одной нашей статье по […]
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)