⌚ Уявімо, що перед вами постало завдання не лише презентувати певну ідею чи підсумувати реалізований проєкт, а й отримати схвалення і головне — затвердження від аудиторії. Цей матеріал буде на часі, якщо вам потрібно “продати” ваш бізнес-задум, ви претендуєте на фінансування від закордонного інвестора чи отримання гранту.
Такі бізнесові презентації часто називають pitch decks. Тож ми зібрали для вас корисні фрази англійською мовою, які обов’язково стануть у пригоді.
Створюємо структуру презентації pitch deck
1. Опишіть проблему, Problem яку вирішує ваш продукт чи послуга
- Based on the analysis of the non-alcoholic craft drinks market, we discovered… — На основі аналізу ринку безалкогольних крафтових напоїв ми виявили…
- There is a problem in the market of non-alcoholic craft drinks, which consists in the… — Існує проблема на ринку безалкогольних крафтових напоїв, яка полягає в…
- We see several main reasons why the market needs our product / service — Ми бачимо кілька основних причин, чому ринок потребує нашого продукту / послуги.
2. Розкрийте розв'язання Solution цієї проблеми
- We produce / make… / We develop… / We provide services in… — Ми виробляємо… / Ми розробляємо… / Ми надаємо послуги…
- With the help of our product / service, you can solve such problems as… — Наш продукт / послуга допомагає розв’язувати такі проблеми як…
- The main purpose of the our product / service is to help our customers with… — Головна мета нашого продукту / послуги — допомогти клієнтам з…
3. Розкажіть про цільову аудиторію Target audience
- Our main sales market is… — Наш основний ринок збуту — це…
- Our priority target audience is… — Наша пріоритетна цільова аудиторія — це…
- We have three groups of target audience, in particular… — У нас є три групи цільової аудиторії, зокрема…
- We are focused on three main groups of target audience — Ми орієнтуємося на три основні групи цільової аудиторії.
4. Розкрийте особливість вашого продукту чи послуги, вашу унікальну торговельну пропозицію Unique selling point, underlying magic
- The unique selling point of our product / service is… — Унікальна торговельна пропозиція нашого продукту / послуги — це…
- Underlying magic of our product / service is… — Головна магія нашого продукту / послуги — це…
- Our core values are… — Наші основні цінності — це…
- Our mission is… — Наша місія — це…
- Our vision is… — Наша концепція полягає в тому, що…
5. Надайте короткий огляд конкурентного Competitors середовища
- Our direct competitors are… — Нашими прямими конкурентами є…
- Our cross-competitors are… — Наші перехресні конкуренти…
- Marketing research of the competitive environment has shown several trends, in particular… — Маркетингові дослідження конкурентного середовища показали кілька тенденцій, зокрема…
6. Опишіть бізнес-модель Business Model
- Our business model is based on… — Наша бізнес-модель базується на…
- Our main business is… — Наша основна діяльність …
- We specialize in… — Ми спеціалізуємося на…
- We make / produce… — Ми створюємо / виготовляємо…
- We supply / sell / distribute… — Ми поставляємо / продаємо / поширюємо…
7. Познайомте слухачів, хай навіть заочно, з вашою командою Team
- Let me start with a few words about our team — Дозвольте розповісти кілька слів про нашу команду.
- We are a young team that has been working together for... — Ми молодий колектив, який працює разом протягом...
- We are the privately-owned / public listed / startup company — Ми приватна / публічна компанія / стартап.
- We have been in business for… month / years — Ми в бізнесі вже… місяців / років.
8. Розкажіть про фінансову складову Fundraising вашого проєкту
- The financing of our project involves several stages, including… — Фінансування нашого проєкту передбачає декілька етапів, зокрема…
- According to our forecasts, the product / service will pay for itself within a… — За нашими прогнозами, продукт / послуга досягне окупності протягом…
- The product / service will start to bring profit after… — Продукт / послуга почне приносити прибуток через…
Тримайте відео на тему pitch decks, яке точно стане у пригоді під час створення вашої презентації.
Як презентувати успішні кейси англійською
Якщо у вас і вашої команди вже є напрацювання і конкретні результати, які ви бажаєте продемонструвати слухачам, тримайте кілька фраз на озброєння.
- Have a look at… — Подивіться на…
- Now I’d like to go through our portfolio — Зараз би я хотіла пробігтися по нашому портфоліо.
- Let me introduce to you the list of our main clients — Дозвольте мені представити список наших основних клієнтів.
- Our latest successful case is… — Наш недавній успішний кейс — це…
- The project we are especially proud of is… — Проєкт, який є нашою гордістю — це…
Емоційна складова вашої презентації
Фактаж матеріалу — безперечно важливий, але не менш важлива її емоційна складова. Пропонуємо кілька корисних фраз, які допоможуть вашій презентації звучати максимально цікаво. Тож:
Доброзичливе привітання з аудиторією і початок виступу:
- Good morning / afternoon / evening, ladies and gentlemen. Let me introduce myself. My name is… I am a professional…… and I’m working on a project called… — Доброго ранку / день / вечір, пані та панове. Дозвольте відрекомендуватися. Мене звуть… за фахом я… і я працюю над проєктом, який має назву…
- For those of you who don’t know me yet, my name’s… and I’m responsible for… — Для тих, з ким ми ще не знайомі, хочу відрекомендуватися. Мене звуть… і я відповідаю за…
- Hello everyone, I’m (name). I’m going to keep this brief, as I know you’re all busy people. I won’t waste your time and I’m going to start right now — Всім привіт, мене звуть (ваше ім’я). Я знаю, що всі ви зайняті люди, не марнуватиму ваш час і почну просто зараз.
- My presentation will take about half an hour and is divided into eight parts. In the first part I will talk about the problem that our product solves — Моя презентація триватиме пів години й складається з восьми частин. У першій я говоритиму про проблему, яку вирішує наш продукт.
- On behalf of our team that have worked on the project I would like to welcome you here today. My name is… — Від імені нашої команди, яка працювала над створенням проєкту, я вітаю всіх присутніх сьогодні. Мене звати…
Уважність до аудиторії, діалог із нею:
- Does anyone have any questions? — Хтось має запитання?
- I will be happy to answer your questions now — Тепер я радо відповім на ваші запитання.
- If you have any questions, please do not hesitate to ask — Якщо ви маєте запитання, не соромтеся, запитуйте.
- If you have any further questions, I will be happy to talk to you at the end — Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, я з радістю відповім на них наприкінці презентації.
- Please feel free to interrupt me at any time if you’d like to ask a question — Прошу, не соромтеся перервати мене будь-якої миті, якщо ви бажаєте поставити запитання.
- If you do not mind, I’ll deal with all your possible questions at the end of my talk — Якщо ви не заперечуєте, на всі запитання я з радістю відповім наприкінці моєї презентації.
Тактовне завершення презентації:
- I’d like to conclude by… — Мені б хотілося завершити…
- That brings me to the end of my presentation, thank you for listening / for your attention — На цьому буду завершувати, дякую, що слухали / дякую за увагу.
- Thank you all for listening, it was a pleasure being here today — Дякую за вашу увагу, мені приємно бути сьогодні з вами.
- Well that’s it from me. Thanks very much! — У мене все. Дуже дякую!
- This is the end of my presentation. Thank for your attention — Це завершення моєї презентації. Дякую за вашу увагу.
Зарядитись натхненним виступом, а також більше дізнатися на тему “How Millennials and Gen Z Can Invest in a Better Future”, допоможе випуск на TED Talks від Miguel Goncalves:
Що таке FOMO або які фрази допоможуть переконати інвесторів розвивати саме ваш проєкт
Замість фраз:
- What do you think about our project?
Або
- Do you want to invest money in the project?
Побудуйте потужне FOMO — fear of missing out. страх втратити Поміркуйте, чому важливо інвестувати у ваш проєкт просто зараз. Для прикладу:
- This is a time of market growth in this field, so it is important to invest now — Ринок росте, а тому дуже важливо інвестувати саме зараз.
- We see a rapid growth of the market — Ми спостерігаємо зростання ринку.
- We are recording the emergence of several new players in the market of… — Ми фіксуємо появу кількох нових гравців на ринку…
Тож нехай всі ваші презентації проходять ефективно та успішно! А осягнути всі тонкощі створення презентаційних матеріалів та ділової лексики на найвищому рівні вам безперечно допоможе курс ділової англійської. Запрошуємо вас до поглиблення ваших знань, щоб нові горизонти стали більш осяжними для вас і вашої команди.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)