Уявімо, що перед вами постало завдання не лише презентувати певну ідею чи підсумувати реалізований проєкт, а й отримати схвалення і головне — затвердження від аудиторії. Цей матеріал буде на часі, якщо вам потрібно “продати” ваш бізнес-задум, ви претендуєте на фінансування від закордонного інвестора чи отримання гранту.
Такі бізнесові презентації часто називають pitch decks. Тож ми зібрали для вас корисні фрази англійською мовою, які обов’язково стануть у пригоді.
Створюємо структуру презентації pitch deck
1. Опишіть проблему, Problem яку вирішує ваш продукт чи послуга
- Based on the analysis of the non-alcoholic craft drinks market, we discovered… — На основі аналізу ринку безалкогольних крафтових напоїв ми виявили…
- There is a problem in the market of non-alcoholic craft drinks, which consists in the… — Існує проблема на ринку безалкогольних крафтових напоїв, яка полягає в…
- We see several main reasons why the market needs our product / service — Ми бачимо кілька основних причин, чому ринок потребує нашого продукту / послуги.
2. Розкрийте розв'язання Solution цієї проблеми
- We produce / make… / We develop… / We provide services in… — Ми виробляємо… / Ми розробляємо… / Ми надаємо послуги…
- With the help of our product / service, you can solve such problems as… — Наш продукт / послуга допомагає розв’язувати такі проблеми як…
- The main purpose of the our product / service is to help our customers with… — Головна мета нашого продукту / послуги — допомогти клієнтам з…
3. Розкажіть про цільову аудиторію Target audience
- Our main sales market is… — Наш основний ринок збуту — це…
- Our priority target audience is… — Наша пріоритетна цільова аудиторія — це…
- We have three groups of target audience, in particular… — У нас є три групи цільової аудиторії, зокрема…
- We are focused on three main groups of target audience — Ми орієнтуємося на три основні групи цільової аудиторії.
4. Розкрийте особливість вашого продукту чи послуги, вашу унікальну торговельну пропозицію Unique selling point, underlying magic
- The unique selling point of our product / service is… — Унікальна торговельна пропозиція нашого продукту / послуги — це…
- Underlying magic of our product / service is… — Головна магія нашого продукту / послуги — це…
- Our core values are… — Наші основні цінності — це…
- Our mission is… — Наша місія — це…
- Our vision is… — Наша концепція полягає в тому, що…
5. Надайте короткий огляд конкурентного Competitors середовища
- Our direct competitors are… — Нашими прямими конкурентами є…
- Our cross-competitors are… — Наші перехресні конкуренти…
- Marketing research of the competitive environment has shown several trends, in particular… — Маркетингові дослідження конкурентного середовища показали кілька тенденцій, зокрема…
6. Опишіть бізнес-модель Business Model
- Our business model is based on… — Наша бізнес-модель базується на…
- Our main business is… — Наша основна діяльність …
- We specialize in… — Ми спеціалізуємося на…
- We make / produce… — Ми створюємо / виготовляємо…
- We supply / sell / distribute… — Ми поставляємо / продаємо / поширюємо…
7. Познайомте слухачів, хай навіть заочно, з вашою командою Team
- Let me start with a few words about our team — Дозвольте розповісти кілька слів про нашу команду.
- We are a young team that has been working together for... — Ми молодий колектив, який працює разом протягом...
- We are the privately-owned / public listed / startup company — Ми приватна / публічна компанія / стартап.
- We have been in business for… month / years — Ми в бізнесі вже… місяців / років.
8. Розкажіть про фінансову складову Fundraising вашого проєкту
- The financing of our project involves several stages, including… — Фінансування нашого проєкту передбачає декілька етапів, зокрема…
- According to our forecasts, the product / service will pay for itself within a… — За нашими прогнозами, продукт / послуга досягне окупності протягом…
- The product / service will start to bring profit after… — Продукт / послуга почне приносити прибуток через…
Тримайте відео на тему pitch decks, яке точно стане у пригоді під час створення вашої презентації.
Як презентувати успішні кейси англійською
Якщо у вас і вашої команди вже є напрацювання і конкретні результати, які ви бажаєте продемонструвати слухачам, тримайте кілька фраз на озброєння.
- Have a look at… — Подивіться на…
- Now I’d like to go through our portfolio — Зараз би я хотіла пробігтися по нашому портфоліо.
- Let me introduce to you the list of our main clients — Дозвольте мені представити список наших основних клієнтів.
- Our latest successful case is… — Наш недавній успішний кейс — це…
- The project we are especially proud of is… — Проєкт, який є нашою гордістю — це…
Емоційна складова вашої презентації
Фактаж матеріалу — безперечно важливий, але не менш важлива її емоційна складова. Пропонуємо кілька корисних фраз, які допоможуть вашій презентації звучати максимально цікаво. Тож:
Доброзичливе привітання з аудиторією і початок виступу:
- Good morning / afternoon / evening, ladies and gentlemen. Let me introduce myself. My name is… I am a professional…… and I’m working on a project called… — Доброго ранку / день / вечір, пані та панове. Дозвольте відрекомендуватися. Мене звуть… за фахом я… і я працюю над проєктом, який має назву…
- For those of you who don’t know me yet, my name’s… and I’m responsible for… — Для тих, з ким ми ще не знайомі, хочу відрекомендуватися. Мене звуть… і я відповідаю за…
- Hello everyone, I’m (name). I’m going to keep this brief, as I know you’re all busy people. I won’t waste your time and I’m going to start right now — Всім привіт, мене звуть (ваше ім’я). Я знаю, що всі ви зайняті люди, не марнуватиму ваш час і почну просто зараз.
- My presentation will take about half an hour and is divided into eight parts. In the first part I will talk about the problem that our product solves — Моя презентація триватиме пів години й складається з восьми частин. У першій я говоритиму про проблему, яку вирішує наш продукт.
- On behalf of our team that have worked on the project I would like to welcome you here today. My name is… — Від імені нашої команди, яка працювала над створенням проєкту, я вітаю всіх присутніх сьогодні. Мене звати…
Уважність до аудиторії, діалог із нею:
- Does anyone have any questions? — Хтось має запитання?
- I will be happy to answer your questions now — Тепер я радо відповім на ваші запитання.
- If you have any questions, please do not hesitate to ask — Якщо ви маєте запитання, не соромтеся, запитуйте.
- If you have any further questions, I will be happy to talk to you at the end — Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, я з радістю відповім на них наприкінці презентації.
- Please feel free to interrupt me at any time if you’d like to ask a question — Прошу, не соромтеся перервати мене будь-якої миті, якщо ви бажаєте поставити запитання.
- If you do not mind, I’ll deal with all your possible questions at the end of my talk — Якщо ви не заперечуєте, на всі запитання я з радістю відповім наприкінці моєї презентації.
Тактовне завершення презентації:
- I’d like to conclude by… — Мені б хотілося завершити…
- That brings me to the end of my presentation, thank you for listening / for your attention — На цьому буду завершувати, дякую, що слухали / дякую за увагу.
- Thank you all for listening, it was a pleasure being here today — Дякую за вашу увагу, мені приємно бути сьогодні з вами.
- Well that’s it from me. Thanks very much! — У мене все. Дуже дякую!
- This is the end of my presentation. Thank for your attention — Це завершення моєї презентації. Дякую за вашу увагу.
Зарядитись натхненним виступом, а також більше дізнатися на тему “How Millennials and Gen Z Can Invest in a Better Future”, допоможе випуск на TED Talks від Miguel Goncalves:
Що таке FOMO або які фрази допоможуть переконати інвесторів розвивати саме ваш проєкт
Замість фраз:
- What do you think about our project?
Або
- Do you want to invest money in the project?
Побудуйте потужне FOMO — fear of missing out. страх втратити Поміркуйте, чому важливо інвестувати у ваш проєкт просто зараз. Для прикладу:
- This is a time of market growth in this field, so it is important to invest now — Ринок росте, а тому дуже важливо інвестувати саме зараз.
- We see a rapid growth of the market — Ми спостерігаємо зростання ринку.
- We are recording the emergence of several new players in the market of… — Ми фіксуємо появу кількох нових гравців на ринку…
Тож нехай всі ваші презентації проходять ефективно та успішно! А осягнути всі тонкощі створення презентаційних матеріалів та ділової лексики на найвищому рівні вам безперечно допоможе курс про бізнес-презентації англійською. Запрошуємо вас до поглиблення ваших знань, щоб нові горизонти стали більш осяжними для вас і вашої команди.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)