👋🏻 Наприклад, я зараз не можу говорити, адже пишу блог для викладачів англійської мови про те, які вправи та ігри чудово підійдуть для вивчення Present Continuous. А ви у цей момент читаєте мій текст і думаєте: «Найцікавіші ідеї я занотую та спробую використати з учнями за зручної нагоди».
Дії, що відбуваються зараз — це і є Present Continuous в англійській мові. Та ви це й самі знаєте. Перш ніж перейти безпосередньо до завдань, звернімо увагу на те, як навчити учнів теперішнього тривалого часу:
- Встановіть контекст, розповідаючи про дії, які відбуваються зараз.
- Введіть кілька речень, у яких використовується Present Continuous.
- Зосередьтеся на формах. включно з питаннями та запереченнями
- Закріпіть правила спочатку на контрольованій практиці, controlled practice а потім на вільнішій. freer practice
- Перевірте відповіді та за необхідності закріпіть матеріал додатковими вправами.
Перейдемо до активностей та ігор. Далі ви знайдете 10 різноманітних вправ для практики Present Continuous. Деякі з них не потребують спеціальної підготовки, а деякі можна імплементувати за допомогою простих матеріалів або технологій. Let’s start!
1. Що ти чуєш?
Під час цієї активності учні на слух здогадуються, що відбувається. Це можуть бути природні звуки, наприклад, “A clock is ticking” або звуки, які вчитель або одногрупники видають навмисне “You are kicking the table” або те, що відбувається на відео чи у записі.
Учні мусять, звісно, заплющити очі або можна закрити картоном екран чи ковдрою людей, які видають звуки. Якщо у вас є можливість використовувати технології, студенти можуть також записувати звуки на пристрої для запису, а потім відтворювати їх, щоб інші могли вгадати або знайти подібні звуки в інтернеті.
2. Часові пояси
Використовуючи карту, глобус або список часових поясів, учень обирає країну та описує, що ймовірно там зараз відбувається, не називаючи її, наприклад, “They are sleeping on futons” або “They are eating tacos and playing guitars”.
Речення має описувати країну, а також відповідати часу у цьому місці. різницю у часі можна легко вирахувати або знайти у годиннику смартфона Учні продовжують розповідати про те, що відбувається у певній країні у цей час, поки їхні партнери не вгадають, яку країну було задумано.
3. Що між нами спільного?
У цій грі потрібно працювати парами, щоб придумати речення у Present Continuous, які є правдивими щодо них обох, наприклад: “We are both sitting down”, “We are both feeling a little cold”, “We are both breathing” або “Our parents are working right now”.
Більше балів учасники можуть отримати за кожне правдиве речення, яке не зустрілося у жодній іншій парі. Перед вправою ви можете надати учням список дієслів та часових виразів для формування їхніх речень:
Verbs | Time expressions | ||
---|---|---|---|
be | read | (right) now | often |
breathe | ride | always | on…days |
buy | sit | at night | once a… |
buy | speak | at the moment | once every |
carry | stand | at…o’clock | three… |
drink | stay | at…past… | once every two… |
eat | swim | at…to | presently |
face | take | currently | sometimes |
fell | think | in fall \ in autumn | three times a… |
go | touch | in spring | twice a… |
grow | travel | in summer | usually |
have | try | in the afternoon | …a day |
listen to | use | in the evening | …a month |
live | wait | in the morning | …a week |
look | walk | in winter | …a year |
make | watch | ||
move | wear | ||
play | work | ||
practise |
4. Знайди зображення
Роздайте учням журнали, каталоги або книги, що містять багато картинок людей, які роблять різні речі, наприклад, модні журнали, графічні словники чи візуальні енциклопедії. У всіх студентів можуть бути як однакові, так і різні матеріали.
Учитель або один з учнів описує певну дію, наприклад, “Someone is walking a dog”, а інші учні якомога швидше намагаються знайти картинку, яка відповідає опису. Додатково вони можуть шукати зображення та речення, які ніхто інший не може знайти, або які ще ніхто не сказав.
5. Телефонна розмова
Учні розігрують телефонні розмови, де одна людина знову і знову намагається додзвонитися до іншої. При цьому секретар, який відповідає, щоразу вказує іншу причину, чому ця людина недоступна.
Зрештою це повинно призвести до більш незвичайних і кумедних виправдань, таких як, наприклад, “He’s taking a bath”. У кінці учні можуть провести мозковий штурм і ранжувати хороші та погані виправдання у цій ситуації, і, можливо, спробувати ту саму гру ще раз.
6. Що ти запам’ятав?
Учні заплющують очі та описують те, що відбувається зараз у класі, по пам’яті. Найпростіший спосіб влаштувати це — закрити учням очі й поставити питання про те, що відбувається навколо них, наприклад, “Where is Mike sitting?” та “What color of shoes is Liza wearing?”. Як варіант, вони можуть провести мозковий штурм про все, що згадають, без допомоги запитань.
Так само можна використати певне зображення або сцену з відео. Спершу учні повинні подивитися на зображення або відео протягом 30 секунд і спробувати запам’ятати його деталі. Потім зображення перевертають або вимикають відео, а учні переповідають якомога більше дій у Present Continuous.
7. Хвалько
У цій грі учасникам необхідно по черзі описати ідеальну сцену того, де вони перебувають, намагаючись перевершити один одного, наприклад:
“Warm waves are hitting the shore and the wind is whispering”, а інший відповідає:
“That sounds nice. Here millions of stars are twinkling and a few flakes of perfect snow are falling slowly from the sky”
Ви можете попросити учнів уявити конкретні ситуації, країни, туристичні курорти чи готелі. А можна зробити та навпаки — студенти повинні «жалітися», у якій жахливій ситуації вони опинилися, наприклад, невдалий відпочинок, життя у великому місті або завал на роботі.
8. Уважна Кім
Учні виходять з класу, заплющують очі або відвертаються. У цей час в обставинах повинно щось змінитися. Коли всі повернуться, то мають перелічити речі, які змінилися, наприклад, “Paul is wearing a scarf” або “The teacher is sitting near Vicky”.
Для цієї гри можна також використати картинки з відмінностями або дві сцени з відео, наприклад, “The old man is drinking cola”. а це було не так на першій картинці / у першій сцені Відео та фото також можуть робити самі учні, якщо у вас є відповідні гаджети.
9. Двадцять запитань
Один учень загадує дієслово, а його партнер ставить питання, наприклад:
- Am I doing this now?,
- Are you doing this now?
- How many people in the world are doing this now?
- Are most people in Brazil doing this now?
…і так далі до тих пір, поки не вгадає задумане дієслово. Учням, ймовірно, знадобиться допоміжний список запитань, і, можливо, список дієслів, як, наприклад, “breathe”, “ride”, “climb” або “surf”.
10. Що роблять 8 мільярдів людей?
На планеті вже 8 мільярдів людей! І кожен з них паралельно щось робить у цей час. Погодьтесь, ця вправа дещо схожа на «Часові пояси», але тут учні досліджують ще й чисельність населення країн, щоб формулювати свої твердження, наприклад, “Two billion people are sleeping right now” або “Over one million people are suffering from malaria”.
У пошуку в інтернеті учні можуть скористатися такими фразами, як “are suffering from” або “half the world’s population”, що допоможуть знайти цікаву інформацію. Учні отримують один бал за кожне речення, яке одногрупники визнають істинним і оригінальним. Наприкінці можна разом перевірити актуальність даних та зробити припущення щодо змін у майбутньому.
Вчителі, як ніхто інший, потребують постійної практики та поглиблення мовних знань. Підвищити свій рівень англійської, дізнатись як розвивається сучасна мова, отримати класний фідбек та багато іншого можна у Grade Education Centre. Будьте «у темі»: освіжіть знання, погляньте на мову з нового боку та розширюйте свої професійні зв’язки! А для того, щоб дізнатись свій актуальний рівень знань, пройдіть тест на рівень англійської.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)