Нещодавно відбулась онлайн-конференція Friends will be friends за участю провідних фахівців та менторів із викладання англійської мови.
Це вже третій подібний захід від Grade Education Centre. Ми прагнули об’єднати професіоналів з різних куточків світу, створити платформу для обміну ідеями, досвідом, новітніми методиками, а також стати джерелом фахової та дружньої підтримки вчителів.
У межах конференції ми також приєдналися до збору коштів на потреби ЗСУ та допомогли українським військовим завдяки численним донатам.
Два дні відомі експерти презентували свої ідеї та дослідження, ділилися власними напрацюваннями, інноваційними техніками й секретами викладання англійської для студентів різного віку та рівнів.
Якщо ви пропустили подію, не засмучуйтесь! Ми зібрали для вас важливі аспекти з виступів наших спікерів і ділимось у блозі корисними ресурсами та порадами від найкращих. Незалежно від вашої кваліфікації, ви неодмінно знайдете для себе актуальну та корисну інформацію, яку одразу можна залучити до своєї практики!
AI and High-Impact Teaching
Christopher Reese мав нагоду презентувати на конференції тему: “AI and High-Impact Teaching”. Досвідчений викладач та керівник мовних програм знайомив учасників із можливостями та перевагами використання штучного інтелекту на заняттях з англійської мови.
Зокрема, йшлося про застосування освітніх програм, які дозволяють учням досягати кращих результатів у навчанні, покращують сприйняття та застосування цільової мови, забезпечують ефективний зворотний зв’язок, а також дозволяють учням бути більш незалежними у навчанні.
Якими ресурсами поділився спікер?
- ttsmaker.com — помічник у конвертуванні тексту в аудіо з можливістю вибору різних акцентів;
- Chat GPT — дозволить покращити мовні формулювання, а ще створити лексичні завдання для продуктивної стадії навчання або сценаріїв для обговорення, а також ефективного зворотного зв’язку;
- aigreem.com — згодиться для створення зображень на основі прикметників.
Engagement and cooperation in YL and teen class
Наступною спікеркою конференції стала викладачка англійської мови з 15-річним досвідом, YL DOS та тренерка CELTA — Лідія Сімак.
Маючи досвід у навчанні студентів різних вікових груп і рівнів мови, а також підготовки до іспитів, Лідія присвятила свій виступ темі “Engagement and cooperation in YL and teen class”, зосередивши увагу на методах, що дозволять молодшим учням ефективно співпрацювати та отримувати задоволення від практики.
Отже, для заохочення учнів до навчання та ефективної кооперації між ними, викладачка радить використовувати такі ресурси:
- Літературу про неоднаковість та прийняття, на кшталт “The Christmasaurus and the Winter Witch” Тома Флетчера, “The Secret Garden” Френсіс Бернетт або “The Famous Five” Енід Блайтон та інші;
- Підручники, що вчать толерантності та важливим цінностям, як, наприклад, “Academy Stars”;
- marshmallowchallenge.com — вправа для навчання командної роботи, яка створить комфортну атмосферу для спілкування між учнями;
- “NASA Exercise: Survival on the Moon” + A Pyramid Discussion — вправа для групового обговорення та пошуку спільної мови.
Celebrating friendship and creating a community spirit!
Anne Robinson — активна розробниця цифрових матеріалів і публікацій для Cambridge English і Linguist Ukraine, у темі свого виступу “Celebrating friendship and creating a community spirit!” наголошувала на способах залучення та об’єднання учнів, допомоги відчути їхню причетність до важливого, а також навчити підтримувати та цінувати один одного.
Якими ресурсами поділилась спікерка?
- Word Search Puzzles — лексична гра з пошуком слів;
- Teambuilding.com — генератор імен та назв для командних ігор;
- BookWidget — помічники для 15 активностей, що покращать командну роботу у класі;
Для зручності Anne створила зручне посилання на всі ресурси, які можуть вам стати у пригоді.
Тут ви знайдете кросворди, пісні й обговорення на тему “Friendship”, активності, ігри, відео, що навчають співпраці, покращують комунікативні навички, розвивають дух здорового змагання між учнями та багато іншого.
Mindfulness in the English Classroom
Засновниця блогу про викладання англійської мови — Teachaboo, менторка для викладачів, авторка та розробниця матеріалів — Yasemin Islah Oğuzkent представила свою тему виступу “Mindfulness in the English Classroom”.
Вона поділилася з учасниками, як слід впроваджувати техніку «усвідомлення» на заняттях з англійської мови, застосовуючи історії, візуальні матеріали та певні активності таким чином, щоб діти відчували себе «в потоці» під час навчання. Зокрема:
- Bitmoji — додаток для створення віртуальної аудиторії;
- universalelt.com — сайт з безліччю діджитал-ресурсів та віртуальних історій;
- teachaboo.com — авторський блог, де ви знайдете постери, відео, роздруківки, та всі інші згадані під час презентації ідеї, а також план викладання на рік.
Making Trends into Friends
Перший день конференції Friends will be friends завершив виступ доктора філософії, члена Королівського товариства мистецтв, члена EduCluster — David Marsch, який має багаторічний досвід у розвитку освіти у понад 50 країнах.
Свою тему “Making Trends into Friends” David присвятив питанням освітньої трансформації, особливостям CLIL Content and Language Integrated Learning — Предметно-мовне інтегроване навчання та реалізації підходу у своїй практиці.
Крім презентації теми, вагому частину свого виступу David присвятив відповідям на питання учасників щодо впровадженням CLIL до освітнього процесу.
Hinge Questions — A tool for improving learning and teaching
Другий день розпочався з виступу Iskra Stamenkoska — докторки філософії та доцентки кафедри прикладної лінгвістики. Досвідчена викладачка і дослідниця EFL, а також тренерка CELTA розповідала про “Hinge Questions — A tool for improving learning and teaching”.
Спікерка приділяла особливу увагу формувальному оцінюванню та різним формам отримання й надання зворотного зв’язку, зокрема, hinge questions.
Iskra радить звернути увагу на такі вебсайти та відео:
- Dylan Wiliam’s website
- Dylan Wiliam: Hinge Questions
- Hinge questions hub
- How To Use Hinge Questions In Your Lessons To Move All Students Forward
- The Formative Learning Cycle
А також кілька книг:
- Angelo, T.A., & Cross, K. P. (2012). Classroom assessment techniques. Jossey Bass Wiley;
- Sousa, D. A. (2016). How the brain learns. Corwin Press;
- William, D. (2011). Embedded formative assessment. Solution tree press.
Motivating your least motivated ones
Продовжила серію виступів на конференції Олена Лисиця — викладачка англійської мови у Grade Education Centre з досвідом роботи близько 24 років, тренерка CELTA та TKT, а також авторка курсів для вчителів.
Олена під час своєї сесії “Motivating your least motivated ones” запропонувала розібратися, чому деякі учні-підлітки залишаються невмотивованими та незалученими до процесу навчання.
Спираючись на власний досвід, Олена проаналізувала різні фактори впливу на мотивацію школярів молодшої та середньої ланки, а також представила ефективні техніки для заохочення й розвитку їхнього потенціалу.
Література на тему, яку радить фахівчиня:
- Drifte, C. Encouraging Positive Behaviour in the Early Years, C., SAGE Publications Ltd. 2008;
- Faber, A. and Mazlish,E. How to Talk So Kids Will Listen & Listen So Kids Will Talk.1980.
Emergence and improvisation in teaching and training
Adrian Underhill став наступним спікером конференції. Редактор серії Macmillan Books for Teachers, автор Sound Foundations: Learning and Teaching Pronunciation та володар ще багатьох регалій у сфері освіти представив тему “Emergence and improvisation in teaching and training”.
Зокрема йшлося про імпровізацію, як невіддільну складову навчального процесу. Так, готуватися до проведення занять необхідно, однак, використання живої мови є непередбачуваним. Тому викладачам для досягнення найвищого рівня майстерності слід бути спонтанними та вміти прилаштуватися до будь-яких обставин.
Adrian наголосив на важливості та перевагах комбінування підготовки й імпровізації як для досвідчених викладачів, так і для новачків, а також розповів, як отримати найкращі результати, спираючись на обидва підходи.
Diversity Matters: Fostering Kindness in the Young Learner Classroom
Ну і насамкінець ми мали нагоду насолодитись спільною презентацією двох досвідчених викладачок — Sarah Smith, які створюють освітні матеріали, цікавляться рефлексивною практикою, навчанням творчого мислення та правами людини в освіті.
Між іншим, Claire Steele працювала у сфері освіти по всьому світу та цікавиться, зокрема, розвитком креативності та критичного мислення у класі, а ще питаннями соціальної справедливості в освіти.
Фахівчині представили свою тему Diversity Matters: Fostering Kindness in the Young Learner Classroom та поділилися своїми напрацюваннями у питаннях забезпечення рівності між учнями, прийняття та цінування їхньої неоднаковості, а також важливості приділяти увагу кожному.
Спікерки презентували методику Social Justice Pedagogy від платформи eltonix, яку можна застосовувати на заняттях з учнями молодшого віку, запропонували спробувати на занятті деякі практичні ідеї та рекомендували такі ресурси:
- Матеріал “Why teaching kindness in schools is essential to reduce bullying“;
- eltonix.com — для подальшого розвитку та співпраці.
Отож, ми спробували хоча б на 2 дні об’єднатися у нашій спільній меті розвивати сферу освіти та досягати нових професійних вершин. А ще нагадати про важливість дружби!
Сподіваємось, наш коротенький огляд конференції стане вам у пригоді під час підготовки та проведення занять.
Чекаємо з нетерпінням на зустріч з вами на наступних подіях від Grade!
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)