Певне, ім’я Скотта Торнбері (Scott Thornbury) відомо всім, хто хоч якось торкався English Language Teaching. Його посібниками зачитуються, його поради активно використовуються, а побувати на його воркшопах мріють найкращі викладачі.
Цим літом Скотт Торнбері вперше відвідав Україну з дводенним тренінгом для вчителів англійської та воркшопами в рамках проекту Teachers for Teachers, і співробітники Grade не могли втратити таку чудову нагоду побачити світило ELT у житті, послухати його поради та поставити йому питання.
Так що вихідні 8 та 9 червня багато хто з наших викладачів провів на тренінгах та воркшопах стосовно підходу до Догми, викладання граматики та лексики, роботи над помилками, розвитку мовлення та багато чого іншого.
Ми попрохали наших колег поділитися враженнями від настільки насичених вихідних. Першою про те, що сподобалося, розповіла Любов Дороніна:
Цікаво було поспілкуватися з колегами, викладачами з інших мовних шкіл та освітніх закладів, обмінятися досвідом, обговорити нагальні питання (а саме: як, коли та з ким використовувати dogme approach). У мене були питання стосовно dogme до тренінгу, і, загалом, Скотт на більшість з них відповів. Два дні проминули дуже швидко та залишили море чудових вражень. 🙂
У повному захваті від воркшопів залишилася Анна Шовкалюк:
Це був довгоочікуваний івент із людиною, за книжками якої багато хто з викладачів навчалася вчити. З його роботами та статтями ми засинали та просиналися перед своїми заняттями, CELTAми та Deltaми. Це наче ти вчишся грати в футбол, переглядаючи матчі та відео з Роналду, а потім він приїздить тебе вчити особисто. Багато інсайтів, food for thought та просто заряд позитивної енергії та нових ідей. Деякі його практичні поради я вже наступного дня почала застосовувати у своїй викладацькій практиці. Сподіваємося, що це був перший, але далеко не останній візит Скотта до України.
Коротко, але ємно резюмувала подію також Олена Бочкарьова:
Скотт Торнбері – автор популярних посібників із методики викладання, жива легенда ELT світу. Не було навіть сумнівів щодо того, чи брати участь у семінарі. Він виправдав та перевершив очікування. Ми отримали дуже багато практичної інформації та поживу для роздумів. Семінари саме з такими тренерами надихають на професійний розвиток і прагнення робити свою роботу краще.
Докладніше про те, наскільки це було круто та чому, пояснила Лідія Сімак:
Scott Thornbury is one of the most famous ELT book writer and, what is precious, a working teacher.
He’s aware of what is going on in current methodology, and he sets the trends as well. The training was enchanting and inspiring for several reasons.
Firstly, Scott demonstrated his favourite grammar and vocabulary activities he uses in his own classroom. Surprisingly, there was nothing really new. However, all of them were so smartly and elegantly set and exploited that you could actually see years of practice and analysis behind each activity. Thornbury proved that there is no magic happening in lessons. The most common activity you can find in any coursebook can work much better if you use it thoughtfully and address your learners’ needs.
Secondly, we had a chance to discuss Dogme approach with the author of Dogme approach J
Scott listened to our concerns about using this method in class and shared his thoughts and recommendations. What I liked about it was that he believes in balanced and reasonable using of all the approaches available so that it isn’t teaching for the sake of using a certain approach or technique, but rather making the most of what is on offer.
The last but not least. Scott Thornbury appeared to be a very nice person. I utterly loved him.
Своїми враженнями та практичними висновками поділилася Дарина Луговська.
Scott Thornbury is definitely the legend of ELT. I really enjoyed the event on dogme. We, teachers, tend to believe that the more materials we prepare for a lesson, the better. However, this is very wrong. Actually, it is the absolute opposite. We have come to the conclusion during the workshops that teachers need to give more ‘space’ to students in class instead of constantly giving them new handouts- let them do it! Ask your students what they are interested in, what they want to talk about, let them ask you questions, let them discuss what interests THEM and not the curriculum that is to be followed. On the way of doing so, don’t forget to give new language to students (feed it in), i.e. emergent language.
Дякуємо Teachers to Teachers та Скотту Торнбері за унікальну можливість побачити легенду, отримати відповіді на питання, поживу для роздумів, а також заряд натхнення для наших викладачів. Сподіваємося, Скотту сподобалося в Україні, і він ще повернеться до нас із новими тренінгами та воркшопами.
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)