Дослідження: 54% українських вчителів мають професійне вигоряння

Социологический опрос среди украинских учителей: у 54% признаки профессионального выгорания
4.02.2023

За результатами дослідження GoGlobal 54% українських освітян страждають від професійного вигорання, а 75% школярів мають ознаки стресу. Такі дані оприлюднили під час пресконференції за участі організації GoGlobal та представників МОН.

Соціологічне опитування провели серед вчителів та керівників українських шкіл у період з 25 листопада по 22 грудня 2022 року.

Адаптивність — ключова навичка вчителя у 21 столітті

Дізнатися більше

Теми дослідження

  • Адаптація у нових школах ВПО;
  • Оновлений портрет учня;
  • Вигорання на робочому місці;
  • Запит на психологічну допомогу.

Результати опитування

Соціологічне дослідження визначило потреби, які необхідно врахувати під час майбутнього реформування освіти в Україні.

82% персоналу у школах запевняють, що можуть працювати з учнями, які страждають від стресу або психологічних розладів. Також за спостереженнями соціологів, діти стрімко подорослішали, а їхня поведінка стала більш відповідальною та серйозною.

Ознаки, за якими можна розпізнати стрес в учнів:

  • тривожність,
  • стурбованість,
  • апатія,
  • відсутність мотивації до навчання,
  • байдужість,
  • розгубленість, неуважність.

Завантаженість під час навчального процесу зросла — про це заявили 80% опитаних співробітників шкіл. А менше половини з них повідомила, що першочерговою потребою є психологічна допомога.

Як продемонструвати свою підтримку англійською мовою?

50+ фраз

Потреби, про які заявили вчителі

  • 46% націлені вивчати схему дій в екстремальних ситуаціях, оскільки відчувають брак знань з цього питання;
  • 37% освітян потребують навичок для допомоги окремим дітям;
  • 29% зазначили, що потрібно навчитися виявляти ознаки стресу в інших;
  • 18% працівників освіти прагнуть вирішувати конфлікти між дітьми.

Також соціологічне опитування порушило тему онлайн-навчання, що стало стресовим фактором для багатьох освітян. Учителі зазначили, що відчувають потребу у технічних навичках та сучасній методології для проведення дистанційних уроків.

Дані показали, що 71% опитаних не мають якісного інтернет-звʼязку, що заважає ефективно працювати під час онлайн-занять.

Як викладачу англійської грамотно керувати своїм часом?

7 порад