Онлайн-зустріч для викладачів: як працювати з дітьми з гіперактивністю

Онлайн-встреча для преподавателей: как работать с детьми с гиперактивностью
6.10.2022

У рамках проєкту «Спільно | твоя підтримка поруч» відбудеться вебінар для працівників сфери освіти. Захід проводиться за участі Grade Education Centre та First Cambridge Education Centre, а також за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ в Україні.

Тема зустрічі: Як навчати та виховувати дітей з гіперактивністю?

Дата: 19 жовтня

Час: 19:00

Мова виступу: українська

Вартість: безплатно

Формат: онлайн-трансляція

Для кого?

Освітяни з різних установ, що здійснюють навчальний процес, зустрічають у процесі роботи абсолютно різних дітей, а тому — мають навчитись знаходити підхід до кожного.

Часто саме вчителі помічають особливості дитини, про які з тих, чи інших причин не знають батьки. Знати більше про РДУГ розлад дефіциту уваги та гіперактивності допоможе викладачам та співробітникам різних освітніх установ виявляти цей розлад у дітей і здійснювати процес навчання більш коректно.

Тому такі знання необхідні вчителям, вихователям, викладачам на курсах або гуртках та іншим працівникам сфери освіти, які безпосередньо контактують з дітьми.

Про що ви дізнаєтесь?

Взаємодія вчителя та учня має бути комфортною та екологічною, аби навчальний процес був результативним. Саме для цього освітяни мають розуміти як знаходити підходи та вибудовувати довірливі відносини з різними дітьми.

На цій зустрічі ви:

  • дізнаєтесь що таке РДУГ та які причини його виникнення,
  • зрозумієте особливості навчання дітей з таким розладом,
  • отримаєте теоретичні та практичні поради з організації навчального процесу з урахуванням всіх потреб таких дітей,
  • навчитеся проводити кілька нейрокорекційних вправ, що допоможуть вам, як вчителю.

Також спікер ділитиметься цікавою інформацією про сильні сторони дітей з РДУГ. Таким чином, вчителі дізнаються як краще підходити до організації уроків для таких учнів.

Хто спікер?

Аксинія Лезнюк — досвідчений фахівець у сфері дитячої психології; спеціаліст з сенсомоторної корекції; консультант професійних спільнот «Центр професійного розвитку педагогічних працівників».

Що таке «rapport» та як його будувати на уроках англійської

Дізнатись

Кожен учасник після зустрічі отримає відеозапис, робочі матеріали та сертифікат, що засвідчить участь. Приєднатись можна, заповнивши форму.

Приєднуйтесь до зустрічі, аби в майбутньому ще краще порозумітись зі своїми учнями!