📝 TED — це некомерційна організація, яка ділиться передовими ідеями за допомогою коротких, захопливих виступів майже на будь-яку тему, яку ви тільки можете собі уявити: від кіборгів до свіжого повітря та комунікації з іншими. Кожна промова викладається практиком або дослідником, який має більш ніж достатньо знань та досвіду, щоб поділитися з іншими.
Ви можете витратити багато годин у пошуках потрібного на веб-сайті TED, але ми ж знаємо, що вчителі не мають такої розкоші. Тому ми зробили для вас підбірку виступів TED, які допоможуть глибоко замислитися над тим, як ви викладаєте.
1. Кожній дитині потрібен герой
Рита Пірсон, вчителька з 40-річним досвідом, одного разу почула, як її колега сказала: “Мені не платять за те, щоб я любила цих дітей”. Рита відповіла: “Діти не можуть навчитися у людини, яка їм не подобається”. Промова Рити про стосунки учнів та вчителів на рівні справжніх людських особистих відносин.
“Кожна дитина заслуговує на героя, дорослого, який ніколи не перестане вірити у неї, який зрозуміє силу цього зв’язку і зробить усе, щоб вони були якнайкращими.”
Рита закликає вчителів прийняти виклики професії та зосередитися на побудові справжніх стосунків із студентами. Її промова нагадує про те, що усі учні можуть бути академічно успішними, якщо є людина, яка вірить у них і змушує їх повірити у себе.
2. Навчити вчителів творити магію
Що спільного у реп-шоу, перукаря та недільної служби в церкві? Як говорить Крістофер Емдін, усі вони творять таємну магію, що захоплює і навчає одночасно — і це вміння, якому часто не навчають вчителів.
Місяцями, роками, і навіть десятиліттями вона залишається з вами — пам’ять про учителя, який вийшов за рамки для того, щоб навчити, надихнути, залишити відбиток у вашому житті і показати вам, що означає по-справжньому вчитися. За словами Крістофера Емдіна, для того, щоб цього досягнути, педагогів потрібно навчати не лише теорії чи традиційної педагогіки, а й тієї самої магії.
3. Що робить хорошого вчителя великим?
Впродовж довгих 24 років Азул Терронез ставив це запитанняя своїм учням. Він зібрав 26000 відповідей у восьми різних школах і виявив певні закономірності.
Азул Терронез є автором бестселера “The art of Apprenticeship”. Азул тренував вчителів та керівників шкіл у всьому світі в Іспанії, Чилі, Канаді, Індії, США та Китаї, і зараз він працює тренером викладачів у Шанхайській американській школі.
4. Навчання англійської… без навчання англійської
У цій промові Роберто Гузман розповідає про власну трифазну систему, яку він використовує для викладання англійської мови без викладання англійської мови, що у свою чергу робить досвід навчання студентів та викладацьку практику педагогів кращою.
Роберто Гузман — професор університету в Пуерто-Рико. Він викладає курси англійської мови, в яких зосереджується на розвитку навичок критичного мислення та розвитку мовлення. Він також є незалежним письменником. Серед його книг “The Devil’s Advocate Reader”, “Tropical Tales of Terror” та інші.
5. Як створити білінгва?
Доктор Ная Ферджан Рамірес — науковець, що вивчає як мова опрацьовується у мозку немовлят та маленьких дітей. У своїй промові вона демонструє новітні методики вивчення мозку немовляти і пояснює, чому всі діти мають повний потенціал вивчати дві мови одночасно. Вона також розповідає про переваги, які дає двомовне середовище для розвитку мовлення та розвитку мозку та описує, що потрібно для створення людини, яка володітиме двома мовами як рідними.
НЕЩОДАВНО МИ ПИСАЛИ ПРО: 10 термінів, які потрібно знати для проходження курсу CELTA
6. Чому нам важко вивчати мови?
Єдиним бар’єром у вивченні мови є пам’ять. Процес вивчення мови — це процес формування спогадів. Не більше, і не менше. Якщо ви це розумієте, і ви розумієте, як формуються спогади, то ви можете прогресувати так, як раніше ніколи не мріяли. Габріель Вайнер — автор, оперний співак і поліглот із Чикаго. Досягнувши вільного володіння німецькою мовою за 14 тижнів за допомогою імерсивної мовної школи Middlebury, він закохався в процес вивчення мови, продовжуючи вивчення мови впродовж двох місяців на інтенсивних курсах італійської мови в Перуджі, Італія. Шукаючи способи отримати досвіду занурення в мовне середовище вдома, він почав розробляти систему, яка швидко будує плинність мовлення за допомогою коротких щоденних уроків. У 2010 році його зусилля окупилися. Він навчився вільно володіти французькою за 5 місяців, а потім російською — за 10 місяців.
Зараз Габріель вивчає японську мову. За останні кілька років він вивчив угорську та іспанську мови. Його книга про вивчення мов “Fluent Forever: як швидко навчитися будь-якій мові й ніколи не забути її” була опублікована у 2014 році.
7. Чого ми не знали про мовний бар’єр?
У рамках події “TedxBGU2015:Breaking Barriers”, Роксана Померанц привертає нашу увагу до мовних бар’єрів. У дуже цікавій промові вона наводить приклади з лінгвістики, когнітивних наук та свого особистого досвіду американки, що живе в Ізраїлі. Уявіть собі світ без мовних бар’єрів і задумайтеся, чи може дивовижна здатність усіх дітей вивчати мови стати корисним інструментом у вирішенні конфліктів?
8. Методи навчання, що надихатимуть студентів майбутнього
“Кілька років тому, коли я чергував у шкільній їдальні, я дивися як діти рухалися в черзі. І до мене дійшло, що їм дуже подобається робити вибір. І тоді я сказав собі : “Self, maybe that would work in the classroom.”
“The 5 Cs : Choice, Collaboration, Communication, Critical thinking, Creativity should be present in all classrooms” — головний меседж Джо Рула, який вже 37 років ділиться радістю на уроках біології з дітьми, та його виступу. Він показує нам, як йому вдалося реалізувати ці ідеї на своїх уроках біології в середній школі, і розповідає, про що учні пам’ятатимуть найбільше через роки.
9. Розмовляти англійською так само легко як грати відеогру
Маріанна Паскаль показує, що секрет уміння розмовляти новою мовою з упевненістю полягає в тому у ставленні, а не здібностях.
Маріанна Паскаль допомагає професіоналам досягти більшого успіху в житті, ефективно спілкуючись англійською мовою. Маріанна розпочала свою кар’єру акторкою та впродовж 15 років виступала по всій Канаді в кіно, на телебаченні та на сцені. Сьогодні вона допомагає покращити стосунки співробітників зі своїми начальниками, клієнтами, колегами та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Маріанна також є офіційним тренером з комунікацій “Miss Malaysia World”.
10. Білл Гейтс: “Вчителям потрібен справжній фідбек”
До недавнього часу багато вчителів могли почути лише одне слово на рік як відгук: “задовільно”. І без зворотного зв’язку, без тренерської роботи, їм просто не вдається вдосконалюватися. Білл Гейтс припускає, що навіть чудові викладачі можуть стати кращими, якщо отримуватимуть розумний зворотний зв’язок, і розповідає про програму власної організації.
До речі, у нашому training teacher centre можна підвищити свою кваліфікацію та навчати англійської ще ефективніше!
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)