Платиновий партнер Cambridge Assessment English

Ліцензія UA007

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@grade.ua
confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

14.08.2019

Юлія Чорна - photo
Юлія Чорна
Контент-менеджер
Eye icon Spinner

Як використовувати прийом «дрилінг», щоби ваші учні не засинали на уроках англійської

Как использовать прием «дриллинг» так, чтобы ваши ученики не засыпали на уроках английского

 Дрилінг як прийом у навчанні англійської використовується ще з часів появи аудіо-лінгвального методу, тобто вже понад півстоліття. Переважно з допомогою цієї техніки відточують нову лексику та правильну вимову. Вчитель моделює слово чи речення, учні їх повторюють. Чому це ефективно? Якщо змусити когось щось часто повторювати, врешті решт це запам’ятовується.

Є багато видів дрилів. Пропонуємо вашій увазі завдання, які ви зможете використовувати на заняттях з учнями різних рівнів володіння англійською і які допоможуть ці заняття дещо урізноманітнити.

Монетні перегони/Coin Races

Ця гра ідеально підходить для відпрацьовування структур типу запитання-відповідь на будь-якому рівні. Вона найкраще працює з невеликими за розмірами групами учнів.

Запишіть на дошці пронумеровані структури запитання-відповіді. Для кожного учня в класі має бути одна структура. Посадіть учнів у коло та попросіть їх тричі повторити перше запитання на дошці. Коли вони повторять питання втретє, починайте крутити монету на підлозі. Поки монета крутиться, учні по черзі відповідають на запитання, по колу. Коли монета перестає крутитися, учень, чия черга настала говорити, відповідає на питання та виходить із гри.

Зітріть з дошки першу структуру запитання-відповідь, а потім повторіть гру з наступною. Коли монета зупиняється, учень, чия черга настала, відповідає на перше та друге запитання, а потім залишає гру. Цей процес повторюється, поки не залишиться лише один студент. Саме він виграє.

Coin Races

Паперові сніжки/Paper balls

Іноді ми відчуваємо потребу спонукати учнів повторювати слово чи фразу, поки вони не зможуть їх вимовити правильно. На жаль, просте повторення може легко набриднути. Наступний спосіб зробить дрилінг лексики цікавішим.

Напишіть слова, які ви хочете, щоб учні засвоїли, великими літерами на аркушах паперу. Також намалюйте малюнок, який відображає значення. Викладіть усі аркуші по порядку на столі. Підніміть один із них, назвіть слово та дайте класу повторити. Зробіть це з усіма словами. Потім вкажіть на певний аркуш і попросіть учнів сказати, яке це слово. Зробіть це з усіма словами.

Далі скрутіть усі аркуші в паперові кульки. Візьміть три та попросіть учнів сказати вам, що це таке. Скажіть їм уважно спостерігати, як ви пересуваєте кульки. Ще раз запитайте, що це таке. Врешті, запропонуйте учням покидати кульки один одному, водночас вимовляючи слово.

Колесо фортуни/Casino Wheel

Фонетичні пригоди/Pronunciation Journey

Це захоплююча гра з книги Марка Хенкока «Pronunciation Games», з допомогою якої можна практикувати вимову пар слів. Ви можете змінювати її відповідно до навчального плану та потреб студентів.

Вам знадобиться мапа для кожного учня та загалом 4 пари слів із вашого курсу, наприклад, man/men, bad/bed, place/plays, ship/sheep тощо. Запишіть пари слів у дві вертикальні колонки на дошці. Позначте списки “left” і “right”. Дайте кожному гравцю мапу та вкажіть, що на кожному з пронумерованих перехресть потрібно буде обирати поворот ліворуч або праворуч. Гравці мають дістатися до одного з пунктів призначення у верхній частині мапи.

Пройдіть маршрутом разом, щоби перевірити правильність. Повторіть гру кілька разів, використовуючи інші мінімальні пари. Запропонуйте учням побути в ролі вчителя та читати пари слів. Ви можете завантажити один із варіантів гри тут.

Pronunciation Journey

Субтитри, що зникають/Disappearing text

Завдання можна виконувати зі словами чи фразами з короткого тексту чи діалогу на будь-якому рівні. Запишіть текст на дошці. Прочитайте його та «продрильте» разом з учнями (choral drilling). Зітріть невелику частину слів. Учням потрібно знову хором повторити увесь текст. Поступово витирайте все більше й більше фрагментів тексту, замінюючи кожне слово лінією, і кожен раз спонукайте учнів відтворювати увесь текст.

Це забезпечить інтенсивну практику «дрилінгу», оскільки учням доведеться повторювати текст багато разів. Крім того, у них з’являється азарт, а це також підвищує мотивацію відтворити текст цілком і безпомилково, коли на дошці замість слів залишаться лише пунктири.

Ще більше цікавого за посиланнями:

— Drilling Activities for Your English Classroom (Завдання з дрилами для ваших уроків)

— Drilling verb forms, word order, and specific words using motor skills (Дрили з формами дієслів та певними словами з використанням моторики)

— Drills using rhythm, music, and movement (Ритмічні, музичні та кінестетичні дрили)

— How to drill (Як правильно «дрилити»)

Хоча «дрилінг» важко назвати інноваційною технікою для аудиторії EFL/ESL, він може бути цілком ефективним за умови належного використання. Сподіваємося, що заходи, які ми запропонували, отримають позитивні відгуки від ваших студентів та змусять їх говорити англійською мовою точніше та правильніше. Насолоджуйтеся!

Rate this post