grade grade
Програми та іспити
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

uk

  • RU
  • UK
  • EN

Кабінет

  • Навчальні програми
  • Англійська для дорослих Англійська для дітей 6–12 років Англійська для підлітків 13–17 років Корпоративна англійська Клуби нашої школи Бібліотека
  • Екзаменаційний центр
  • Cambridge Assessment English IELTS TOEFL iBT Cambridge Assessment Admissions Testing
  • Тренінговий центр
  • Teacher Training Centre Grade Teacher CELTA DELTA TKT Вебінари, воркшопи, конференції
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
Перевірити свій рівень

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

info@grade.ua

  • RU
  • UK
  • EN
  1. Головна
  2. Блог
  3. Як проводити і як готуватися до уроків CLIL?

Як проводити і як готуватися до уроків CLIL?

  • Мар’яна Кучеренко

    General English, Business English, Teenagers

Как проводить и как готовиться к урокам CLIL
6.12.2019
3 хвилини

Усе частіше навколо чуєте загадкове слово CLIL?

Насправді, нічого загадкового. Розшифровується абревіатура як Content and Language Integrated Learning, а, власне, ідея полягає в тому, щоби провести урок із будь-якого шкільного предмету англійською (або будь-якою іншою іноземною) мовою. Звісно, не обов’язково проводити повний курс історії чи фізики англійською, але взяти цікаву тему та підготувати своєрідний task-based lesson – можна.

Тим паче, що це вносить деяку різноманітність до навчальної програми, дає змогу підвищити рівень мотивації та залучення студентів, а також показати учням, навіщо ж їм англійська насправді. Адже вони не будуть усе життя читати та слухати лише навчальні тексти!

Є велика кількість ресурсів із матеріалами з CLIL уроків, але в цьому є своє підводне каміння: вони або повторюються, або використовують відверто нудні матеріали. Тому, щонайперше, краще орієнтуватися на власних студентів та їхні потреби. Якщо у вас у школі немає гуманітарного класу, не беріть літературу. А якщо навпаки, то уроки з фізики, хімії чи математики мають бути легкими, із відео чи інфографікою для наочності.

Як краще планувати CLIL урок?

Щонайперше потрібно допомогти студентам із тематичною лексикою, тобто має бути словник, текст або відео з теми (а краще – і те, й інше), які-небудь завдання на перевірку розуміння лексики.

Окрім того, обов’язковим елементом цікавого CLIL уроку є “вільна творчість” студентів. Тобто, потрібні завдання з того предмету, який ви обрали (наприклад, фізики), де студенти могли б щось пошукати в інтернеті, провести експеримент і розповісти про нього.

Відповідно, необхідно підготувати інструментарій для студентів: комп’ютери для пошуку (хоча вони можуть використовувати і власні телефони), таблиці та схеми, які вони мають заповнити або замалювати, матеріали для експериментів (стакани, дроти, вода, реактиви тощо).

Необов’язково робити окремий курс із CLIL. Такий курс замість користі може бути відверто розслаблюючим для студентів, адже вони навряд чи використовуватимуть вивчену лексику щодня. Проте якщо взяти кілька уроків і розподілити їх рівномірно на рік, то й учителю не буде надто складно з підготовкою, і студенти чекатимуть цих уроків із задоволенням.

Как готовить уроки CLIL

Де ж узяти ці суперцікаві ідеї та уроки?

По-перше, можна пошукати на ресурсах на кшталт ESL Library чи Onestopenglish. Там пропонують уже повністю сформовані заняття, хіба що без експериментів. Зазвичай вони включають у себе текст та вправи до слів, а також якийсь проект для самостійної роботи. Увесь цей звичайний урок можна розбавити за допомогою відео з YouTube на ту ж тему чи цікавішим проектом (наприклад, створити інфографіку).

Якщо запропоновані в інтернеті з CLIL теми ви вже брали, і вони вам не цікаві, можна пошукати прості експерименти – і вже навколо них побудувати урок. Наприклад, експерименти зі світлом або електрикою. Вони досить прості, не потребують великої ресурсної бази, і до них можна знайти матеріали у Вікіпедії, щоби підготувати текст та вправи на лексику.

Найцікавіший урок може вийти з двох прозорих стаканів, ліхтарика, літру води, дзеркала та наперстка молока!

А скільки експериментів є на YouTube чи сайтах на кшталт http://class-fizika.ru/opit.html!

Є лише одне АЛЕ: усі досліди потрібно спочатку проводити самостійно, перевірити, чи працюють вони, як ви б того хотіли, і лише після цього приносити до класу.

І це головна запорука успіху CLIL!

Залишити коментар Скасувати відповідь

Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)

Читайте также

Sight words — для чого та як їх вчити?

5 хвилин

Що таке DELTA Module 2 і як його складають?

6 хвилин

Говоримо про родину англійською: перелік корисних фраз

5 хвилин

Все про контекст на заняттях англійської

5 хвилин

60 корисних синонімів для високого балу на IELTS, TOEFL і Кембриджських іспитах

5 хвилин

Англійська транскрипція: кому і навіщо потрібна?

5 хвилин

Навчальні програми

  • Англійська для дорослих
  • Англійська для дітей 6–12 років
  • Англійська для підлітків 13–17 років
  • Корпоративна англійська
  • Клуби нашої школи
  • Бібліотека

Тренінговий центр

  • Teacher Training Centre
  • Grade teacher
  • CELTA
  • DELTA
  • TKT
  • Вебінари, воркшопи, конференції

Екзаменаційний центр

  • cambridge-assesment-english
  • Cambridge Assessment English
  • IELTS
  • TOEFL iBT
  • Cambridge Assessment Admissions Testing

Наш центр

  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контактні дані

Користувачу

  • Правила центру
  • Договір навчання
  • Privacy Policy
  • Знижки
  • Знайти сертифікат
  • Мапа сайту

Контакти

  • Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б.

    Найближча станція метро — Золоті Ворота
  • Join our Telegram

    Grade Teacher Training

© 2008–2022 Grade Education Centre, Cambridge Assessment English (license UA007)