grade grade
Програми та іспити
Меню
Перевірити свій рівень
Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

uk

  • RU
  • UK
  • EN

Кабінет

  • Навчальні програми
  • Англійська для дорослих Англійська для дітей 6–12 років Англійська для підлітків 13–17 років Корпоративна англійська Клуби нашої школи Бібліотека
  • Екзаменаційний центр
  • Cambridge Assessment English IELTS TOEFL iBT Cambridge Assessment Admissions Testing
  • Тренінговий центр
  • Teacher Training Centre Grade Teacher CELTA DELTA TKT Вебінари, воркшопи, конференції
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контакти
Перевірити свій рівень

Золоті Ворота, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б

(044) 580 11 00

  • (050) 580 11 00
  • (063) 580 11 00
  • (098) 580 11 00

info@grade.ua

  • RU
  • UK
  • EN
  1. Головна
  2. Блог
  3. Що треба і чого не треба робити в mixed-ability class?

Що треба і чого не треба робити в mixed-ability class?

  • Олена Українська

    General English, Business English, Young Learners, Young Learners Dyslexia

mixed-ability
6.01.2022
3 хвилини

Дуже часто нам доводиться працювати у групах, в яких навчаються студенти з різними ступенями підготовки, різного віку, різною швидкістю роботи, а також у них різний досвід вивчення мови та цілі. Такі групи називають “mixed-ability classes”. Жартома можна сказати, що якщо в групі є двоє студентів, то це вже “a mixed-ability class”.

У грудні в освітньому центрі Grade пройшов Professional Development Day для наших викладачів. Цього разу ми навчалися у нашої колеги – Олени Української, яка викладає загальну та бізнес англійську, а також працює з дітьми, які мають дислексію. Олена провела практичний воркшоп, де кожен викладач зміг дізнатися про роботу з “mixed-ability classes”.

Досить важко підібрати єдине визначення цього терміну, оскільки всі студенти мають різні можливості, різне ставлення та різні стилі навчання. Втім перед кожним викладачем постає ряд проблем, пов’язаних з таким класом: сильні учні швидко виконують завдання, а решта тільки починають; сильні починають дратуватися або заважати; сильні учні швидко відповідають на питання, не залишаючи слабшим часу навіть подумати тощо. Таких проблем безліч.

Що  робити викладачу в такому класі?

Студентів необхідно заохочувати та підтримувати, не залежно від швидкості навчання. При цьому, можна розділити їх на пари, аби вони підтримували та мотивували один одного. Також, важливо давати час на виконання певного завдання, але не обсяг роботи. Наприклад: 

А) у вас є п’ять хвилин, складіть якомога більше речень про улюблену книгу;

Б) складіть сім речень про улюблену книжку.

У класі, де учні мають дещо різний рівень англійської, підходить лише другий варіант завдання, оскільки він не обмежує сильних студентів, а також дає можливість слабшим показати, що вони знають. При цьому, працюють всі, але кожен на своєму рівні.

DOs та DON’Ts

  1. Завжди мати додаткові завдання для тих, хто закінчив раніше (fast finishers).
  2. Враховувати різні стилі навчання студентів, їх сильні та слабкі сторони. Наприклад, деяким студентам необхідно бачити завдання, аби мати змогу виконати його.
  3. Не використовуйте рідну мову студентів. Інакше, вони будуть ще довго просити перекласти завдання/речення/слово.
  4. Не пишіть окремих планів для різних учнів, можна адаптувати свої класні та домашні завдання.
  5. Використовуйте відкриті питання, аби не обмежувати студентів у їх відповідях. Відкриті питання мають безліч варіантів відповідей, у той час, коли у закритих – лише один.

Приклад закритого завдання: I watched / had TV yesterday.

Приклад відкритого завдання: I _____________ yesterday.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 6 завдань для самоконтролю учнів на уроках англійської

Поради щодо читання 

Є три варіанти, які можна використовувати у класі з різним рівнем англійської в учнів:

  1. Адаптувати сам текст, який пропонується студентам. (differentiating the input). Наприклад, замінити деякі слова легшими синонімами для слабших студентів або навпаки, зробити текст важчим для сильніших студентів.
  2. Змінити завдання, які учні виконують після прочитаного тексту (differentiating the process). Наприклад, сильні студенти пишуть повні відповіді на питання, слабші можуть обирати True/False, або завдання на вибір однієї відповіді.
  3. Змінити результат (differentiating the outcome). Тут дуже доречно використовувати відкриті питання, де кожен учень може показати свої знання і не обмежується розміром речення чи кількістю слів. Важливо встановити обмеження по часу для завдання, але не обмежувати обсяг роботи.

Поради щодо аудіювання

Поради щодо аудіювання дуже схожі на поради для читання, окрім адаптації аудіозапису. Але цілком можливо адаптувати процес виконання та кінцевий результат. Наприклад, студенти нижчого рівня відповідають на питання “так” чи “ні”, а сильніші студенти повинні відповісти “чому”

Як ще можна допомогти виконати завдання з читання та аудіювання?

  • обговорити варіанти відповідей до аудіювання/читання (guessing, ask to predict);
  • дати варіанти відповідей слабшим;
  • візуальна підтримка;
  • написати більш, ніж одне слово у відповіді для сильних студентів;
  • використовувати слова у відповідях для відволікання уваги (distractors) для сильних учнів.

В цілому, аналіз потреб студентів є головною умовою для правильного підбору завдань: які завдання їм подобаються? Які навички необхідно розвивати найбільше? Краще працювати в парі або самостійно? Необхідно зрозуміти, який стиль навчання підходить студентам, беручи до уваги сильні і слабкі сторони кожного з них. Таким чином, ви демонструєте підтримку, учні відчувають, що викладач зацікавлений у результаті роботи. 

Хоч працювати із студентами різного рівня непросто, ми, як викладачі, стаємо більш досвідчені, креативні, вчимо наших учнів бути терплячими та толерантними, особливо це важливо для дітей та підлітків.

Нові групи підготовки до іспиту TKT Module 1, 2, 3!

Дізнатися більше

Залишити коментар Скасувати відповідь

Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)

Читайте также

Some, Any, No: в чому відмінність та коли краще використовувати

4 хвилини

Британський чи американський акцент: якому навчати студентів?

4 хвилини

15 найдовших та найхимерніших англійських слів, яких ви точно не знаєте

4 хвилини

Sight words — для чого та як їх вчити?

5 хвилин

Що таке DELTA Module 2 і як його складають?

6 хвилин

Говоримо про родину англійською: перелік корисних фраз

5 хвилин

Навчальні програми

  • Англійська для дорослих
  • Англійська для дітей 6–12 років
  • Англійська для підлітків 13–17 років
  • Корпоративна англійська
  • Клуби нашої школи
  • Бібліотека

Тренінговий центр

  • Teacher Training Centre
  • Grade teacher
  • CELTA
  • DELTA
  • TKT
  • Вебінари, воркшопи, конференції

Екзаменаційний центр

  • cambridge-assesment-english
  • Cambridge Assessment English
  • IELTS
  • TOEFL iBT
  • Cambridge Assessment Admissions Testing

Наш центр

  • Про компанію
  • Викладачі
  • Ліцензії
  • Партнери
  • Блог
  • Новини
  • ЗМІ про нас
  • Галерея
  • Вакансії
  • Контактні дані

Користувачу

  • Правила центру
  • Договір навчання
  • Privacy Policy
  • Знижки
  • Знайти сертифікат
  • Мапа сайту

Контакти

  • Київ, 01054, Україна, вул. Ярославів Вал, 13/2-Б.

    Найближча станція метро — Золоті Ворота
  • Join our Telegram

    Grade Teacher Training

© 2008–2022 Grade Education Centre, Cambridge Assessment English (license UA007)