Травень – місяць контрольних, підсумкових, узагальнення вивченого матеріалу та перевірки знань. Після тривалого дистанційного навчання не дивно, що деякі школярі повертаються за парти з різними рівнями. Тому деякі виконують завдання, які вчитель дає на занятті, швидше за інших. Пропонуємо кілька ідей, що допоможуть втримати fast finishers зайнятими, поки ви допомагатимете тим дітям, які працюють трохи повільніше.
Індивідуальні завдання
- Запропонуйте учневі скласти список з назв 10 предметів англійською, які можна знайти в класі чи будь-де (in the zoo, in the street, in his/her bedroom і т.д.).
- Запишіть ім’я учня англійською по вертикалі та запропонуйте скласти список англійських слів, що починаються з кожної літери його імені. Наприклад:
Y – yacht
U – umbrella
L – lollipop
I – igloo
A – apricot - Також можна дати дітям завдання знайти слово з певної теми на кожну літеру англійської абетки від A до Z. Наприклад, animals, sports and hobbies, food and drink, тощо. Втім будьте готові, що дитина може і знайти всі слова. Тож не слід засмучуватися.
- Якщо це відбувається наприкінці уроку, запропонуйте дитині намалювати малюнок, на якому буде зображено 5 нових англійських слів, які він чи вона вивчили сьогодні.
- Трохи старші школярі можуть вести щоденник, в якому записуватимуть все, що вони зробили yesterday.
- Якщо у вашому закладі дозволяється використання мобільних телефонів та є доступ до мережі Інтернет, можете дати одне із завдань, які потрібно виконувати онлайн:
Pre-A1 level activities for children
A1 level activities for children
A2 level activities for children
Парні та групові завдання
- Один з учнів обирає тварину. Інший ставить запитання yes/no та відгадує, що це за тварина.
- Spelling test. Один учень називає слово, а інший має сказати його по буквах або пише під диктант. Потім вони перевіряють його разом за допомогою підручника чи словника.
- Запропонуйте учням скласти вікторину для решти класу, щоб перевірити що вони вивчили сьогодні на занятті.
- Учні малюють плакат для класу, на якому будуть усі слова, які вони вивчили, наприклад, цього тижня.
Зробіть своє літо незабутнім!
Загальні поради
Якщо ви навчаєте студентів з різними здібностями, слід починати не із завдань чи дидактичних матеріалів, а з наступних фундаментальних речей:
- Інструкції до одного і того ж завдання потрібно робити різними. Це допоможе уникнути ситуації, що хтось виконає завдання швидше, а хтось писатиме 2 речення півгодини. Тому раджу адаптувати завдання відповідно до здібностей ваших студентів.
- Заохочення. Якщо у вас є своя система нагород, як от стікери чи рейтинги, власна валюта, то діти більш вмотивовані виконувати додаткові завдання. Тоді ваші спритники матимуть позитивне ставлення до виконання таких завдань.
- Використання матеріалів. Як бачите, зовсім не обов’язково носити стоси паперів із різними вправами. Якщо підійти розумно, то можна використовувати вже наявні, або й зовсім обійтися без додаткових ресурсів.
- Автономія учня. Дітям дуже подобається виконувати роль вчителя. Використовуйте це на уроці: в парній роботі, перевірці завдань, складанні питань для інших учнів, де завгодно. І ви побачите, що це дійсно працює.
Сподіваюся, ці поради будуть корисними, і допоможуть зберегти ваші нерви та запобігти зірваним урокам!
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Graded language: чому деякі студенти ненавидять ваші заняття?
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)