Платиновий партнер Cambridge Assessment English

Ліцензія UA007

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@grade.ua
confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

Як ми виправляємо

Как мы исправляем

Помилки є невід’ємною частиною будь-якої діяльності людини, включно з процесом навчання іноземної мови. Це підтверджує відомий вираз Теодора Рузвельта: “Ніколи не помиляється той, хто нічого не робить”.

Проте рішення, коли і як виправляти, може бути дуже складним для викладача. З одного боку, надмірне виправлення може призвести до того, що у студентів з’явиться страх говорити, аби  не помилятися.  Мета цього невпинного виправляння, дійсно, іноді  чудова: добитися від студентів бездоганного володіння мовою під час певних етапів засвоєння навчального матеріалу. Але як почуває себе студент, коли його виправляють перед цілою групою? “Я – нікчема, краще взагалі мовчати, аніж зробити помилку і бути виправленим”. Крім того, студенти можуть взагалі втратити мотивацію до навчання.

З іншого боку, повна відсутність коригування помилок є неприйнятною ситуацією. Так, студенти себе почувають вільно під час говоріння, але вони не отримують зворотній зв’язок про якість свого висловлення та не розуміють, в якому напрямі рухатися для покращен