Платиновий партнер Cambridge Assessment English

Ліцензія UA007

Ярославів Вал, 13/2-б
  Золоті Ворота
info@grade.ua
confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

callback-phone-icon

Зворотній дзвінок

  • Ім'я та прізвище
  • Телефон

Даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою визначення рівня англійської мови та надання інших освітніх послуг

confirm

Дякуємо!

Наш менеджер звяжеться з вами.

27.08.2019

Юлія Чорна - photo
Юлія Чорна
Контент-менеджер
Eye icon Spinner

Із чого вчителю англійської розпочати навчальний рік

С чего учителю английского начать учебный год

Літо добігає кінця. Сумно, чи не так? Однак новий навчальний рік ось-ось розпочнеться, і для багатьох із нас це несе нові заняття з новими учнями. Перші дні зададуть тон на майбутній рік, і важливо починати, як кажуть, «з правої ноги». Навіть якщо ви залишаєтеся з тими ж учнями, будь то з класом, повним шестирічних мурашок чи сором’язливих підлітків, ви проведете разом цілий рік і працюватимете разом, щоби кожен досяг своєї мети у вивченні англійської мови.

Чи чуєте ви зітхання своїх учнів, коли запитуєте їх, що вони робили під час літніх канікул? Чи, може, ви самі зітхаєте в глибині душі, поки чекаєте, коли хтось відповість? Ось декілька ідей, які допоможуть вам із легкістю поринути в новий навчальний рік та максимально використати тиждень повернення до школи.

Чим зайнятися на уроках

На перших заняттях ви, можливо, ще дуже мало знаєте про своїх учнів. Тому перші завдання, які ви їм даєте, повинні бути досить відкритими, щоби ви мали змогу послухати студентів, наскільки вони вільно розмовляють.

У якості альтернативи можна дати їм завдання з «вільного письма». Саме завдання, під час виконання яких можна дізнатися про вподобання та інтереси учнів, можуть допомогти вам у подальшому плануванні курсу та пристосуванні його вмісту до їхніх уподобань. У подальшому це допоможе легко залучати ваших студентів до будь-яких видів діяльності на уроках.

С чего учителю английского начать учебный год

Обираємо назву класу, створюємо знамено й не тільки

Діти в групі бувають дуже різними. Було б непогано сформувати свою маленьку «націю», яка їх об’єднає. Попросіть учнів вигадати назву для свого класу, наприклад, «English Ninjas», «Grammar Warriors» тощо. Потім запропонуйте їм створити свій власний прапор або банер, що представлятиме їх як групу.

Ви можете піти далі та створити веб-сайт або сторінку Facebook для свого класу. Є такі ресурси, як Wix та Blogger.com, що дозволяють створювати власні безкоштовні веб-сайти та дають підказки на кожному кроці – тому не потрібно нічого знати про програмування чи наймати дорогих веб-дизайнерів.

І веб-сайт, і сторінка Facebook можуть стати неоціненною ланкою між класом і домом, за допомогою якої ви матимете можливість:

  • повідомляти про розклад занять та позакласні заходи;
  • ділитися фотографіями своїх проектів;
  • інформувати батьків про те, що ви робите на уроці;
  • давати учням додаткові домашні завдання чи матеріали для читання;
  • публікувати відео чи пісні для додаткового опрацювання тощо.

Вам потрібно буде оновлювати його лише один раз або двічі на тиждень разом зі своїми учнями. Ви завжди можете самостійно вирішувати, скільки часу будете присвячувати цьому, але це затягує! Пам’ятайте, що перш ніж розміщувати фотографії учнів в інтернеті, необхідно отримати письмовий дозвіл від їхніх батьків.

Покладіть у торбинку!

Роздайте кожному з ваших учнів паперову торбинку та поясніть, що з ними робити:

  • Спочатку учні повинні розмалювати їх так, щоби можна було здогадатися, кому саме належить торбинка. Наприклад, можна намалювати гітару, якщо студент вміє грати на гітарі або має таке хобі, або намалювати щось, пов’язане зі спортом, яким він займається.
  • Потім діти кладуть у торбинку три речі, які їх представляють. Це повинно бути щось досить маленьке, щоби вміститися там.
  • Коли все готово, один з учнів виходить до дошки, обирає торбинку навмання та розповідає, що, на його думку, подобається цій людині, з огляду на малюнок на торбинці та її вміст. Потім він має відгадати ім’я студента, кому належить торбинка. Якщо здогадка правильна, до дошки виходить наступний учень.

С чего учителю английского начать учебный год

Приміряємо «нових персонажів»

Деякі діти можуть соромитися ділитися особистою інформацією з іншими. Їх може хвилювати, що про них подумають нові однокласники. Один зі способів впоратися з цим – обрати собі нову ідентичність, приміряти на себе роль якогось із персонажів і тоді брати учать у завданнях від його імені.

Спочатку учні створюють нового персонажа, придумують про нього усе, у тому числі його ім’я, вік, національність, сім’ю, захоплення та інтереси, риси характеру тощо.

Принесіть кілька фотографій, щоби надихнути учнів. Скажіть, що вони можуть обрати героя мультфільму або скористатися уявою та вигадати власного персонажа.

Коли група завершить створювати своїх персонажів, вони починають відігравати створені ролі.

Скажіть учням, що вони збираються на вечірку, де буде багато цікавих людей. Увімкніть музику на задньому плані та запропонуйте учням пересуватися класом, знайомлячись з іншими персонажами. Вони можуть ставити один одному питання, спілкуватися та спробувати дізнатися якомога більше один про одного.

Альтернативні теми для обговорення

Замість того, щоби витягувати кожне слово зі своїх учнів або писати твір на тему «Як я провів літо», чи можете ви вигадати якісь нові способи поставити це споконвічне запитання?

Якщо ваш клас великий, можна розділити учнів на групи по 4–6 осіб. Вам знадобиться чашка. Напишіть запитання на паперових смужках і покладіть їх у чашку. Учням слід по черзі тягнути смужки і відповідати. Можна встановити обмеження часу, наприклад, 30 секунд.

Ви також можете зробити власну настільну гру, де учасники мають кидати кубик та відповідати на запитання про свої літні канікули:

  • What I DIDN’T DO this summer
  • An interesting person I met this summer
  • My most memorable moment of the summer
  • One thing I learned this summer
  • The person I spent the most time with this summer
  • The best meal I ate this summer
  • The worst day this summer
  • The best photo I took this summer
  • Something crazy I did this summer
  • Something I bought t