If you had to teach Conditionals to your students, how would you do that❓
Насправді вчити умовні речення легше, ніж використовувати всі типи на практиці.
Деяким студентам важко зрозуміти та вживати у своєму мовленні англійські умовні речення. Іноді буває й так, що студент, наче розуміє всі conditionals окремо, робить правильно граматичні вправи, а коли доходить до вживання в усному мовленні чи на письмі, відбувається щось дивне. Чи знайома вам ця ситуація?
Сьогодні пропонуємо добірку завдань для практики умовних речень на заняттях, адже саме так навчання англійської мови буде ефективним. Основна їх перевага у тому, що практично будь-яке із завдань можна адаптувати до будь-якого типу умовних речень.
Chain Conditionals
Це завдання зосереджується на формі умовного речення та на відточенні граматичної точності. Студенти також виконують controlled practice, адже їм доведеться вживати цю граматичну структуру в обмеженому контексті. Суть завдання полягає у тому, що вчитель зачитує перше речення. Наприклад, умовне речення 3 типу: “If I had bought that car a year ago, I would have saved a lot of money”. Наступний учень має використати 2 частину умовного речення, яке зачитав вчитель, і скласти нове. Наприклад: “If I had saved a lot of money, I would have gone on holiday”. Далі учні продовжують, використовуючи ідеї з попередніх речень: “If I had gone on holiday, I would have visited many countries” і т.д. Можна додати елемент змагань і поділити учнів на команди. Команди складають речення по черзі. Перемагає команда, яка останньою скаже речення, якщо в суперників не залишиться ідей.Речення мають бути граматично правильні.
Clues
У цю гру можна грати усім класом, і вона зосереджується на практиці вільного вживання умовних речень, тобто використовуємо її на етапі freer practice. Один з учнів виходить з класу. Тим часом ви та решта учнів погоджуєте слово, яке цей учень має відгадати.
Коли студент повертається інші студенти дають йому підказки, використовуючи умовні речення. Знову ж таки, залежно від того, який саме тип речень ви бажаєте відпрацьовувати. Наприклад, якщо ви з учнями вибрали слово “mustard”, то підказки можуть мати наступний вигляд:
- If I were you, I’d be careful not to get this on my clothes.
- If I were you, I’d never eat this by itself.
- If you were a waitress, you would put this on the table next to the ketchup.
- If I were you, I would always put it on hot dogs.
Студент може також ставити запитання до інших учнів, але він повинен використовувати структуру умовного речення. Наприклад: “If I didn’t eat spicy food, would I eat this?”
Гра триває поки студент не скаже правильну відповідь.
Активність можна з легкістю адаптувати до інших типів умовних речень.
Line-Ups
Це комунікативне завдання, яке ви можете приготувати заздалегідь або з учнями прямо на уроці. Вам знадобляться картки з питаннями, які ви можете скласти самі, або попросити учнів на уроці скласти запитання та записати їх на картки. Наприклад:
- If your parents told you not to see your boyfriend/girlfriend, what would you do?
- If your friend gave you a puppy for your birthday, what would you do?
- If your friend makes mistakes in grammar while speaking, do you correct him/her?
- If you were invited for dinner to a friend’s house and the food was terrible, what would you say or do?
Знову ж таки, запитання можуть бути складені в різних типах умовних речень.
Далі учнів потрібно розділити на 2 групи та попросити стати у “question line” та “answer line” обличчям один до одного. Студенти з “question line” отримують картки із запитанням і ставлять його своєму напарнику. Той відповідає і переходить до наступного студента з “question line”. Студенти з “question line” не рухаються. Їх завдання запам’ятовувати відповіді студентів із “answer line”. Коли запитання закінчуються, проводимо “whole class feedback”. Далі можна студентів поміняти місцями та зіграти у гру ще раз.
Songs
Не слід недооцінювати й англійські пісні, адже у них є чудові приклади вживання умовних речень. Взяти хоча б :
- If It Hadn’t Been for Love (Adele)
- Count On Me (Bruno Mars)
- If I Had A Million Dollars (Barenaked Ladies)
- Should’ve Said No (Taylor Swift)
- In My Place (Coldplay)
- If Everyone Cared (Nickelback)
- Hurt (Christina Aguilera)
- Rich Girl (Gwen Stephani)
- Time After Time (Cyndi Lauper)
Раніше ми вже писали що можна робити з піснями на заняттях англійської.
Крім того, що у піснях студенти вчаться розпізнавати різні форми conditionals, зосереджують свою увагу на вимові, пісні також можуть слугувати відправною точкою для дискусії чи письмового завдання. Наприклад, пісня Cher “If I Could Turn Back Time”. Запропонуйте учням написати письмове висловлювання або подискутувати на тему: “If you could change something you did in the past, what would it be?”
На домашнє завдання можна дати учням прослухати декілька пісень та знайти як у них вживаються ті чи інші типи умовних речень.
Як бачите, завдання, які пропонуються сьогодні, легко адаптуються до потреб ваших учнів та до теми, яка вивчається. А як ви практикуєте Conditionals зі своїми студентами?
Коментарі
[…] узнать, как практиковать условные предложения, читайте об этом в еще одной нашей статье по […]
Дякуємо за ваш коментар! Після модерації ми опублікуємо його на нашому сайті :)